Heerst er iets?
+36
Bosjesvrouw
Marin
kwak
M@niek
Blond
CCC
Vlinder26
Jezzie
vlinder-19
Alex
Shisha
Oasis
Raindrop
Susan
Juutjepetuutje
Mees
Stuiterbal
Pandora
L!ND@
Ella
Esperanza
Ibbeltje
Sterre
Lejow
snoezel
Minx
Xanna
Océane
ellibre
mzcharlotte
Annemoontje
Blair
Bazinga
Twellie
Printje
Bacio
40 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Heerst er iets?
Zie nu pas je topic! Jeetje dat is even schrikken! Hopelijk knapt hij snel op en blijven jullie kindjes nog even lekker zitten! Beterschap voor je man! En sterkte uiteraard voor jou!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje, dat is zeker schrikken zeg! Hopelijk hersteld hij goed en snel en is hij weer helemaal fit als jij gaat bevallen. Ik heb zelf ook geen blindedarm meer, ik was er ook snel weer bovenop. Hopelijk geldt dat ook voor je man!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Jeetje ik lees het nu pas! Wat zal dat schrikken geweest zijn, nou heel veel beterschap voor je man.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Echt he, dit doet me gelijk denken aan een van mijn eerste relaties. Zus van die ex was ook zwanger van een tweeling en toen zij beviel lag haar man met precies hetzelfde in het ziekenhuis. Kwam allemaal goed maar geeft wel extra stress ja. Dikke knuffel voor jullie
Gast- Gast
wat vervelend! Beterschap voor je man en hopelijk knapt hij snel op zodat hij goed te pas is als de baby's komen!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hoe gaat het met je man Charlie? En hoe is het met jou en de kleintjes?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Jeetje lees het nu pas, omdat ik bij de topic titel dacht van oh goh griepje. Maar wat een ongelukkige timing. Hopelijk mag hij vandaag of morgen naar huis!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
hè, wat balen. Blindedarmontsteking is natuurlijk nooit fijn, maar de timing is nu wel heel ongelukkig. Hopelijk blijft dat duo van jou nog eventjes een tijdje zitten, zodat je man de tijd heeft om een beetje op te knappen!
Lukt het om zelf in het ziekenhuis te komen?
Lukt het om zelf in het ziekenhuis te komen?
Gast- Gast
Hoe gaat het nu met je man Charlie?
En met jou, hou jij het nog een beetje vol?
En met jou, hou jij het nog een beetje vol?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Hoe gaat het nu met je man Charlie? en met jezelf?
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
doarg schreef:Ik voel aan m''n water dat de vakantie er bijna aan komt!
huh?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:doarg schreef:Ik voel aan m''n water dat de vakantie er bijna aan komt!
huh?
Ook als man krijg ik kriebels bij het gevoel dat ik ff niet hoef te werken.. water zit wat koffie in overigens
Dubbel huh
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Misschien eerst even een topic geheel lezen voordat je onzinnige dingen gaat posten?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Bedankt voor de zinvolle, oogstrelende toevoeging doarg!
Mijn man is inmiddels thuis, gaat stukken beter. Maar we zijn samen momenteel even 2x niks waard. Ik kan niks meer vanwege ontzettend dikke handen, voeten en knieën en hijzelf moet ook nog de hele week rustig aan doen en heeft nog een beetje last van zijn littekens en slaapt erg veel. Gelukkig zijn mijn ouders komen poetsen en soep komen brengen, maar ik zou echt even niet hebben geweten wat ik zonder hen zou moeten!
Mijn man is inmiddels thuis, gaat stukken beter. Maar we zijn samen momenteel even 2x niks waard. Ik kan niks meer vanwege ontzettend dikke handen, voeten en knieën en hijzelf moet ook nog de hele week rustig aan doen en heeft nog een beetje last van zijn littekens en slaapt erg veel. Gelukkig zijn mijn ouders komen poetsen en soep komen brengen, maar ik zou echt even niet hebben geweten wat ik zonder hen zou moeten!
Gast- Gast
Charlie fijn dat je ouders jullie nu helpen. Vervelend dat je beide nu even niet zoveel kan.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
fijn dat je man in ieder geval weer thuis is. Hopelijk gaat het herstellen voorspoedig en kan hij weer wat meer als jullie duo zich aandient.
Gast- Gast
Fijn dat hij alweer zo snel naar huis mocht! Nu lekker aansterken en hopelijk voelt hij zich weer stukken beter als jullie kindjes zich aandienen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien een tip;
Even de kraamorganisatie even bellen en de situatie uitleggen. Je krijgt al redelijk wat extra uren ivm de tweeling, maar met deze situatie kun je nog meer uren krijgen aan hulp mocht het nodig zijn. (dan zijn ze wel alvast op de hoogte)
Even de kraamorganisatie even bellen en de situatie uitleggen. Je krijgt al redelijk wat extra uren ivm de tweeling, maar met deze situatie kun je nog meer uren krijgen aan hulp mocht het nodig zijn. (dan zijn ze wel alvast op de hoogte)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Doarg... (Dwarf??), nogmaals een bevestiging dat ik mannen... Oh nee correctie: dat ik JOU op het forum raar vind...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
wat fijn dat je man weer thuis is. Hopelijk straks weer op de been voor de kleinen komen
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Teigertje schreef:Misschien een tip;
Das helaas niet helemaal waar, ik kreeg in eerste instantie totaal niets extras terwijl manlief dus echt doodziek was. Uiteindelijk extra uren gekregen maar de kraamzorg is er voor moeder en kind en niet voor vader.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Klopt, ik was alleenstaand en kreeg echt heel weinig uren.Printje schreef:Teigertje schreef:Misschien een tip;
Das helaas niet helemaal waar, ik kreeg in eerste instantie totaal niets extras terwijl manlief dus echt doodziek was. Uiteindelijk extra uren gekregen maar de kraamzorg is er voor moeder en kind en niet voor vader.
Fijn dat je op jouw ouders terug kunt vallen, Charlie.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Mis ik iets?
» Jankerig, moe, misselijk. Heerst er iets?
» iets in mn oog?
» Mis ik iets?
» zin in iets
» Jankerig, moe, misselijk. Heerst er iets?
» iets in mn oog?
» Mis ik iets?
» zin in iets
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: