Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie? Empty Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie?

Bericht  Marie zo 8 jul 2012 - 21:53

Ik ga volgende week op vakantie en was dus op zoek naar lekkere muziek voor in de auto en op de camping.

Wat staat er op jou mp3?

Op de mijne staan nu:
De foute 111
101 Zomerhits
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie? Empty Re: Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie?

Bericht  Mermaid zo 8 jul 2012 - 22:00

Mijn vriend download altijd weekendmixen van decibel geloof ik. Is ook wel fijne muziek.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie? Empty Re: Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie?

Bericht  Atelier Madame zo 8 jul 2012 - 22:41

Ik heb een iPod van 120 gig dus heel erg veel :p 
Ik download regelmatig de top 40 van dat moment. Idd veel verzamelcds en zet als ik een artiest leuk vind het hele album erop. Daaro wilde ik ook graag een iPod met zoveel geheugen. 
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie? Empty Re: Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie?

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 22:58

Ik ga denk ik lekker allemaal eind jaren 90/begin jaren 2000 erop zetten Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie? 253468018

Aaliyah, Christina Millian, Beyonce en Jay Z, beetje trance uit die tijd.. Lasgo haha, eerdere liedjes van jennifer lopez (if you had my love, love don't cost a thing), mya, britney spears Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie? 394967 .. Heelemaal leuk haha

Verder heb ik ook het album van david guetta erop (die staat er sowieso op voor hardlopen).

Ik luister verder nooit echt muziek op mijn mp3 speler dus dat zal het wel zo'n beetje zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie? Empty Re: Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie?

Bericht  Monte zo 8 jul 2012 - 23:23

Mijn favoriete nummers op dit moment:







En nog veel meer, maar dit zijn degene die ik het meeste luister op dit moment.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie? Empty Re: Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie?

Bericht  VeryCherry ma 9 jul 2012 - 3:27

Euhm 2000 nummers ongeveer smile En hij staat op shuffle.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie? Empty Re: Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum