Chanelbril, waar te koop?
+2
Paper Crown
Lavendel
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Chanelbril, waar te koop?
Ik heb normaal lenzen want brillen staan mij echt lelijk. Door de airco op mijn werk heb ik veel last van mijn ogen als ik de hele dag achter de computer zit en wil ik dus een bril.
Nu heb ik een hele tijd geleden een hele mooie (en dure ) Chanel bril gezien bij het huis opticien in Rotterdam (waar ik verder nooit kom). Ik kan deze bril (uberhaupt het merk Chanel) dus nergens meer vinden! Niet bij andere opticiens, niet bij het huis opticiens in andere steden en niet online. Weten jullie welke opticiens Chanel verkopen? (Online of rond Utrecht?)
Nu heb ik een hele tijd geleden een hele mooie (en dure ) Chanel bril gezien bij het huis opticien in Rotterdam (waar ik verder nooit kom). Ik kan deze bril (uberhaupt het merk Chanel) dus nergens meer vinden! Niet bij andere opticiens, niet bij het huis opticiens in andere steden en niet online. Weten jullie welke opticiens Chanel verkopen? (Online of rond Utrecht?)
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Chanelbril, waar te koop?
Lavendel schreef:Ik heb normaal lenzen want brillen staan mij echt lelijk. Door de airco op mijn werk heb ik veel last van mijn ogen als ik de hele dag achter de computer zit en wil ik dus een bril.
Hmm, misschien is het een oude collectie. Chanel hebben ze bijv niet bij een Pearle of een Eye wish maar de BrilService bij mij in P.ur.mer.end. heeft het wel.
http://www.brilservice.nl/
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Miedema Optiek zit in Utrecht en verkoopt Chanel
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
En het Huis van Maaren in Zeist verkoop/verkocht ook Chanel (zonne)brillen. Ik zou even bellen of ze dat nog doen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Het Huis verkoopt Chanel maar niet elk filiaal. In Den Haag bijv niet maar Rotterdam wel (is mij toen verteld). Ik heb mijn Chanel bril van City Bril in Den Haag en ben erg tevreden over de service daar. Mijne was ook al een wat ouder model maar ze konden m nog wel bestellen. Als je het modelnummer hebt, kun je ze altijd even bellen om te informeren.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
http://www.chanel.com/fashion/7-fashion-accessories#7-chanel-store
Hier kan je kijken waar de brillen (optical) van chanel wordt verkocht.
Chanel is een license brand bij Luxottica (de leverancier in NL)
Hier kan je kijken waar de brillen (optical) van chanel wordt verkocht.
Chanel is een license brand bij Luxottica (de leverancier in NL)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik heb mijn Chanelbril van Brilservice.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: