Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen! Empty Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen!

Bericht  TukTuk ma 24 jan 2011 - 8:20

De topic titel zegt het al.. Kennen jullie nog bands/zanger(essen) die onbekend zijn, maar zeker wel goed ?

Dit is een hele goede band uit Australie:
http://www.asoundmind.com.au/

Hier kan je hun nummers beluisteren:
http://www.myspace.com/asoundmind

Vind het echt een geweldige cd! Ben deze jongens 2 jaar geleden in Australie, op straat tegen gekomen. Ze spraken mensen aan, vroegen naar hun muziek stijl en vervolgens lieten ze je dan ook luisteren naar hun cd via hun Ipod (als je dat wilde uiteraard).. Vervolgens kon je hun cd kopen tegen elk bedrag dat je maar wilde, en dat heb ik gedaan smile

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen! Empty Re: Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen!

Bericht  ekiaam87 ma 24 jan 2011 - 8:23

Mew smile

www.mewsite.com
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen! Empty Re: Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen!

Bericht  Fred ma 24 jan 2011 - 10:22

Uhm... Wat versta je onder onbekend?

Spinvis vind ik erg gaaf. Is gelukkig nog niet bekend bij alle Nederlanders..

Ook redelijk onbekende bands die ik goed vind (ontdekt op Lowlands): The Magic Numbers en The Villagers (relaxte rustige muziek) en Elbow (al vind ik dat persoonlijk eigenlijk al een bekende band al zullen veel mensen ze vast nog niet kennen, maar het nummer On a day like this.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen! Empty Re: Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen!

Bericht  Phileine ma 24 jan 2011 - 10:41

Landmark 105
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen! Empty Re: Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen!

Bericht  Lady4 ma 24 jan 2011 - 10:48

Elske Dewall! Ze is voorzichtig aan doorbreken, maar bovenal steengoed.
http://elskedewall.com/ Onder de link music kun je fragmenten luisteren, raad jullie vooral Away from you, Come see the end in me en Balloon over Paris aan! Chiel Beelen is groot van van haar.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen! Empty Re: Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 12:37

Ik ben helemaal fan van Goldfish(zuid-afrikaanse band). Ze treden ook weleens op in Nederland. Het is vergelijkbaar met coldplay

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen! Empty Re: Goede maar onbekende bands / zangers / zangeressen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum