Touwtje springen
+5
Jeanette
Mizz_S
SnowWhite
Silver
Jilke
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Touwtje springen
Minx schreef:Silver schreef:Minx schreef:Over ouderwetse workouts gesproken, mijn schoonfamilie is aan het hoepelen, en dat is pas zwaar. Nou heeft mijn schoonmoeder echt een martel hoepel maar daar kan ik wel het makkelijkste mee hoepelen.
Staan ze dan allemaal tegelijk mee te doen met een dvd? Ik zie nu een raar beeld voor me. Maar wel leuk dat een hele familie het doet! Ben je nooit alleen! En sta je dus niet alleen maar samen voor schut, als het voor schut staan te noemen is..
Haha nee dat niet. Verder dan 5 min pp zijn ze nog niet. En dat is al spierpijn. Mijn vriend kan het niet trouwens wel echt grappig om te zien.
Haha doe jij ook wel mee dan? Mijn beeld klopt niet dus.. Haha.. Maar van touwtje springen krijg je ook spierpijn hoor!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik weet het, heb het hoepelen wel geprobeerd alleen de hoepel waar het het beste mee lukt doet machtig pijn.
En over het touwtje springen hebben jullie wel goede schoenen aan. Want je wilt er natuurlijk niet door geblesseerd raken.
En over het touwtje springen hebben jullie wel goede schoenen aan. Want je wilt er natuurlijk niet door geblesseerd raken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja ik weet het, heb het hoepelen wel geprobeerd alleen de hoepel waar het het beste mee lukt doet machtig pijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wat een goed idee dat touwtje springen. Ga ik ook doen als ik een huis met tuin heb
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wenkbrauwen in amsterdam (touwtje)
» Gezocht: Houtje Touwtje jas!
» Sterren Springen
» voor de trein springen
» niet dat ik erom zit te springen hoor...
» Gezocht: Houtje Touwtje jas!
» Sterren Springen
» voor de trein springen
» niet dat ik erom zit te springen hoor...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: