Wat ben ik toch weer een sukkel...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat ben ik toch weer een sukkel...
Nieuw geel colbertje in de was gedaan... Bij nieuwe vesten; groen en blauw. Je raadt t al, het gele colbertje is niet geel meer . Waarom doe ik dat dan ook met m'n eigenwijze hoofd?
Heb 'm al (apart) voor een tweede keer gewassen maar 't lijkt er niet beter op geworden. Nu laat ik hem maar drogen. Eens kijken hoe groot de schade is als het water eruit is.
En anders stiekem maar gewoon een nieuwe halen zonder het aan manlief te vertellen.
Jullie nog stomme acties?
Heb 'm al (apart) voor een tweede keer gewassen maar 't lijkt er niet beter op geworden. Nu laat ik hem maar drogen. Eens kijken hoe groot de schade is als het water eruit is.
Jullie nog stomme acties?
Gast- Gast
Re: Wat ben ik toch weer een sukkel...
Volgens mij kan je bij de drogist speciaal vlekkenspul kopen voor dat soort vlekken. Ik heb namelijk wel eens paarse leren handschoenen in mijn witte zomerjas laten zitten, en toen met de witte was meegewassen.
Resultaat: Alles (écht alles) zat onder de paarse vlekken. Ik kon wel voor Milka gaan werken . Naar de DA gegaan, dat spul gekocht, nog een keer gewassen en alle vlekken weg.
Resultaat: Alles (écht alles) zat onder de paarse vlekken. Ik kon wel voor Milka gaan werken . Naar de DA gegaan, dat spul gekocht, nog een keer gewassen en alle vlekken weg.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Maar is dat niet alleen voor witte was met (gekleurde) vlekken?
Gast- Gast
Weet niet of het een duur colbertje was, maar als bovenstaande tip niet werkt, kan je altijd nog van dat textiel verf kopen, kost 8 euro ongeveer.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
...
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aaah balen. Je zou een kijkje kunnen nemen bij de drogist of ze er wat voor hebben. Is allicht goedkoper dan een nieuw jasje.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Hmmm, toch maar op zoek naar dat vlekkenspul dan. Na de tweede wasbeurt was het wel wat minder, maar er zit een enorme vlek op de kraag die nog goed zichtbaar is.
Textielverf zou ook nog kunnen ja!
Thanx voor de tips!
Maarreh, ben ik nou de enige sukkel vandaag? haha.
Textielverf zou ook nog kunnen ja!
Thanx voor de tips!
Maarreh, ben ik nou de enige sukkel vandaag? haha.
Gast- Gast
Ik vind mezelf ook een beetje een sukkel..
Ik had bij Leen Bakker een mooie bank gezien die ik graag wilde hebben, hij was nu ook in de uitverkoop dus ik helemaal happy en heb meteen m'n bankstel op marktplaats gezet.
Ik heb er een koper voor, maar toen ik net Leen Bakker belde kwam die andere bank 'hopelijk' 9 augustus pas..
Dus dat wordt een maand kamperen in m'n woonkamer!
Ik had bij Leen Bakker een mooie bank gezien die ik graag wilde hebben, hij was nu ook in de uitverkoop dus ik helemaal happy en heb meteen m'n bankstel op marktplaats gezet.
Ik heb er een koper voor, maar toen ik net Leen Bakker belde kwam die andere bank 'hopelijk' 9 augustus pas..
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Ik vind mezelf ook een beetje een sukkel..
Maar is je marktplaats bank al verkocht dan? Anders zet je toch in de advertentie dat ze m in augustus pas mogen / kunnen ophalen?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Toch weer schrikken. -> Update 17 mrt
» 14+6> En toen was het toch weer niet goed...
» Toch weer betalen voor ID-kaart
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Twijfel, rood of toch weer naar bruin?
» 14+6> En toen was het toch weer niet goed...
» Toch weer betalen voor ID-kaart
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Twijfel, rood of toch weer naar bruin?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: