Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie helpt me hierbij? (vragen maxicosi)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wie helpt me hierbij? (vragen maxicosi) Empty Wie helpt me hierbij? (vragen maxicosi)

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 19:04

Wij hebben nu een autostoeltje van mutsy groep 0, maar ik was hier bij mijn zoon al geen fan van maar met mijn dochter al helemaal niet meer.. Ze zakken er ontzettend in onderuit, en de zitverkleiner net als het zonnenscherm zijn heel onhandig.. Plus dat het ding loodzwaar is en onhandig in de auto te zetten is..

Nu zijn we min of meer opzoek naar een maxicosi met systeem waarop je m zo in de auto klikt dus geen gedoe meer met gordels..
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer...

Wat is het verschil nu tussen een family fix en easybase?
Welke maxicosi's kunnen erop?
En welke maxicosi is nu echt een fijne?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie helpt me hierbij? (vragen maxicosi) Empty Re: Wie helpt me hierbij? (vragen maxicosi)

Bericht  Tania ma 2 jul 2012 - 19:12

Wij hebben een easybase met maxi cosi cabriofix. De familyfix kan alleen in auto's met isofix, de easybase kan ook in auto's die dat niet hebben. Op de familyfix kun je ook het vervolgstoeltje klikken (maar dan moet je dus wel ook dat stoeltje nieuw kopen zometeen als je dat wil).

Ik vind de cabriofix een prima ding. Ze zit er nu sinds van het weekend zonder verkleiner in, gaat prima. Overigens vind ik het zelf met gordels ook prima te doen alleen m'n man vindt dat niks vandaar dat we een easybase hebben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Wie helpt me hierbij? (vragen maxicosi) Empty Re: Wie helpt me hierbij? (vragen maxicosi)

Bericht  Sanne ma 2 jul 2012 - 19:37

Wij hebben ook de Easybase (kliksysteem wat je met de gordel vastzet). Wij hadden een hele kleine driedeursauto en ik had niet zoveel zin om iedere keer de maxicosi in de gordels te wurmen, terwijl ik opgevouwen half op de voorstoel zit Laughing.
Inmiddels is er een andere auto (vijfdeurs), maar ik ben toch erg blij met de Easybase. Het is deur open, maxicosi erop klikken en deur weer dicht. Erg handig als het regent!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Floor ma 2 jul 2012 - 20:57

wij hebben een familyfix met maxicosi pebble, het vervolgstoeltje Pearl hebben we ook al maar daar zit onze zoon nog niet in.
Ik vind het gemakkelijk werken, familyfix kan alleen in een auto met isofix (je kunt op de site kijken welke auto's dit hebben).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roos di 3 jul 2012 - 6:12

Wij hebben de pebble met easybase. In beide auto's (kleine 3 deurs en station) hadden we er één. Ideaal!!! Kan het iedereen aanraden.
Ook de pebble vind ik een fijne stoel. Kindje zit/ligt er goed in en ook de omhoog staande gordeltjes (net zoals bij de tobi) is ook handig. Qua vormgeving vind ik hem mooier als de cabriofix, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: