Aankomen
+9
Happinaz
Caulfield
Eris
Kowalski
Melis_je
Paper Crown
Gympie
Annie24
SoGood
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Aankomen
Bacio schreef:Je kan het beste even de huisarts bellen. Ik heb een jaar op een dik maak dieet van de huisarts gezeten.
Weet je zo nog wat dat dieet dan in hield? Misschien heeft Ecrits, hebben wij, heb ik er ook wel wat aan!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:
Ja. Ik denk dat het bij mij inderdaad komt omdat ik gewoon wat te weinig weeg (ik weet dat ik me fitter voel met 5 kilo erbij), maar ook omdat ik bloedarmoede, ijzertekort, vitamine B12 tekort, lage bloeddruk etc. heb en dat heeft natuurlijk ook wel weer gedeeltelijk met elkaar te maken. Maar misschien kan je eens bloed laten prikken om te kijken of je misschien (naast wat gewicht) iets tekort komt? Sommige stofjes zijn gemakkelijk met supplementen aan te vullen!
Edit: "Je" is natuurlijk "jouw man"
Ja, dat moet hij ook sowieso doen, maar dat vind hij onzin maar met zijn "voeding" zal hij wel flink wat te kort komen. Toch maar weer eens om "zeuren".
En die nutri nog wat of sportshakes.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Op zich kan ik het spontaan afvallen wel begrijpen. Iets met een bruiloft die geregeld moet worden.
Wat ik zou doen is inderdaad zo gezond mogelijk eten eventueel aangevuld met Shakes. Zeker iedere twee uur wat eten. Alles vervangen voor volle producten. Fruit ook genoeg eten. En eigenlijk een keer bij een diëtist langs gaan. Die weten er toch vrij veel van
Wat ik zou doen is inderdaad zo gezond mogelijk eten eventueel aangevuld met Shakes. Zeker iedere twee uur wat eten. Alles vervangen voor volle producten. Fruit ook genoeg eten. En eigenlijk een keer bij een diëtist langs gaan. Die weten er toch vrij veel van
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: