Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij op deze maandagmiddag?

+21
Silver
Bazinga
slaatje
kajaka88
Stuiterbal
Ooh La La!
Lejow
Flippin' Bitch
Arwyn
Raindrop
Snoes
loura
Shopelle
Rush
Atelier Madame
PiP
Tania
Kowalski
Esperanza
Poubelle
SleepingBeauty
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe jij op deze maandagmiddag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij op deze maandagmiddag?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 1:18

Stuiterbal, succes zeg!

Luce, jij ook. Hopelijk gaat het goed met hem.

Ik zit in het huis van mijn ouders, mijn dochter en jongste zoon liggen te slapen en ik zit met een dekentje op de bank. Mijn moeder is naar de bios met de oudste.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij op deze maandagmiddag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij op deze maandagmiddag?

Bericht  Stuiterbal ma 9 jul 2012 - 1:19

Mermaid Forest schreef:
Stuiterbal schreef:Ik ben 76 stuiterballen 1 voor 1 aan het inpakken met een bijbehorend gedichtje erbij....

en na 10 stuiterballen te hebben gedaan vraag ik me daadwerkelijk af.....

Waar the fuck ben ik aan begonnen scratch scratch
Wat een enorme klus lijkt me dat...voor wie ben je dat aan het doen in godsnaam?

Voor alle kindjes op mijn werk. Ik wil elk kind 1 stuiterbal geven voor als ik weg ga daar.
Met als gedichtje erbij:

Altijd vrolijk altijd actief.
Een beetje stuiterig maar zeker niet passief
Nu is het tijd om te zeggen, dag lief kind, met verdriet
Ik stuiter er vandoor maar vergeet jou niet !!

En ik heb 76 kids op mijn werk dus nogal wat te gaan :cheering:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 1:19

Wat ontzettend lief! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  slaatje ma 9 jul 2012 - 1:23

Ik ben al de stad in geweest voor een afsrpaak, en heb boodschappen gedaan. Vanmiddag mij 1e fles voor moeders voor moeders vol pissen, ff douchen, afleveringen van babyboom terugkijken, eten maken, dat ook opeten samen met vriend en dan ben ik vast wel weer kapot
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lejow ma 9 jul 2012 - 1:25

slaatje schreef:Ik ben al de stad in geweest voor een afsrpaak, en heb boodschappen gedaan. Vanmiddag mij 1e fles voor moeders voor moeders vol pissen, ff douchen, afleveringen van babyboom terugkijken, eten maken, dat ook opeten samen met vriend en dan ben ik vast wel weer kapot

Als je dat lukt in 1 middag.. respect nerd Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 1:28

Veel te weinig, ben niet vooruit te branden (oke, heb wel mijn arm aan het strijkijzer gebrand, auw) :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Bazinga ma 9 jul 2012 - 1:41

Leuk idee en lief gedichtje, Stuiter!

Ik doe niks vandaag, ben vanmorgen op m'n werk geweest, voor functioneringsgesprek. Alles was in orde, maar m'n manager kwam wel met een mededeling, dat ze mss weggaat. Weet nog niet wat ik daar van moet vinden!

Nu ben ik aan't luieren, want heb 't hele weekend gewerkt incl nachtdienst en feestjes, met weinig slaap etc etc.... Ben bekaf!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Silver ma 9 jul 2012 - 1:47

Vandaag mijn vrije dagje, dus het huishouden was aan de beurt, nu even niksen wachten tot de wasmachine klaar is, en ondertussen songpoppen. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Burn ma 9 jul 2012 - 1:51

Ik houd een gigantische grote opruiming.
Ben alle kasten, bakken, lades aan het leeg halen en uitzoeken wat er weg kan. Zit inmiddels al op 2 vuilniszakken en een doos vol!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 1:53

Aan het wachten tot mijn corsa klaar is. Daarna naar de apotheek daarna naar reisbureau. Hopelijk kunnen kunnen hun de fout van mijn vriend terug draaien.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 ma 9 jul 2012 - 1:58

wat opdrachten door voor mystery calling
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mermaid ma 9 jul 2012 - 2:50

fotoalbums maken, wil het vandaag af hebben, Hema geeft nu nog korting.
En zo nog even naar de Praxis, vriend en ik zijn druk bezig met het huis inrichten.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Dikkie Dik ma 9 jul 2012 - 3:08

Bijzonder weinig. Ben tot begin van de middag zwaar misselijk geweest. Heb slecht geslapen dus zit maar een beetje te hangen hierzo.. Ik hoop wel dat ze zo bellen voor onze auto.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 3:11

Luce, hoe is het gegaan met de kleine uk? Ik hoop echt alles goed en viel je zenuwachtig momentje mee. *knuff*

Haha Stuiterbal ik kan alleen maar zeggen dat gedichtje past perfect bij je! Wat een leuk cadeau!

Ik ga nu zelf mijn laatste werkweek in en heb met met een apart gevoel mijn dagrit afgesloten, echt z'n dag waarbij het niet ging zoals het hoort te gaan. Wink Beter had ik ook thuis kunnen blijven en een rustige middag ervan moeten maken, haha.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty ma 9 jul 2012 - 3:12

Pfff heb echt zo'n maandag gevoel blegh.
Vanmiddag lekker op de bank de Tour gekeken met mijn man.
Maar die is nu aan het werk.
Dus het huis alleen vanavond. Wat doe jij op deze maandagmiddag? - Pagina 2 1371890812
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 3:39

Ik heb gewerkt. Ben nu net vrij.. Nu heerlijk in mijn korte broek op de bank hangen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 5:02

Burn schreef:Ik houd een gigantische grote opruiming.
Ben alle kasten, bakken, lades aan het leeg halen en uitzoeken wat er weg kan. Zit inmiddels al op 2 vuilniszakken en een doos vol!

Oh, dat is altijd zo fijn daarna!

@Dropdraakje, heb je vakantie straks of bedoel je je opleiding/nieuwe baan waar je straks aan begint?

En het ging goed! Ik was zenuwachtig en zelfs de arts was een beetje zenuwachtig. Had het nog nooit gedaan, zo'n geval. Maar het ging goed en tot nu toe zie ik geen bloeding. Even morgenochtend afwachten maar ik denk dat het gewoon goed is gegaan.

@Stuiterbal, leuk!

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal ma 9 jul 2012 - 5:03

Ohh gelukkig Luce ! Zat al de hele tijd te wachten op een berichtje. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: