hoe valt Diesel (heren)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe valt Diesel (heren)
Ik wil een broek voor mijn man bestellen maar vind het moeilijk de maat te bepalen.
Hij draagt doorgaans 31 of 32, hoe valt Diesel? Ze hebben alleen nog een maat 31 maar ik ben bang dat hij te klein zal zijn....
Hij draagt doorgaans 31 of 32, hoe valt Diesel? Ze hebben alleen nog een maat 31 maar ik ben bang dat hij te klein zal zijn....
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: hoe valt Diesel (heren)
Volgens mij vriend valt het gewoon normaal.
Hij heeft altijd 30. Wel wast hij ze spijkerbroeken nooit (helemaal Diesel niet. Dan gaan ze na verloop van tijd naar je lichaamsvorm zitten en rekken ze wel wat uit). Maar goed ik kan begrijpen dat niet iedereen dat doet
Hij heeft altijd 30. Wel wast hij ze spijkerbroeken nooit (helemaal Diesel niet. Dan gaan ze na verloop van tijd naar je lichaamsvorm zitten en rekken ze wel wat uit). Maar goed ik kan begrijpen dat niet iedereen dat doet
Gast- Gast
Punk'd schreef:Volgens mij vriend valt het gewoon normaal.
Eet je vriend dan altijd met een tafellaken op schoot?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
haha ik weet niet hoe jou vriend eet maar hier gaat alles netjes van het bordje in zijn mond
Mijn vriend is sowieso wel netjes. Heeft een kantoorbaan, en als hij thuiskomt trekt hij andere kleding aan en hangt hij zijn jeans uit.
Als we ver gaan wandelen of iets anders intensiefs gaan doen trekt hij nooit een jeans aan maar gewoon een chino ofzo.
Ik begrijp het wel. Hij heeft van Diesel echt mooie broeken (handgemaakt in Italie) van bijna €300 euro. Die zou ik ook niet in de wasmachine gooien. Eerder handwasje. (maar dan wordt die broek stijf door het drogen en is de pasvorm weer weg en dat wilt hij dus niet )
Mijn vriend is sowieso wel netjes. Heeft een kantoorbaan, en als hij thuiskomt trekt hij andere kleding aan en hangt hij zijn jeans uit.
Als we ver gaan wandelen of iets anders intensiefs gaan doen trekt hij nooit een jeans aan maar gewoon een chino ofzo.
Ik begrijp het wel. Hij heeft van Diesel echt mooie broeken (handgemaakt in Italie) van bijna €300 euro. Die zou ik ook niet in de wasmachine gooien. Eerder handwasje. (maar dan wordt die broek stijf door het drogen en is de pasvorm weer weg en dat wilt hij dus niet )
Gast- Gast
Mijn vriend wast zijn spijkerbroeken ook nooit... En never een vlekje he?? Ik weet niet hoe hij het doet :s
En on topic geen idee eigenlijk! Sorry
En on topic geen idee eigenlijk! Sorry
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Haha ik snap het. Tja mijn man eet best netjes maar er kan wel een iets vallen hè. Vooral met kinderen hou je niet altijd je kleren schoon.
Maar idd een broek van 300 euro zou ik ook niet in de wasmachine doen.
Maar idd een broek van 300 euro zou ik ook niet in de wasmachine doen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Eigenlijk hoor je spijkerbroeken ook niet te wassen. Maar ik doe dat wel hoor, gaat toch ruiken, ik bedoel niet eens vies maar gewoon een aan gehad lucht..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Soortgelijke onderwerpen
» Nu RTL 7 Vin Diesel
» Diesel of Benzine
» Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!
» Hoe valt z8?
» Hoe valt Denham?
» Diesel of Benzine
» Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!
» Hoe valt z8?
» Hoe valt Denham?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: