YESSSSS!
+13
Blond
Atelier Madame
Janelie
Raindrop
Jeanette
Burn
Poubelle
Esperanza
dodo
Ibbeltje
Winegum
Kowalski
Shopelle
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: YESSSSS!
Vandaag was de periode sluiting op het werk en dat betekent dat alle uren voor 12.00u in het systeem moeten staan om met de betaling mee te gaan. Dit is eigenlijk nooit haalbaar en mijn leidinggevende red het nooit om dat op tijd af te hebben, maar ik heb keihard zitten werken vanmorgen en om 11.55u zette ik de laatste aanpassing erin Ik was even trots op mezelf
En ondanks dat ik meerdere dagen naar Slagharen was en dus minder heb gewerkt zit ik 15 uur over mijn uren heen
En ondanks dat ik meerdere dagen naar Slagharen was en dus minder heb gewerkt zit ik 15 uur over mijn uren heen
Gast- Gast
Mijn yessss momentje is dat ik zwanger ben van ons derde kindje , wat als een totale verassing komt.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Shoppele en mum of two gefeliciteerd
Mijn yes momentje, heerlijk met Mijn vriend geshopt in chinatown, daar een mooi iPad hoesje gekocht met gratis dock om de iPad op te zetten. Daarna heb ik nog een paar onwijs mooie ontzettend hoge pumps gevonden voor maar 37 dollar waar mijn vriend helemaal fan van is. En morgen gaan we naar de dierentuin
Mijn yes momentje, heerlijk met Mijn vriend geshopt in chinatown, daar een mooi iPad hoesje gekocht met gratis dock om de iPad op te zetten. Daarna heb ik nog een paar onwijs mooie ontzettend hoge pumps gevonden voor maar 37 dollar waar mijn vriend helemaal fan van is. En morgen gaan we naar de dierentuin
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn yes moment is dat ik al vanaf 2 aug vrij ben ipv 4 aug. Dus 2 dagen eerder. Kunnen we mooi eerder weg!!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd mum for two. (Gezien je forumnaam niet meer verwacht?)
Wat heerlijk bosjesvrouw dat je eerder vrij bent. Waar gaan jullie naar toe?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Shopelle schreef:Gefeliciteerd mum for two. (Gezien je forumnaam niet meer verwacht?)
Ja zeker lekker aangezien ik 2 weken vrij had. Wij gaan naar Italie
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Mijn YES momentje vandaag was dat ik een Te Koop bord bij een tuin moest plaatsen, en dat met veel hulp, sjorren en mijn auto compleet ombouwen, dat enorme bord toch in mijn Aygo paste!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mom-of-2 is haar forumnaam, een derde was nog wel welkom .Shopelle schreef:Gefeliciteerd mum for two. (Gezien je forumnaam niet meer verwacht?)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Mom-of-2 is haar forumnaam, een derde was nog wel welkom .Shopelle schreef:Gefeliciteerd mum for two. (Gezien je forumnaam niet meer verwacht?)
Oh.. verkeerd gezien. Ja, welkom lijkt me zeker.. maar misschien had het niet meer gekund ofzo. Je weet het maar nooit. Maar van harte hoor Mom-of 2
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Welkom is het zeker!
Dank jullie wel!
Dank jullie wel!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10