Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar koop jij je basics?

+25
PrimaBella
Honey*Bee
Chocolate Cookie
Jeanette
Caresses
Niekske
Toet
Arwyn
Lady1984
_Femme
_*Blondgirl*_
Silver
Effie_O
Pannetoet
minoessepoes
Mizz_S
Guus
Blond
Merai
Janelie
stargirl
Atelier Madame
Roxy89
Roxi3
Zwerver
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Waar koop jij je basics?  - Pagina 3 Empty Re: Waar koop jij je basics?

Bericht  Zininzon ma 31 jan 2011 - 10:55

Vero Moda en Miss Etam (heeft erg fijne longsleeves)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop jij je basics?  - Pagina 3 Empty Re: Waar koop jij je basics?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 20:06

Aardbei89 schreef:
Anniej_S schreef:Ik ben nu bezig om mijn garderobe na de zwangerschap aan te passen..dus ben ook op zoek naar nieuwe BASICS.
Ik zag deze op de site van HEMA ( t-shirt korte mouw 4,--, met lange mouw 6,--) ...

Hoe vallen deze? En, blijven ze ook mooi na wassen etc?
En wat is nu echt het verschil tussen de 4 en 6 euro serie en de duurdere serie van de HEMA?

Eerder haalde ik ze van de markt, maar deze vallen nu wel erg klein/kort uit ;-)

Ik heb die ook en vind ze erg fijn!
Die van 4,- hebben een korte mouw inderdaad en die van 6,- een lange mouw.
Ik vind ze persoonlijk erg fijn vanwege de lengte (tot op de kont met 1.65 meter) en omdat ze niet te 'los' zitten om het middel. Maar ik denk dat dit bij iedereen anders is..

Ow ik heb ongeveer jou lengte, dus ze vallen wel lang zeg maar? Ik houd namelijk niet van te korte shirts (krijg ik lage rugpijn..) en welke kleuren heb je? Blijven ze ook mooi na het wassen? Liefs! X

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop jij je basics?  - Pagina 3 Empty Re: Waar koop jij je basics?

Bericht  Happy di 1 feb 2011 - 1:10

Ik vind ze zelf van The Sting of Only het fijnst smile Blijft heel lang mooi en goed in model.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop jij je basics?  - Pagina 3 Empty Re: Waar koop jij je basics?

Bericht  Lavendel di 1 feb 2011 - 1:12

WE, goede kwaliteit.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop jij je basics?  - Pagina 3 Empty Re: Waar koop jij je basics?

Bericht  PrimaBella di 1 feb 2011 - 2:46

Anniej_S schreef:
Aardbei89 schreef:
Anniej_S schreef:Ik ben nu bezig om mijn garderobe na de zwangerschap aan te passen..dus ben ook op zoek naar nieuwe BASICS.
Ik zag deze op de site van HEMA ( t-shirt korte mouw 4,--, met lange mouw 6,--) ...

Hoe vallen deze? En, blijven ze ook mooi na wassen etc?
En wat is nu echt het verschil tussen de 4 en 6 euro serie en de duurdere serie van de HEMA?

Eerder haalde ik ze van de markt, maar deze vallen nu wel erg klein/kort uit ;-)

Ik heb die ook en vind ze erg fijn!
Die van 4,- hebben een korte mouw inderdaad en die van 6,- een lange mouw.
Ik vind ze persoonlijk erg fijn vanwege de lengte (tot op de kont met 1.65 meter) en omdat ze niet te 'los' zitten om het middel. Maar ik denk dat dit bij iedereen anders is..

Ow ik heb ongeveer jou lengte, dus ze vallen wel lang zeg maar? Ik houd namelijk niet van te korte shirts (krijg ik lage rugpijn..) en welke kleuren heb je? Blijven ze ook mooi na het wassen? Liefs! X

Voor mij moeten ze ook niet te kort zijn, nee! Deze kan ik ook nog in mijn broek/legging stoppen als ik er nog een jurkje overheen draag bijvoorbeeld. Ik heb ze in het wit, zwart en grijs met lange mouwen en met korte mouwen in het wit, zwart en blauw. (gebruik die vooral met sporten) Ik ben er erg tevreden over! smile
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop jij je basics?  - Pagina 3 Empty Re: Waar koop jij je basics?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:08

Aardbei89 schreef:
Anniej_S schreef:
Aardbei89 schreef:
Anniej_S schreef:Ik ben nu bezig om mijn garderobe na de zwangerschap aan te passen..dus ben ook op zoek naar nieuwe BASICS.
Ik zag deze op de site van HEMA ( t-shirt korte mouw 4,--, met lange mouw 6,--) ...

Hoe vallen deze? En, blijven ze ook mooi na wassen etc?
En wat is nu echt het verschil tussen de 4 en 6 euro serie en de duurdere serie van de HEMA?

Eerder haalde ik ze van de markt, maar deze vallen nu wel erg klein/kort uit ;-)

Ik heb die ook en vind ze erg fijn!
Die van 4,- hebben een korte mouw inderdaad en die van 6,- een lange mouw.
Ik vind ze persoonlijk erg fijn vanwege de lengte (tot op de kont met 1.65 meter) en omdat ze niet te 'los' zitten om het middel. Maar ik denk dat dit bij iedereen anders is..

Ow ik heb ongeveer jou lengte, dus ze vallen wel lang zeg maar? Ik houd namelijk niet van te korte shirts (krijg ik lage rugpijn..) en welke kleuren heb je? Blijven ze ook mooi na het wassen? Liefs! X

Voor mij moeten ze ook niet te kort zijn, nee! Deze kan ik ook nog in mijn broek/legging stoppen als ik er nog een jurkje overheen draag bijvoorbeeld. Ik heb ze in het wit, zwart en grijs met lange mouwen en met korte mouwen in het wit, zwart en blauw. (gebruik die vooral met sporten) Ik ben er erg tevreden over! smile

Ik ga morgen eens kijken! Very Happy Ik zit te twijfelen over maat M of L, dus dat moet ik even passen misschien :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop jij je basics?  - Pagina 3 Empty Re: Waar koop jij je basics?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum