YESSSSS!
+13
Blond
Atelier Madame
Janelie
Raindrop
Jeanette
Burn
Poubelle
Esperanza
dodo
Ibbeltje
Winegum
Kowalski
Shopelle
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
YESSSSS!
Het is me gelukt! Ik heb mijn scriptie af!
Morgen alle puntjes op de i en het nog eens rustig nalezen..
Wat is jouw YES-moment vandaag?
Morgen alle puntjes op de i en het nog eens rustig nalezen..
Wat is jouw YES-moment vandaag?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Re: YESSSSS!
Wat moet dát een fijn gevoel zijn zeg! Toppertje!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Gefeliciteerd! Lijkt me een heerlijk gevoel
Ben je er tevreden over? Succes met de laatste beetjes en dan inleveren maar.
Ben je er tevreden over? Succes met de laatste beetjes en dan inleveren maar.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Wat fijn!!
Mijn yes moment was dat ik gestart ben met hardlopen en dit wonderbaarlijk goed ging. Beter dan verwacht.
Mijn yes moment was dat ik gestart ben met hardlopen en dit wonderbaarlijk goed ging. Beter dan verwacht.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat is zeker een Yess moment!! Nu lekker genieten van het gevoel dat je daar niet zoveel tijd meer in hoeft te stoopen!!!!!!
Mijn Yesss moment is dat ik heerlijk 11 kilometer heb hardgelopen terwijl ik vooraf helemaal niet zoveel zin had.
Mijn Yesss moment is dat ik heerlijk 11 kilometer heb hardgelopen terwijl ik vooraf helemaal niet zoveel zin had.
dodo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 26
Registratiedatum : 15-11-11
Ibbeltje schreef:Wat fijn!!
You rock!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Ibbeltje schreef:Wat fijn!!
You rock!
whaha dank je ! Jij maakt mensen blij je bent zo positief met complimenten valt mij op. Super!
Ibbeltje schreef:Kowalski schreef:Ibbeltje schreef:Wat fijn!!
You rock!
whaha dank je ! Jij maakt mensen blij je bent zo positief met complimenten valt mij op. Super!
Leuk om te lezen! Maar ik vind het ook gewoon kei goed van je dat je bent begonnen met hardlopen en dat je ook nog kan zeggen dat het goed ging!
Kowalski- Ratel
En dat is fijn om te horen ook Motiveert ook. Ik had gewoon verwacht die 20 min niet vol te houden, met een conditie van 0,0. Maar ja toch wel. Op 1x smokkelen na (ik ging wandelen ipv rennen)
Wat fijn!!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wat goed, shopelle!
Mijn yesmoment is dat ik voor het eerst ergens naartoe ben gereden waar ik nog nooit ben geweest! En in 1 keer goed gereden!
Mijn yesmoment is dat ik voor het eerst ergens naartoe ben gereden waar ik nog nooit ben geweest! En in 1 keer goed gereden!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Geen yesmoment gehad helaas..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jeej! Goed dat he scriptie af is. Dat zal wel heerlijk zijn.
Mijn yes-momentje is dat ik een super dag heb gehad op Extrema en dat ik een beetje nat geregend ben en dat het supet was ondanks mijn ontplofte kop.
Mijn yes-momentje is dat ik een super dag heb gehad op Extrema en dat ik een beetje nat geregend ben en dat het supet was ondanks mijn ontplofte kop.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
En dat ik denk dat typen nog lukt, not!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:En dat ik denk dat typen nog lukt, not!!
Kowalski- Ratel
Wat fijn dat je scriptie af is, dat moet zeker een heerlijk gevoel zijn
@ Jeanette, hahaha als het maar leuk is geweest toch Dat typen komt wel weer
@ Jeanette, hahaha als het maar leuk is geweest toch Dat typen komt wel weer
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
IK heb nog een Yes moment: Net met een vriendin een stoel van zolder af gekregen!
Een half jaar geleden hebben m'n zwager en toen nog vriend de stoel boven gezet, daar heb ik me niet mee bemoeid.
Ik wilde die stoel beneden hebben, het liefst zonder hulp van vader of zwager want die gingen er eigenlijk al vanuit dat ik hun zou bellen om het te doen en ik wilde dat gewoon een keer niet doen.
Samen met een vriendin ging ik aan de slag, stoel is heel zwaar en groot en trapgat heel smal.. Maarr het is ons gelukt! We hebben een paar keer klemgezeten en veel moeten steken, maar ik zit nu weer heerlijk in m'n chill-stoel
Een half jaar geleden hebben m'n zwager en toen nog vriend de stoel boven gezet, daar heb ik me niet mee bemoeid.
Ik wilde die stoel beneden hebben, het liefst zonder hulp van vader of zwager want die gingen er eigenlijk al vanuit dat ik hun zou bellen om het te doen en ik wilde dat gewoon een keer niet doen.
Samen met een vriendin ging ik aan de slag, stoel is heel zwaar en groot en trapgat heel smal.. Maarr het is ons gelukt! We hebben een paar keer klemgezeten en veel moeten steken, maar ik zit nu weer heerlijk in m'n chill-stoel
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
You rock Pixie! Goed gedaan!
Stoer Pixie!
Mijn YES momentje van vandaag is dat ik eindelijk lekker op de bank kan gaan zitten na een hele vermoeiende, maar super leuke bruiloft van een vriendin! Geen prestatie, maar oooo wat zit hij lekker!
Mijn YES momentje van vandaag is dat ik eindelijk lekker op de bank kan gaan zitten na een hele vermoeiende, maar super leuke bruiloft van een vriendin! Geen prestatie, maar oooo wat zit hij lekker!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Heerlijk gevoel als je scriptie af is he! Mijne is ook bijna af en dat voelt zo lekker
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wat een hoop leuke YESSSS momenten!
Ik heb vandaag een mentaal spelletje van mezelf gewonnen en daar kreeg ik een YESSSS gevoel van!
Ik heb vandaag een mentaal spelletje van mezelf gewonnen en daar kreeg ik een YESSSS gevoel van!
Gast- Gast
Gisteren dus geen yes-momentje, vandaag wel! Ik heb vandaag eindelijk weer eens gevoeld dat er mensen zijn die écht oprecht van mij houden Dat doet de mens goed!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Gisteren dus geen yes-momentje, vandaag wel! Ik heb vandaag eindelijk weer eens gevoeld dat er mensen zijn die écht oprecht van mij houden Dat doet de mens goed!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Hoi meiden,
Het is zeker een verademing... Ik ben erg blij. Nu hebben de eerste en tweede lezer de tijd om het allemaal na te kijken en dan hoor ik meer.. Ik ben ergggg benieuwd!
Hoop mijn diploma dan wel in ontvangst te nemen hoor..
Het is zeker een verademing... Ik ben erg blij. Nu hebben de eerste en tweede lezer de tijd om het allemaal na te kijken en dan hoor ik meer.. Ik ben ergggg benieuwd!
Hoop mijn diploma dan wel in ontvangst te nemen hoor..
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: