Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schema 4 maanden?

Ga naar beneden

Schema 4 maanden? Empty Schema 4 maanden?

Bericht  Jazzlyn wo 11 jul 2012 - 0:07

Welk schema hadden jullie met 4 maanden (inclusief bijvoeding!)

Nu zitten we op:
7 a half 8
tussen 11 en 12
tussen half 4 en 4
tussen half 8 en 8
half 12

Nu krijgt hij soms een lepeltje of 3 a 4 fruit sinds dag of 4(in overleg, ivm oefenen bijvoeding reflux & verstopping). En hij werkt, zoals elke baby alles met zijn tong er weer uit Laughing Hoe lang duurt dat ongeveer? Bij de oudste hielp ik hem oefenen met de speen (hapje-speen)

Maar in ieder geval, vanaf 4 maanden willen we het direct goed oppakken. Dit omdat hij flessen drinken niet altijd even leuk vind (en dus steeds vaker geen zin heeft) en erge reflux heeft. Heb alleen geen idee meer hoe dat zat met schema's of oefenen Embarassed

Zoiets :

7 : 140 ml fles
08.00/08.30 fruit
slapen
11.30 140 ml fles..

En dan? 4 uur fles en dan wanneer groente? Te dicht op elkaar werkt niet en te lang wakker houden ook niet.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schema 4 maanden? Empty Re: Schema 4 maanden?

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 0:27

Hier nog niet van een schema.. Ze krijgt echt nog puur borstvoeding op verzoek, de ene dag drinkt ze zes keer de andere dag wel 10 keer..
Bijvoeding starten we pas met 6 maanden mee.

Wat ik me nog kan herinneren bij mijn zoontje: (die kreeg met 4 maanden volledig flesvoeding) en met vier en halve maand begonnen met fruit. Dit deden we dan tussen de twee eerste flessen in, zo rond een uur of negen denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum