Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

losse vliegtickets gedekt onder annuleringsverzekering?

Ga naar beneden

losse vliegtickets gedekt onder annuleringsverzekering? Empty losse vliegtickets gedekt onder annuleringsverzekering?

Bericht  luisa wo 11 jul 2012 - 6:39

Ik heb voor mijn vakantie losse vliegtickets geboekt, dus niet in een pakketreis ofzo. Nou ben ik op zoek naar een geschikte reisverzekering. In principe heb ik, behalve de tickets dus, niks van te voren geboekt waardoor ik zelf dacht geen annuleringsverzekering nodig te hebben. Tenzij de annuleringsverzekering ook het ticket vergoeden als mijn vakantie niet doorgaat. Nu heb ik wel de polisvoorwaarden van enkele verzekeraars doorgenomen en ik vermoed dat de tickets niet onder een normale annuleringsverzekering vallen. Weet iemand misschien of dit klopt en of er verzekeraars zijn die de tickets wel vergoeden mocht de reis niet doorgaan?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

losse vliegtickets gedekt onder annuleringsverzekering? Empty Re: losse vliegtickets gedekt onder annuleringsverzekering?

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:01

Volgens mij valt je reis qua vervoer altijd onder de annuleringsverzekering (mocht je niet meer op reis kunnen).

Als op je bestemming bent en dan gaat het wat mis en je moet naar huis, daar is een reisverzekering voor toch. (en natuurlijk diefstal/zorg etc.)

Je annuleringsverzekering moet je binnen 14 dagen na de geboekte reis (of dit nu tickets of een appartement is) afsluiten. Daarna is het niet meer geldig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum