Wat was het vandaag een mooie dag!
+7
Evalynn
Aziraphale
kajaka88
Poubelle
Susan
Alex
Liadan
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat was het vandaag een mooie dag!
Ik heb dit jaar geen Queensday gevierd in verband met aankopen voor ons nieuwe huis maar ik heb wel ontzettend genoten van het héérlijke weer. Ik krijg meteen zin om te BBQ'en, witte wijntjes te drinken langs de gracht op het terras en om naar de zee toe te gaan
Zijn jullie ook in zomerse sferen?
Zijn jullie ook in zomerse sferen?
Gast- Gast
Re: Wat was het vandaag een mooie dag!
Het was inderdaad heerlijk weer vandaag. Ik ben wel even naar de vrijmarkt geweest hier in het dorp, maar verder de hele dag met de kinderen buiten geweest en van de zon genoten.
En bbc-en heb ik ook wel weer zin in!
En bbc-en heb ik ook wel weer zin in!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zat midden in de feestvreugde en ik vond het heerlijk om alle zomerse pakjes te zien. Het was echt heerlijk, vrolijk weer. Heerlijk!
Gast- Gast
Liadan, dat klinkt als een heerlijke dag!
Ben je met je kleintjes over de vrijmarkt geweest en heb je de jongste toen in de doek gedragen? Vond je dochtertje het leuk?
Ben je met je kleintjes over de vrijmarkt geweest en heb je de jongste toen in de doek gedragen? Vond je dochtertje het leuk?
Gast- Gast
Maura schreef:Ik zat midden in de feestvreugde en ik vond het heerlijk om alle zomerse pakjes te zien. Het was echt heerlijk, vrolijk weer. Heerlijk!
Dat klinkt ook al zo goed! Zelf ook in een zomers pakje gelopen ?
Gast- Gast
Ik heb genoten! Ik kwam tot leven vandaag
Vanmorgen eerst Oranjegebak gegeten in de tuin, daarna zonder jas (hoera!!) naar buiten, naar de braderie en de kermis. Heerlijk!
Vanmorgen eerst Oranjegebak gegeten in de tuin, daarna zonder jas (hoera!!) naar buiten, naar de braderie en de kermis. Heerlijk!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, het was heerlijk weer, Yrsa heeft zelfs in haar blote billen met water gespeeld. Ezra niet, die wil tegenwoordig niet zonder broek lopen. Zodra hij zijn broek uit moet, bijvoorbeeld om om te kleden, roept hij meteen: 'Broeke aan!'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb heel de middag op het terras gezeten, heerlijk!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Het was inderdaad echt heerlijk weer. Helaas moest er geklust worden in ons huis, dus ik kon er niet heel veel van genieten. Maar we hebben wel heerlijk buiten gegeten !
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ja het was echt fantastisch weer. Ik zat op een boot dus was helemaal blij dat het niet regende
Gast- Gast
Ik heb de kinderen thuis gelaten . Vorig jaar was Yara mee maar het was toen zo druk dat ze er niet veel aan vond. Ze was wel heel blij met de roze poppenwagen die ik heb gekocht.Shoesdontlie schreef:Liadan, dat klinkt als een heerlijke dag!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Heerlijk weertje inderdaad! Gelukkig blijft het morgen ook nog even zonnig hier, voordat de regen en koudere temperaturen weer komen
Wij zijn even naar een dorp 30 km verderop gegaan, om te kijken bij m'n schoonzus en haar gezin op de vrijmarkt. Broodje Subway gegeten op het terras, het was echt heel warm!
Daarna thuis nog heerlijk in de zon, op de stretcher, in de tuin gelegen, moet echt wat aan m'n kleurtje doen. Morgen weer (ik heb meivakantie).
Wij zijn even naar een dorp 30 km verderop gegaan, om te kijken bij m'n schoonzus en haar gezin op de vrijmarkt. Broodje Subway gegeten op het terras, het was echt heel warm!
Daarna thuis nog heerlijk in de zon, op de stretcher, in de tuin gelegen, moet echt wat aan m'n kleurtje doen. Morgen weer (ik heb meivakantie).
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Lekker heel de dag spelletjes gespeeld met de kinderen (voor mijn vrijwilligerswerk) en daarna met de groep vrijwilligers gaan BBQ'en. Dus dat is inderdaad wel een lekker zomerse dag voor mij!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
In de zon genoten van de optocht, tot drie keer toe, haha. Daarna lekker het BBQseizoen ingeluid met de eerste BBQ van eze zomer! Dus ook voor mij een zomerse dag!
Gast- Gast
Het was écht heerlijk! Ik heb ook erg genoten van de dag, eerst lekker bootje varen met een grote groep en daarna zijn we nog biertjes gaan doen in de stad. Het waren er veel in korte tijd ;-). Het einde was een beetje abrupt want opeens was iedereen een andere kant op en toen had ik het gehad en ben naar het station gelopen voor de trein. Maar al met al, wel een hele leuke dag gehad :-)
En nu hoorde ik dat het aankomend weekend maar 10 graden wordt!!
En nu hoorde ik dat het aankomend weekend maar 10 graden wordt!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ja, heeeeerlijk! Alleen was ik al vroeg op pad en me vergeten in te smeren. Oftewel; ben nu een kreeft haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook lichtelijk verbrand. Maar wel erg genoten van het weer. Van mij mag het deze zomer dezelfde temperaturen hebben, hoeft niet veel warmer. Als we natuurlijk een zomerse zomer krijgen.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Nou, het was inderdaad heerlijk! Wij hebben lekker liggen chillen en gebarbequed in een Rotterdams park.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mooie nummers
» Zo, dat is een mooie meid!
» Wat een mooie meid zeg.
» Mooie natuurfilmpjes
» Mooie liedjes....zin in!
» Zo, dat is een mooie meid!
» Wat een mooie meid zeg.