losse vliegtickets gedekt onder annuleringsverzekering?
Pagina 1 van 1
losse vliegtickets gedekt onder annuleringsverzekering?
Ik heb voor mijn vakantie losse vliegtickets geboekt, dus niet in een pakketreis ofzo. Nou ben ik op zoek naar een geschikte reisverzekering. In principe heb ik, behalve de tickets dus, niks van te voren geboekt waardoor ik zelf dacht geen annuleringsverzekering nodig te hebben. Tenzij de annuleringsverzekering ook het ticket vergoeden als mijn vakantie niet doorgaat. Nu heb ik wel de polisvoorwaarden van enkele verzekeraars doorgenomen en ik vermoed dat de tickets niet onder een normale annuleringsverzekering vallen. Weet iemand misschien of dit klopt en of er verzekeraars zijn die de tickets wel vergoeden mocht de reis niet doorgaan?
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Re: losse vliegtickets gedekt onder annuleringsverzekering?
Volgens mij valt je reis qua vervoer altijd onder de annuleringsverzekering (mocht je niet meer op reis kunnen).
Als op je bestemming bent en dan gaat het wat mis en je moet naar huis, daar is een reisverzekering voor toch. (en natuurlijk diefstal/zorg etc.)
Je annuleringsverzekering moet je binnen 14 dagen na de geboekte reis (of dit nu tickets of een appartement is) afsluiten. Daarna is het niet meer geldig.
Als op je bestemming bent en dan gaat het wat mis en je moet naar huis, daar is een reisverzekering voor toch. (en natuurlijk diefstal/zorg etc.)
Je annuleringsverzekering moet je binnen 14 dagen na de geboekte reis (of dit nu tickets of een appartement is) afsluiten. Daarna is het niet meer geldig.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
» Iemand verstand van vliegtickets?
» Vliegtickets Split
» vliegtickets boeken
» Vliegtickets ryan air
» Iemand verstand van vliegtickets?
» Vliegtickets Split
» vliegtickets boeken
» Vliegtickets ryan air
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: