Action!!
+128
Muisz
Pannetoet
Jeanette
Saga
Tiara
M@niek
Jade
xxjojootjexx
Beachgirl
Blueschick
JustMeDaan
Joontjuh
Wennes
Bosjesvrouw
Roos'
liesje
Parisienne
Bliksem
Stoplicht
tienie31
Rovine
Penélope
Lady Starstruck
Kaboutertje
eigenwijs
Pruim
madam
Lies
Funk
Fortissimo
Verde
Pommes
Happinaz
sabje
girli
Ilske
Macelka
Mari
Guusje
Plien84
Chocoholic
Tiana
Raindrop
LDJ
Star007
Mouse10
TukTuk
Atelier Madame
Cheesegirl
Livine
Linnie1985
Caribbeanlover
Angela_1986
ExpressoB
Inge
Sam
Zwerver
Emmayes
aardbeitje
Kreeftje
vlinder-19
Jasmina
Cow
Tazz
*Lookie*
SarahKey
GreenGrass
Ella
Fearie
sterremaan
Femmem
Petteflet
Bliss
sonly
Lotus_
Thunder
Blond
Aagje!
Nathalie
Erin
Rose
Annie24
Xanna
PrimaBella
ijsjemeisje
Error
Twellie
Mermaid
Phileine
nijntje4
PapillonRose
Romee
sanne-84
FruttiTutti
Flower_L
sanna
norah
Lady4
Toet
Burn
Sarah1985
Mida4you
Lejow
Lolly
Lenster
VeryCherry
Prosecco
Roodtomaatje
Siamsa
KOL
luenca
Gympie
Ibbeltje
Kowalski
Dennenappel
Arwyn
Elsje
Rush
Makamba
love
Mandy
Spring
Zora
Ugly Betty
Sunshine24
Chocolate Cookie
Siem
Blair
132 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Action!!
Caribbeanlover schreef:Gympie schreef:Ze staan momenteel in de folder van Blokker.
Nee Kruidvat zie ik nu hier, herinner me het ineens. Jammer dat je niet bolletjes oid niet los kan kopen zodat je makkelijk kan afwisselen. Nu moet je perse een nieuw armband kopen.
Nou dan moet je naar Kijkshop! Daar verkopen ze armbanden en chunks los van elkaar! Ik ga nog even passen of ze ook op de armbanden van action passen.
Laatst aangepast door Plien84 op vr 2 nov 2012 - 5:46; in totaal 1 keer bewerkt
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook 2 van die broeken meegenomen, zitten prima. Kwaliteit zal niet super zijn maarja wat wil je voor die 10,-
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb normaal gesproken maat 36 van broeken. Deze broeken in maat 36 waren mij echt te groot. Ga morgen even kijken voor een 34. Volgens mij is het wel een redelijk hoog model
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de broeken ook gepast, maar ik vind ze niet zo heel mooi zitten bij het kruis.
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar zulke woorden, iemand idee waar ze nog te koop zijn?Plien84 schreef:Zwerver schreef:Ik heb tijdje terug deze meegenomen, vond 'm zo leuk voor in mijn keuken
Ik heb hier net de 'home' variant van gekocht, ook in het roze!
Ik wilde eigenljik 'love' maar die vond ik niet mooi geschreven
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Mouse10 schreef:Ik ben eigenlijk nog op zoek naar zulke woorden, iemand idee waar ze nog te koop zijn?Plien84 schreef:Zwerver schreef:Ik heb tijdje terug deze meegenomen, vond 'm zo leuk voor in mijn keuken
Ik heb hier net de 'home' variant van gekocht, ook in het roze!
Ik wilde eigenljik 'love' maar die vond ik niet mooi geschreven
Nou hier liggen ze gewoon nog bij de action. En ze hebben ook het woord home met allemaal losse letters.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Oke, bij de Action bij mij in de buurt liggen ze helaas niet meer. Losse letters wel, maar ik ben op zoek naar de woorden.
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
elke keer als ik er kom ligt er hier meestal nog 1 en dan ook een roze. Dus nee veel is het niet meer.
Gast- Gast
tijdje terug gekeken bij de woorden maar ze zijn echt lelijk, overal kale stukjes enzo
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ik zag ze hier ook bij de prijsmepper liggen voor 50% korting dus die woorden waren dan nog iets van 4 euro. En in verpakking.
Gast- Gast
Mouse10 schreef:Ik ben eigenlijk nog op zoek naar zulke woorden, iemand idee waar ze nog te koop zijn?
Bij de Xenos hebben ze volgens mij tegenwoordig ook woorden. Letters in ieder geval!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
ExpressoB schreef:tijdje terug gekeken bij de woorden maar ze zijn echt lelijk, overal kale stukjes enzo
Dan verf je ze toch over mocht het slijten. Leuk zo Kitchen, het ziet er leuk uit alleen niks voor onze keuken.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Maar als je een artikel koopt moet het toch goed/heel zijn en niet overal stukjes vanaf of verf eraf.
Gast- Gast
Ik kom net bij de action vandaan. Ze hebben nu verschillende kookboekjes, cakepops, cupcakes, brownies, taart maken enz.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Heb vanmiddag zo'n waszakje voor bh's meegenomen. En dus ook gelijk mijn bh's in de wasmachine en daarna gelijk in de droogstand gezet. Kijk ik toevallig ff, zitten mijn bh's ineens los . Ik kan de machine nog niet openen, dus kan nog niet kijken wat er met die waszak is gebeurd. Mocht hij kapot gegaan zijn, kan ik dan gewoon een klacht indienen. En doen ze daar dan ook wat mee?
Linnie1985- Kletskop
Ik heb vanmiddag deze gekocht. Hij is zo leuk! Ik heb de witte twee keer, voor voor het raam.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Leuk Livine! Ik vind de bruine juist leuk. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
@ Linnie, ik weet niet of je echt een klacht hiervoor kan indienen eigenlijk. Ik weet wel dat die waszakjes bij mij ook heel snel stuk waren.
@ Linnie, ik weet niet of je echt een klacht hiervoor kan indienen eigenlijk. Ik weet wel dat die waszakjes bij mij ook heel snel stuk waren.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Cheesegirl schreef:Leuk Livine! Ik vind de bruine juist leuk. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Hij is gewoon open gegaan, mijn bh's waren er helemaal omheen gedraaid... Wasmachine is gelukkig nog heel.
Linnie1985- Kletskop
Cheesegirl schreef:Leuk Livine! Ik vind de bruine juist leuk. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Ze waren €8,95. Zijn nu in de aanbieding. De bruine vind ik ook wel mooi, maar past niet in de inrichting hoe ik die voor ogen heb
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Bh's zelf zijn niet stuk of wel?Linnie1985 schreef:Cheesegirl schreef:Leuk Livine! Ik vind de bruine juist leuk. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Hij is gewoon open gegaan, mijn bh's waren er helemaal omheen gedraaid... Wasmachine is gelukkig nog heel.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Cheesegirl schreef:Bh's zelf zijn niet stuk of wel?Linnie1985 schreef:Cheesegirl schreef:Leuk Livine! Ik vind de bruine juist leuk. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Nope, ook gelukkig nog heel!
Linnie1985- Kletskop
ik was m`n bh`s gewoon zo in de machine, nog nooit een kapotte bh gehad (ook machine is nog steeds heel)
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: