Action!!
+128
Muisz
Pannetoet
Jeanette
Saga
Tiara
M@niek
Jade
xxjojootjexx
Beachgirl
Blueschick
JustMeDaan
Joontjuh
Wennes
Bosjesvrouw
Roos'
liesje
Parisienne
Bliksem
Stoplicht
tienie31
Rovine
Penélope
Lady Starstruck
Kaboutertje
eigenwijs
Pruim
madam
Lies
Funk
Fortissimo
Verde
Pommes
Happinaz
sabje
girli
Ilske
Macelka
Mari
Guusje
Plien84
Chocoholic
Tiana
Raindrop
LDJ
Star007
Mouse10
TukTuk
Atelier Madame
Cheesegirl
Livine
Linnie1985
Caribbeanlover
Angela_1986
ExpressoB
Inge
Sam
Zwerver
Emmayes
aardbeitje
Kreeftje
vlinder-19
Jasmina
Cow
Tazz
*Lookie*
SarahKey
GreenGrass
Ella
Fearie
sterremaan
Femmem
Petteflet
Bliss
sonly
Lotus_
Thunder
Blond
Aagje!
Nathalie
Erin
Rose
Annie24
Xanna
PrimaBella
ijsjemeisje
Error
Twellie
Mermaid
Phileine
nijntje4
PapillonRose
Romee
sanne-84
FruttiTutti
Flower_L
sanna
norah
Lady4
Toet
Burn
Sarah1985
Mida4you
Lejow
Lolly
Lenster
VeryCherry
Prosecco
Roodtomaatje
Siamsa
KOL
luenca
Gympie
Ibbeltje
Kowalski
Dennenappel
Arwyn
Elsje
Rush
Makamba
love
Mandy
Spring
Zora
Ugly Betty
Sunshine24
Chocolate Cookie
Siem
Blair
132 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Action!!
Tienie, Dat kan, maar ik vind het niks. Misschien moet ik het vaker gebruiken wellicht wordt het dan beter. Ik heb altijd een mascara ben Etos en als ik net een nieuwe gebruik, dan verft die letterlijk alleen de wimpers zelf. Naarmate ik het vaker gebruik vult die de ruimte tussen de wimpers op. Dat kan na meerdere keren met die van Action ook gebeuren.
Nyx, Ik ben hier niet 24/7 en zie je vraag nu pas. Het was nog geen 2 euro dacht ik, ik heb de bon nog en ga zo ff kijken naar de exacte prijs oke. Dacht 1,89, maar dat weet ik niet zeker. Ik laat het je weten. Dekbedovertrekken van Kruidvat vind ik dezelfde kwaliteit als die van Blokker en beide erg goed.
Nyx, Ik ben hier niet 24/7 en zie je vraag nu pas. Het was nog geen 2 euro dacht ik, ik heb de bon nog en ga zo ff kijken naar de exacte prijs oke. Dacht 1,89, maar dat weet ik niet zeker. Ik laat het je weten. Dekbedovertrekken van Kruidvat vind ik dezelfde kwaliteit als die van Blokker en beide erg goed.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik bedoelde eigenlijk ook dat dat misschien ook wel wat uitmaakt, dat het waterproof is en die ik heb niet.
Kan misschien verschil in zitten.
Kan misschien verschil in zitten.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Nyx schreef:Ik vroeg aan CBL wat de pallets kosten, maar ik heb nog geen antwoord gekregen.
Mijn ouders hebben eens een overtrek van Action gekocht en dat was echt heel dun, maar goed te doen voor het geld. Toch heb ik liever wat dikker. Dus dan moet ik de Blokker dus maar in de gaten houden.
Wij hebben nu juist een dikke van de Action! Nu hou ik juist van dunnere, maar ze hebben dus ook dikkere
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Deze heb ik. Neem aan dat het zo een is met zo''n puntje en dus niet een kwastje, want dat vind ik ruk.
Dit pakketje met 3 eyeliners heb ik ook op voorraad. Hoop dat het handig is en ook werkt dat er op1 een puntenslijper zit (handig voor op vakantie hoef ik de gewone niet mee te nemen en te legen).
Wauwww dit hadden ze dus ook ooit blijkbaar, maar nu niet. Jammer dat de meeste dingen tijdelijk zijn toch en niet meer terug komen of dat sommige dingen terug komen.
Dit is ook wel handig zo''n pakketje voor als je de mascara goed vind.
Tienie, Ik heb altijd waterproof dus daar ligt het denk ik niet aan. Ik gooi het nog niet weg, maar zal het zo nu en dan opdoen.
Caribbeanlover- Ratel
Haha nu weten we het wel CBL..
Fortissimo- Kletskop
Ja ben enthousiast over de A. en niet alleen mbt make up. Kan wel iets omschrijven,maar dat gaat niet altijd makkelijk dus zo wel haha.
Caribbeanlover- Ratel
Nyx, volgens mij kosten die pallets 1,49. Bij de Action waar ik was gaan ze er volgens mij weer uit want er stond een streep door de barcode.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Haha cbl, ik bedoel dat misschien de niet waterproof versie van de action wel goed is.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Fortissimo schreef:Haha nu weten we het wel CBL..
Volgens mij is CBL stiekem door Action ingehuurd om hier reclame te maken!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja dat herinnerde ik mij dat iemand hier zei en volgens mij ook in deze topic dat dat betekend dat het dan er idd uitgaat. Komt het dan nooit meer terug of wellicht over een jaar of meerdere? Of dat er en kleine kans is dat het weg gaat?Raindrop schreef:Nyx, volgens mij kosten die pallets 1,49. Bij de Action waar ik was gaan ze er volgens mij weer uit want er stond een streep door de barcode.
Mocht iets voor altijd weggaan, dan komen er vast leuke andere dingen voor in de plaats. Die pallets op Google van ze vind ik ook mooi, maar hebben ze nu niet, maar wie weet ooit.
Caribbeanlover- Ratel
Ik beken.Bliss schreef:Fortissimo schreef:Haha nu weten we het wel CBL..
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik beken.Bliss schreef:Fortissimo schreef:Haha nu weten we het wel CBL..
Krijg je dan ook korting, CBL?
Raindrop- Ratel
Caribbeanlover schreef:Oh ja dat herinnerde ik mij dat iemand hier zei en volgens mij ook in deze topic dat dat betekend dat het dan er idd uitgaat. Komt het dan nooit meer terug of wellicht over een jaar of meerdere? Of dat er en kleine kans is dat het weg gaat?Raindrop schreef:Nyx, volgens mij kosten die pallets 1,49. Bij de Action waar ik was gaan ze er volgens mij weer uit want er stond een streep door de barcode.
Mocht iets voor altijd weggaan, dan komen er vast leuke andere dingen voor in de plaats. Die pallets op Google van ze vind ik ook mooi, maar hebben ze nu niet, maar wie weet ooit.
Ik weet eigenlijk niet of ze ooit nog terug komen, het zou goed kunnen dat ze over een jaar of meerdere wel terug komen. En vaak komen er ook weer andere leuke dingen voor in de plaats. Al vind ik het ook wel jammer als een leuk artikel uit de schappen verdwijnt.
Raindrop- Ratel
Ja wel 99%.Raindrop schreef:Caribbeanlover schreef:Ik beken.Bliss schreef:Fortissimo schreef:Haha nu weten we het wel CBL..
Krijg je dan ook korting, CBL?
Caribbeanlover- Ratel
Ze zijn 1,49 wat iemand anders al had gezegd. Ze zijn niet groot hoor, maar dat lijkt wel op de foto dus ik snap je wel. Da''s een goede, mijn naam veranderen haha.Nyx schreef:CBL, je moet je naam veranderen naar Actionlover .
Hoe duur zijn de grote pallets van de Action?
Caribbeanlover- Ratel
Ik vind die palette wel fijn. Heb ze alletwee gekocht en nu wat dingen gebruikt maar het zijn mooie kleuren.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ze zijn zo goedkoop dat ik er nog wel een of meerdere wil. Erg he!
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb ze ook in de handen gehad. Vond de felle kleurtjes wel erg mooi. Alleen ben ik altijd zo bang, dat als ik het zelf op doe, ik net een clown lijk. Op de een of andere manier ben ik er niet heel handig mee, behalve met natuurtinten.
Ik was vandaag trouwens bij de Action en ze hadden ook mini nagellakjes. Ik moet rode nagellak hebben en er was een verpakking waar ook rood in zat. Dit was echt een hele mooie rode kleur! De andere kleurtjes zijn donkerroze en een zalmkleurige. Volgens mij kostte het €0,89.
Verder heb ik blokken potgrond gekocht. Deze moet ik straks in het water laten wellen en dan heb ik potgrond! Ideaal, want een zak vind ik echt onhandig. Kosten maar €0,64.
Dit vind ik trouwens ook wel een mooie top voor mensen met slanke schouders!
Verder hebben ze nu het geurtje van Kate Moss (in het roze doosje) in het assortiment voor €9,98. Ik heb deze niet kunnen ruiken, dus ook maar niet gekocht. Kent iemand dit geurtje?
Ik was vandaag trouwens bij de Action en ze hadden ook mini nagellakjes. Ik moet rode nagellak hebben en er was een verpakking waar ook rood in zat. Dit was echt een hele mooie rode kleur! De andere kleurtjes zijn donkerroze en een zalmkleurige. Volgens mij kostte het €0,89.
Verder heb ik blokken potgrond gekocht. Deze moet ik straks in het water laten wellen en dan heb ik potgrond! Ideaal, want een zak vind ik echt onhandig. Kosten maar €0,64.
Dit vind ik trouwens ook wel een mooie top voor mensen met slanke schouders!
Verder hebben ze nu het geurtje van Kate Moss (in het roze doosje) in het assortiment voor €9,98. Ik heb deze niet kunnen ruiken, dus ook maar niet gekocht. Kent iemand dit geurtje?
Fortissimo- Kletskop
Wat de een lekker vind ruiken, vind de ander weer niet dus daar heb je ook niks aan. Tip; ruik de geur even in de parfumerie, dat deed ik wel eens als er een winkel was waar de geuren voordeliger waren dan daar en als er geen tester was.
Caribbeanlover- Ratel
Is dat niet ontzettend warm in de zomer, zo'n neksjaal? Ik krijg het er altijd spontaan benauwd van als ik iets om de nek zie zitten.
Ik ben ook niet 24/7 online, dus zie nu pas dat de pallets nog iets van een maand geleden zijn. Jammer.
Ik baal ervan dat de Garniercreme zo snel uitverkocht was. Bij de action 2 euro, bij de Kruitvat 11 euro. Had twee potjes meegenomen, maar had ik nu maar meer ingeslagen.
Ik ben ook niet 24/7 online, dus zie nu pas dat de pallets nog iets van een maand geleden zijn. Jammer.
Ik baal ervan dat de Garniercreme zo snel uitverkocht was. Bij de action 2 euro, bij de Kruitvat 11 euro. Had twee potjes meegenomen, maar had ik nu maar meer ingeslagen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Wat maakt het nou uit dat die pallets een hele maand oud zijn? Het is toch een mooi product!
Caribbeanlover- Ratel
Bedoeld ze niet gewoon dat ze het jammer vind dat ze het nu pas leest??
Aagje!- Kletskop
Hier lagen de pallets nog gewoon in de winkel hoor. En er stond geen streep door de streepjescode..
Fortissimo- Kletskop
Bij ons ook geen streep en ook nog genoeg in het schap
Aagje!- Kletskop
Schatten, het is palette en niet pallet.
En pallet is van hout.
En pallet is van hout.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: