Dolfinarium
+2
maiadebij
Aagje!
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dolfinarium
Is het dolfinarium leuk om met een kindje van bijna 2,5 heen te gaan?
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Re: Dolfinarium
Wij zijn gister geweest met J en N en ze hebben beide echt genoten! De dolfijnen show en walrussen vonden ze erg leuk. Er zijn ook heel wat speeltuintjes etc alleen was gister alles nat. Oja en zo'n onderwater ruimte waar je door het glas de dolfijnen en walrussen zag was ook heel leuk.
Heb je kaartjes via vakantieveilingen? Ze zijn best duur en dat scheelt toch weer wat. Tot 3 jaar zijn ze gratis dus je hebt maar 2 kaartjes nodig.
Heb je kaartjes via vakantieveilingen? Ze zijn best duur en dat scheelt toch weer wat. Tot 3 jaar zijn ze gratis dus je hebt maar 2 kaartjes nodig.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan op mijn werk een kaartje winnen, en dan op het tweede kaartje 8,50 korting, dus dan gaan we met het gezin voor maar 15 euro! Dat zou leuk zijn!
Maar laten we niet op de feiten vooruit lopen, en eerst maar eens dat kaartje winnen
Maar laten we niet op de feiten vooruit lopen, en eerst maar eens dat kaartje winnen
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
oo goed dat ik het weet, willen binnekort ook eens na het dolfinarium gaan.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
J. vindt het erg leuk. We zijn twee keer geweest, allebei de keren op z'n verjaardag en hij heeft zich prima vermaakt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Toevallig ben ik zaterdag geweest, maar ik en mijn dochter 20 maanden vonden er niks aan alleen de roggen en haaien aaien vond ze leuk de shows niet , dus ik heb de hele dag op hetbstrand gezeten met haar en in de speeltuin, dat was wel een s6 .
silly_85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: