Fifties jurk wassen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fifties jurk wassen
Ik heb voor een bruiloft een ontzettend leuk fifties jurkje aangehad. Alleen nu stinkt hij enorm naar rook en bier dus ik wil hem graag wassen. In het label staat dat hij te wassen is op 30 graden, alleen gewoon zo in de wasmachine vind ik een beetje eng. Ik ben bang dat hij vaal wordt. De basiskleur is namelijk zwart. Nu weet ik dat er wel meer vrouwen hier een fiftiesjurkje hebben, wassen jullie die gewoon in de wasmachine?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Fifties jurk wassen
Ik heb er eentje en die gaat gewoon in de wasmachine. Al ga ik 'm wel apart wassen, in een grote waszak en op een fijn programma. Dan moet het vast goedkomen!
Misschien voor jouw jurk toch wasmiddel voor zwarte/donkere was gebruiken?
Misschien voor jouw jurk toch wasmiddel voor zwarte/donkere was gebruiken?
Gast- Gast
Eigenlijk heb ik ook geen zin om hem naar de stomerij te brengen. Dus ik hoop op meer reacties zoals jij Oreo Eigenlijk zou het wel moeten kunnen inderdaad, vooral omdat het ook in het label staat. Ik ben alleen niet zo'n fan van mijn wasmachine, omdat hij kleren sowieso wat vaal maakt en er nog al eens gaatjes in mijn kleding komt. Misschien dat ik hem bij mijn ouders was.
Janelie- Ratel
Dit topic komt als geroepen! Ik heb de mijne ook net aangehad op een feestje en stinkt nu. Ik wil m eigenlijk ook gewoon wassen, maar wel apart van de andere was. Gewoon op 30 graden. Moet wel goed gaan denk ik.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja! Wil je ons proefkonijn zijn?
Janelie- Ratel
Janelie schreef:Ja! Wil je ons proefkonijn zijn?
haha ja hoor. Als je even geduld hebt, want nu draait mijn witte was nog. Daarna kan de jurk erin
Gast- Gast
Ja hoor! Als ik hem zelf ga wassen doe ik het bij mijn ouders heb ik besloten. Onder het mom 'moeders kan alles' Succes! Ik ga mijn was maar eens ophangen. Beddengoed, daar kan weinig mis aan gaan.
Janelie- Ratel
Ik was al mijn fifties-jurkjes op de hand en dan hang ik ze buiten te drogen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gooi mijn Collectif jurken in de wasmachine op het handwas programma, niks aan de hand.
Gast- Gast
Hij zit er hier in (in een waszak). We zullen zien hoe de jurk er straks uit komt
Gast- Gast
Gezien Doedels reactie denk ik dat hij er vooral schoon en lekker ruikend uitkomt!
Janelie- Ratel
Nou, het is gelukt hoor! Kort programma, 30 graden, programma voor fijne was en in een waszak. Jurk ziet er prima uit, alleen een beetje gekreukt. Nou, dat strijken we wel weer
Gast- Gast
Wat fijn! Dan pak ik mn jurkje in voor als in naar mijn ouders ga. Beter dan handwas of naar de stomerij.
Janelie- Ratel
Goed om te weten! Dank je voor de test haha.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin, jammer dat je niet meer hier om de hoek woont! Anders had je de waszak kunnen lenen. Ben je binnenkort nog op SPL tussen 9 en 5? Anders neem ik 'm wel ff mee naar 't werk.
Jurk is biiiiiiijna droog! Jeuj!
Jurk is biiiiiiijna droog! Jeuj!
Gast- Gast
Wat voor een soort waszak heb je gebruikt? Ik heb een grote bh zak in mijn hoofd, maar geen idee of je dat bedoelt.
Janelie- Ratel
Janelie, ik heb een petticoat besteld en daarbij een waszak/opbergzak. Die is echt huge, dus daar kon de jurk makkelijk in
Gast- Gast
Oreo, is je jurk ook mooi opgedroogd?
Janelie- Ratel
Ik was die jurkjes gewoon apart, op 30 graden. Nog nooit problemen mee gehad. Het is toch gewoon een katoenmix?
M'n petticoat was ik in een kussensloop, dichtgeknoopt met een haarelastiekje. Gaat ook prima
M'n petticoat was ik in een kussensloop, dichtgeknoopt met een haarelastiekje. Gaat ook prima
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?
» Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)
» BH's wassen
» bh bij jurk met open rug
» Help mij aan een leuke jurk!
» Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)
» BH's wassen