Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

+21
Kaboutertje
Emmayes
Rouxxxe
MissD
Oasis
nijntje4
Snoes
Star007
Queen
sterremaan
Blond
Ibbeltje
slaatje
Polly
Jeanette
Twellie
Blair
Bazinga
Mint
_Nina
SleepingBeauty
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 0:58

ik via dit forum, op verjaardagen enzo durf ik toch niet goed nieuwe mensen aan te spreken. En uiteindelijk de stap genomen om naar een meeting te gaan en zo een groep leuke meiden leren kennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Ibbeltje vr 6 jul 2012 - 1:00

Lily schreef:ik via dit forum, op verjaardagen enzo durf ik toch niet goed nieuwe mensen aan te spreken. En uiteindelijk de stap genomen om naar een meeting te gaan en zo een groep leuke meiden leren kennen.

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  nijntje4 vr 6 jul 2012 - 1:03

Ik heb dezelfde vraag want mijn ervaring is dat mensen bijna nooit zitten te wachten op dat je zomaar ergens komt aanwaaien omdat ze hun eigen vrienden al hebben en niet zitten te wachten op iemand die ineens wil aansluiten.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Snoes vr 6 jul 2012 - 1:08

SleepingBeauty schreef:
Snoes schreef:Ik heb altijd al redelijk veel vriend(inn)en gehad, maar ik vond het wel leuk om nog meer nieuwe mensen te leren kennen en dat is dus via dit forum gebeurd.

Heb je persoonlijk mensen ook ontmoet via het forum?
Ja, heel veel zelfs. Sommigen waren éénmalig, maar er zijn nu wel een heleboel meiden waar ik regelmatig contact mee heb en mee afspreek.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Oasis vr 6 jul 2012 - 1:10

Ik doe nieuwe vriendschappen op door studie, werk en ook dit forum.
Nieuwe poging doe ik nu samen met Raindrop voor Belgische meiden Wink.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  MissD vr 6 jul 2012 - 1:11

SleepingBeauty schreef:
Star007 schreef:Dat vroeg ik me laatst dus ook af, waar ik nog nieuwe vriendschappen op zou kunnen doen. Ik heb altijd een groep vriendinnen gehad, maar dat is allemaal wat verwaterd en heb nu nog 2 goede vriendinnen over. Ik heb wel meer mensen om me heen hoor; familie, vrienden + vriendinnen van mijn vriend. Maar de meeste van die meiden zijn niet helemaal mijn type om 1 op 1 mee om te gaan. Ook zijn wij trouwens de enigste in onze vrienden / kennissen kring met een kindje.

Ik denk dat het een goed idee is om een workshop of cursus te gaan doen, want daar leer je misschien wel leuke mensen kennen ( zou ik zelf ook eens moeten doen!). Ik zelf begin 1 oktober met mijn nieuwe baan, en daar werken wat meer meiden van mijn leeftijd. Het team waar ik nu werk, bestaat uit 1 collega van mijn leeftijd en de rest is 50 +.

Zo is het voor mij ook een beetje.
Wel een vriendengroep, maar dat is voor 1 op 1 ook net niet mijn types, of ze hebben allemaal hun eigen vriendengroep alweer.
Ik werk nu ook in een team met veel collega's die de leeftijd van mijn moeder hebben Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 1578173417
Gelukkig heb ik nu wel leuk contact met een collega uit een ander team. Tijdens de nachtdienst bleek het wel heel goed te klikken, dus dat is wel heel leuk.

Hier hetzelfde, in mijn vorige team zaten wel wat meiden van mijn leeftijd maar ook niet veel. En nu zitten er alleen maar dames ver boven mijn leeftijd in het team.

Vriendinnen van mijn man zijn vrienden vind ik leuk om zo te zien als we eens afspreken maar niet voor 1 op 1 contact.

Verder vind ik het wel lastig. Kan best spontaan zijn maar vind nieuwe contacten leggen toch ook altijd wel heel eng (bang dat mensen me niet aardig vinden ofzo... al heb ik dat nog niet echt meegemaakt).

Cursussen en workshops worden hier in de buurt vrij weinig gegeven... denk dat ik daar toch maar eens naar op zoek ga of er iets te doen is hier in de buurt.

Heb trouwens wel via een ander forum een meisje leren kennen hier een paar straten vandaan. Hadden elkaar eerst toegevoegd op fb, en wel eens gezien als de 1 aan het wandelen was en de ander in de auto zat. En heel toevallig kwamen we elkaar tegen bij het cb dus toen gelijk maar afgesproken om bij elkaar langs te gaan.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 4:04

Via het werk, via vrienden en familie (feestjes) en via het paardrijden (stalgenootjes).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Rouxxxe vr 6 jul 2012 - 4:13

Mijn huidige vrienden heb ik leren kennen via de middelbare school, studie en als huisgenootje. Moet zeggen dat ik hun allemaal al vrij lang ken, zou nu ook niet zo snel weten waar ik nieuwe vriendschappen op zou kunnen doen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 4:25

Via werk, via collega's & via vriendinnen. Dit is van de laatste tijd in ieder geval smile Ik heb ook een aantal vriendinnen op het oude forum leren kennen, en van vroeger die nog vriendinnen zijn, ken ik allemaal van school of vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Emmayes vr 6 jul 2012 - 4:34

Via internet. Ik ontmoet heel regelmatig nieuwe mensen via meetings die worden gehouden van verschillende fora.

Ik heb daar een groep vrienden aan over gehouden, we zien elkaar een paar keer per jaar en 1 keer per jaar huren we een groot huis waar we dan een weekend met z'n allen zitten (18 man ongeveer).

En laatst nog iemand ontmoet via een forum, we bleken in dezelfde woonplaats te wonen en het klikte goed. Zomaar een nieuwe vriendin erbij. Erg leuk.
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Kaboutertje vr 6 jul 2012 - 4:58

Op het forum, via het werk, via vrienden/vriendinnen etc smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  sanne-84 vr 6 jul 2012 - 5:00

Ik lees hier veel dat er vriendschappen op het werk ontstaan. Ik heb een heel goed contact met mn collega's, kan er veel bij kwijt, lachen veel etc. Maar toch komt het er niet van om buiten het werk een keer af te spreken (doen anderen ook niet). Is dit herkenbaar?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Kaboutertje vr 6 jul 2012 - 5:03

sanne-84 schreef:Ik lees hier veel dat er vriendschappen op het werk ontstaan. Ik heb een heel goed contact met mn collega's, kan er veel bij kwijt, lachen veel etc. Maar toch komt het er niet van om buiten het werk een keer af te spreken (doen anderen ook niet). Is dit herkenbaar?

Ik werk in de horeca en werk met veel mensen van mijn leeftijd. Het is altijd gezellig en vaak wordt er nog wat geborreld na het werk of lekker de stad in met z'n allen. Misschien dat het er ook aan ligt in wat voor branche je werkt.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 5:08

slaatje schreef:
Zusje schreef:Nu je het zegt, ik kom wel vaak een aardig meisje tegen in de lift Very Happy. Maar serieus, zo werkt het toch ook gewoon. Het zijn allemaal maar mensen om je heen, kun je het net zo goed gezellig maken.

Zie je, dat bedoel ik. Haha. Maar ik denk aan de andere kant dat niet iedereen daar zo makkelijk in is. Ik leg ook snel contacten, maar er zijn natuurlijk ook mensen die iemand niet zo snel zouden kunnen/durfen aanspreken.

Waarom niet? Het is niet dat ik diepzinnige gesprekken voer met vreemde mensen ofzo hoor. Ja sporadisch mss een keer maar net als bv dat meisje in de lift. Gewoon hoi en lekker weer of iets over haar hond, waar gaat zij heen etc. Ik vind het juist zo ongemakkelijk om beide stil te zijn. Met een lach kom je al heel ver en er zijn zo veel standaard dingen te bedenken die je kunt zeggen... Zo is het eigenlijk steeds een stukje gezelliger als ik haar tegen kom en wie weet hoe dat loopt. Mss gebeurd daar verder niets mee en mss ook wel. Ik hang er ook geen moeten aan vast en verwacht er niets van. Het is niet zo dat ik altijd maar contact leg met mensen om een reden ofzo. Meer omdat het gewoon gezelliger is dan sjaggerijnig voor je uit staren en niets zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  sanne-84 vr 6 jul 2012 - 5:19

Kaboutertje schreef:
sanne-84 schreef:Ik lees hier veel dat er vriendschappen op het werk ontstaan. Ik heb een heel goed contact met mn collega's, kan er veel bij kwijt, lachen veel etc. Maar toch komt het er niet van om buiten het werk een keer af te spreken (doen anderen ook niet). Is dit herkenbaar?

Ik werk in de horeca en werk met veel mensen van mijn leeftijd. Het is altijd gezellig en vaak wordt er nog wat geborreld na het werk of lekker de stad in met z'n allen. Misschien dat het er ook aan ligt in wat voor branche je werkt.

Ik werk in de zorg, en heb nu een team met ook veel leeftijdgenoten:). Een teamuitje is dan altijd ook erg geZellig. Facebook wordt ook veel op elkaar gereageerd, maar verder prive dan weer niet.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 5:24

Zo ontstond dat eigenlijk met collega's. Een keer met zijn allen wat gaan drinken in de stad, een klik hebben, en blijven afspreken bij en met elkaar! smile Maar die behoefte heb ik bij 3 van alle collega's, dus het ligt ook aan je collega's denk ik Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Tinus vr 6 jul 2012 - 6:58

Via een groepsreis op vakantie. Daar heb ik verschillende vriendinnen aan over gehouden.
Met collega's kan ik best overweg, maar op 1 of 2 na heb ik geen behoefte om ze na het werk te zien.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  ladycat vr 6 jul 2012 - 12:27

Via studie en de fitnesszaal.
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Esperanza vr 6 jul 2012 - 21:58

De vrienden die ik nu heb via werk, studie en een paar waren huisgenootjes. Voorheen ook wel via stage, reizen, vrienden, familie.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? - Pagina 2 Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum