Mooie quotes
+3
Burn
Kowalski
Jeanette
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mooie quotes
Ik kwam deze tegen op internet en vond ze erg mooi;
Jullie nog mooie quotes?
Jullie nog mooie quotes?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Mooie quotes
Leuk!
Ik ben net opzoek naar quotes die ik aan mijn fotoprikbord wil gaan hangen! Er morgen er meeeer bij!
Ik ben net opzoek naar quotes die ik aan mijn fotoprikbord wil gaan hangen! Er morgen er meeeer bij!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik wilde die van Kowalski ook plaatsen!
Verder vind ik deze ook mooi (op dit moment)
Verder vind ik deze ook mooi (op dit moment)
Gast- Gast
Wat een fijn topic!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Jeanette schreef:Ik kwam deze tegen op internet en vond ze erg mooi;
Jullie nog mooie quotes?
Ben het alleen totaal niet eens met de tweede . Is dit iets waar je zelf in geloofd?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik ben het ook totaal niet eens met de tweede, vind het zelfs nogal ongevoelig. Dus iedereen die kampt met burn-outs, depressies, geestelijke aandoeningen, die hebben er zelf voor gekozen dat ze niet gelukkig zijn?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tuinstoel schreef:Jeanette schreef:Ik kwam deze tegen op internet en vond ze erg mooi;
Jullie nog mooie quotes?
Ben het alleen totaal niet eens met de tweede . Is dit iets waar je zelf in geloofd?
Gedeeltelijk wel. Als je ergens heen gaat met een bui van 'Getver, dat wordt niks', dan wordt het ook niks. Als je er met een positiever zicht geen gaat, is het vaak ook minder erg. Hmm, leg het lastig uit haha.
Jeanette schreef:Tuinstoel schreef:Jeanette schreef:Ik kwam deze tegen op internet en vond ze erg mooi;
Jullie nog mooie quotes?
Gedeeltelijk wel. Als je ergens heen gaat met een bui van 'Getver, dat wordt niks', dan wordt het ook niks. Als je er met een positiever zicht geen gaat, is het vaak ook minder erg. Hmm, leg het lastig uit haha.
Ik denk dat ik je wel begrijp. Ik ben het in eerste instantie ook niet met die quote, mijn eerste gedachte is bijvoorbeeld: "Als ik gelukkig kon zijn dan had ik echt niet zoveel troubles hoor!". Maar je hebt wel gelijk dat een beetje positiviteit je een eind verder kan brengen! (maar dan moet dan ook maar lukken )
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: