Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

+21
Kaboutertje
Emmayes
Rouxxxe
MissD
Oasis
nijntje4
Snoes
Star007
Queen
sterremaan
Blond
Ibbeltje
slaatje
Polly
Jeanette
Twellie
Blair
Bazinga
Mint
_Nina
SleepingBeauty
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  SleepingBeauty do 5 jul 2012 - 9:31

Ik heb 1 vriendin waar ik veel contact mee waar ik ook veel meee doe.
1vriendin heeft mij destijds best in de steek gelaten, maar toch drink ik nu weer af entoe ff wat met haar in de stad. Vind aan de ene kant zonde om helemaal te laten vallen, en denk dan als we het zo nog een beetje gezellig hebben klinkt een beetje raar, maar merk wel dat de vriendschap minder diep gaat.

Doen jullie nog nieuwe vriendschappen op? Waar?
Zouden jullie nog vriendschappen aanhouden zoals bovenstaand?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  _Nina do 5 jul 2012 - 9:33

Ik gewoon hier op het forum Waar doe je nieuwe vriendschappen op? 253468018
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Mint do 5 jul 2012 - 9:54

Ik vind dat ook erg lastig. Ik heb nu 'genoeg' aan mijn beste vriendin, maar zou ook niet weten waar ik nieuwe meiden zou kunnen leren kennen.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 10:01

Voor mij is dat school, werk en het forum. Maar goed, als je eenmaal een vaste baan hebt en dezelfde collega's snap ik wel dat het daar ook wel een keer ophoud. Ik vind dan het forum toch wel een uitkomst. Ik heb hier een aantal meiden leren kennen waar ik af en toe (veel te weinig!) mee afspreek. Erg gezellig! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Bazinga do 5 jul 2012 - 10:19

Ik heb aan 't forum vriendinnen over gehouden smile En recentelijk nog vrinden gemaakt via een verjaardag van mijn beste vriendin. Dus; haar vrienden, worden mijn vrienden, door een leuk gesprek en gewoon voor te stellen om 's iets te gaan doen.

Heb tijdje terug in de kroeg echt heel erg slap ouwehoergesprek met een gozer gehad, ging over gapen haha, maar hij vroeg m'n nummer, niet om te flirten, want hij heeft een vriendin, maar omdat-ie 't gezellig vond. Sindsdien whatsappen we veel en gaan we regelmatig wat drinken!

Oh en de partners van m'n vrienden zijn ook wel een aanvulling! Ik ben onderdeel van een vriendengroep met vooral jongens en die krijgen nu zo langzamerhand relaties... Die meiden worden nu ook langzaam goede vriendinnen van ons, vind ik wel heel leuk!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Blair do 5 jul 2012 - 10:28

Via via meestal. Ook op vakantie heb ik veel nieuwe vriendschappen opgedaan.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Twellie do 5 jul 2012 - 10:36

Ik doe geen nieuwe vriendschappen op eigenlijk. De vrienden die ik heb, heb ik al heel lang. Ik heb ze leren kennen op school en via via. Dus bijvoorbeeld de vriendinnen van de vrienden van mijn vriend of vriendinnen van een andere vriendin.


Laatst aangepast door Tuinstoel op do 5 jul 2012 - 10:40; in totaal 1 keer bewerkt
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Jeanette do 5 jul 2012 - 10:39

Veel vriendinnen heb ik vroeger op school leren kennen, maar afgelopen jaren ook via mijn ex en via via.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Polly do 5 jul 2012 - 11:36

Op het werk, op school, op reis, via hobby's, via internet, via via smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 17:43

School, werk, sport, hobby, via via of het forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  slaatje do 5 jul 2012 - 18:30

Ik heb heel veel vrienden en kennissen. Af en toe denk ik wel eens teveel, best moeilijk om met iedereen in conact te blijven omdat ze ook nog niet eens allemaal in de buurt wonen. Ik ken ze van school, sport, werk, van vroeger...dat soort dingen.
Ben je op zoek naar nieuwe contacten SB? Anders misschien een berichtje plaatsen in Vriendin gezocht? Waar woon je trouwens? (in de buurt)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 18:31

Via overal eigenlijk wel. Ik heb ook weleens via projecten zoals Couchsurfing meetings bijgewoond en vriendinnen aan overgehouden. Net als dit forum, werk, via via etc. Een vriendschap die jij beschrijft kan ik weinig over oordelen, ik weet niet in hoeverre ze je in de steek heeft gelaten. Heeft het me echt heel zwaar gekwetst, dan zou ik dat niet kunnen maar van de ene vriendschap verwacht ik wel meer dan van de andere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  slaatje do 5 jul 2012 - 18:35

Zusje schreef:Via overal eigenlijk wel. Ik heb ook weleens via projecten zoals Couchsurfing meetings bijgewoond en vriendinnen aan overgehouden. Net als dit forum, werk, via via etc. Een vriendschap die jij beschrijft kan ik weinig over oordelen, ik weet niet in hoeverre ze je in de steek heeft gelaten. Heeft het me echt heel zwaar gekwetst, dan zou ik dat niet kunnen maar van de ene vriendschap verwacht ik wel meer dan van de andere.

Volgens mij duik jij overal wel vriendschappen op Zus, al is het in een lift. Vind jouw verhalen altijd zo leuk om te lezen. Jij trekt bwv je mond open en iemand praat terug :-) Heerlijk die spontaniteit van jou
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 18:49

Nu je het zegt, ik kom wel vaak een aardig meisje tegen in de lift Very Happy. Maar serieus, zo werkt het toch ook gewoon. Het zijn allemaal maar mensen om je heen, kun je het net zo goed gezellig maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Ibbeltje do 5 jul 2012 - 18:53

Statler schreef:Ik gewoon hier op het forum Waar doe je nieuwe vriendschappen op? 253468018


hhah ja ik ook Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  slaatje do 5 jul 2012 - 18:56

Zusje schreef:Nu je het zegt, ik kom wel vaak een aardig meisje tegen in de lift Very Happy. Maar serieus, zo werkt het toch ook gewoon. Het zijn allemaal maar mensen om je heen, kun je het net zo goed gezellig maken.

Zie je, dat bedoel ik. Haha. Maar ik denk aan de andere kant dat niet iedereen daar zo makkelijk in is. Ik leg ook snel contacten, maar er zijn natuurlijk ook mensen die iemand niet zo snel zouden kunnen/durfen aanspreken.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Blond do 5 jul 2012 - 20:45

Ik ken mijn vriendinnen en vrienden via de Havo, Pabo, Universiteit, bijbaantjes en via via. En op het forum heb ik ook leuke contacten opgedaan Waar doe je nieuwe vriendschappen op? 561177.

Ik merk ook wel eens dat het lastig is om iedereen regelmatig te zien. Veel vrienden wonen niet echt in de buurt, en als je dan 40+ uur per week werkt is het nog wel eens lastig plannen. Gelukkig bestaat er Whatsapp Waar doe je nieuwe vriendschappen op? 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  sterremaan do 5 jul 2012 - 20:54

Via Fora's of gewoon via internet.
Maar ook via vrijwilligers werk. En heb zelfs vriendinnen overgehouden aan een ziekenhuisopname. Dus ik duikel ze overal op. Het is wel een kunst, om alles te onderhouden.
Maar mijn vriendinnen, weten dat ik niet alle energie van de wereld hebben. En hebben gelukkig dus veel geduld. Maar bij mij gaan vriendinnen voor alles, en dan komt pas de rest.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 21:38

Ik heb mijn vriendinnen vooral opgedaan via studies, werk, in de kroeg, verenigingen en via via op feestjes ontmoet. Heb er een stel leuke vriendinnen aan overgehouden en ze zijn allemaal compleet anders. Met de ene praat ik veel, de ander ga ik naar de bios, de ander weer shoppen, de ander weer uit eten etc. Erg leuk! Waar doe je nieuwe vriendschappen op? 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Queen do 5 jul 2012 - 21:43

Ik ben vroeger heel vaak verhuisd en heb daarom geen langdurige vriendschappen op kunnen bouwen, ben soms best wel eens jaloers op mensen die dat wél hebben.

Verder ben ik ook een beetje terughoudend/verlegen en het is zo moeilijk om dan vriendschappen op te doen als je niet meer studeert e.d.!
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Star007 do 5 jul 2012 - 22:12

Dat vroeg ik me laatst dus ook af, waar ik nog nieuwe vriendschappen op zou kunnen doen. Ik heb altijd een groep vriendinnen gehad, maar dat is allemaal wat verwaterd en heb nu nog 2 goede vriendinnen over. Ik heb wel meer mensen om me heen hoor; familie, vrienden + vriendinnen van mijn vriend. Maar de meeste van die meiden zijn niet helemaal mijn type om 1 op 1 mee om te gaan. Ook zijn wij trouwens de enigste in onze vrienden / kennissen kring met een kindje.

Ik denk dat het een goed idee is om een workshop of cursus te gaan doen, want daar leer je misschien wel leuke mensen kennen ( zou ik zelf ook eens moeten doen!). Ik zelf begin 1 oktober met mijn nieuwe baan, en daar werken wat meer meiden van mijn leeftijd. Het team waar ik nu werk, bestaat uit 1 collega van mijn leeftijd en de rest is 50 +.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Snoes do 5 jul 2012 - 22:29

Ik heb altijd al redelijk veel vriend(inn)en gehad, maar ik vond het wel leuk om nog meer nieuwe mensen te leren kennen en dat is dus via dit forum gebeurd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  SleepingBeauty vr 6 jul 2012 - 0:51

Star007 schreef:Dat vroeg ik me laatst dus ook af, waar ik nog nieuwe vriendschappen op zou kunnen doen. Ik heb altijd een groep vriendinnen gehad, maar dat is allemaal wat verwaterd en heb nu nog 2 goede vriendinnen over. Ik heb wel meer mensen om me heen hoor; familie, vrienden + vriendinnen van mijn vriend. Maar de meeste van die meiden zijn niet helemaal mijn type om 1 op 1 mee om te gaan. Ook zijn wij trouwens de enigste in onze vrienden / kennissen kring met een kindje.

Ik denk dat het een goed idee is om een workshop of cursus te gaan doen, want daar leer je misschien wel leuke mensen kennen ( zou ik zelf ook eens moeten doen!). Ik zelf begin 1 oktober met mijn nieuwe baan, en daar werken wat meer meiden van mijn leeftijd. Het team waar ik nu werk, bestaat uit 1 collega van mijn leeftijd en de rest is 50 +.

Zo is het voor mij ook een beetje.
Wel een vriendengroep, maar dat is voor 1 op 1 ook net niet mijn types, of ze hebben allemaal hun eigen vriendengroep alweer.
Ik werk nu ook in een team met veel collega's die de leeftijd van mijn moeder hebben Waar doe je nieuwe vriendschappen op? 1578173417
Gelukkig heb ik nu wel leuk contact met een collega uit een ander team. Tijdens de nachtdienst bleek het wel heel goed te klikken, dus dat is wel heel leuk.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  SleepingBeauty vr 6 jul 2012 - 0:52

Snoes schreef:Ik heb altijd al redelijk veel vriend(inn)en gehad, maar ik vond het wel leuk om nog meer nieuwe mensen te leren kennen en dat is dus via dit forum gebeurd.

Heb je persoonlijk mensen ook ontmoet via het forum?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Ibbeltje vr 6 jul 2012 - 0:55

SleepingBeauty schreef:
Snoes schreef:Ik heb altijd al redelijk veel vriend(inn)en gehad, maar ik vond het wel leuk om nog meer nieuwe mensen te leren kennen en dat is dus via dit forum gebeurd.

Heb je persoonlijk mensen ook ontmoet via het forum?


Ja dat heeft ze om even voor haar te spreken Wink Waaronder de Eindhoven meiden smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar doe je nieuwe vriendschappen op? Empty Re: Waar doe je nieuwe vriendschappen op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum