Action!!
+128
Muisz
Pannetoet
Jeanette
Saga
Tiara
M@niek
Jade
xxjojootjexx
Beachgirl
Blueschick
JustMeDaan
Joontjuh
Wennes
Bosjesvrouw
Roos'
liesje
Parisienne
Bliksem
Stoplicht
tienie31
Rovine
Penélope
Lady Starstruck
Kaboutertje
eigenwijs
Pruim
madam
Lies
Funk
Fortissimo
Verde
Pommes
Happinaz
sabje
girli
Ilske
Macelka
Mari
Guusje
Plien84
Chocoholic
Tiana
Raindrop
LDJ
Star007
Mouse10
TukTuk
Atelier Madame
Cheesegirl
Livine
Linnie1985
Caribbeanlover
Angela_1986
ExpressoB
Inge
Sam
Zwerver
Emmayes
aardbeitje
Kreeftje
vlinder-19
Jasmina
Cow
Tazz
*Lookie*
SarahKey
GreenGrass
Ella
Fearie
sterremaan
Femmem
Petteflet
Bliss
sonly
Lotus_
Thunder
Blond
Aagje!
Nathalie
Erin
Rose
Annie24
Xanna
PrimaBella
ijsjemeisje
Error
Twellie
Mermaid
Phileine
nijntje4
PapillonRose
Romee
sanne-84
FruttiTutti
Flower_L
sanna
norah
Lady4
Toet
Burn
Sarah1985
Mida4you
Lejow
Lolly
Lenster
VeryCherry
Prosecco
Roodtomaatje
Siamsa
KOL
luenca
Gympie
Ibbeltje
Kowalski
Dennenappel
Arwyn
Elsje
Rush
Makamba
love
Mandy
Spring
Zora
Ugly Betty
Sunshine24
Chocolate Cookie
Siem
Blair
132 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Action!!
Huh! Weer niet. Nou gewoon ff zoeken op de site.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
_Jackie schreef:Dit topic is niet weer naar boven gehaald maar loopt al sinds meiCaribbeanlover schreef:Ibbeltje schreef:Wat voor armbandjes?
edit: die van de 1e pagina bedoel je? Die zijn van mei
Ja die. Ik kijk nooit naar de data en snap dus niet waarom zo oude topic weer is aangehaald, maar ze zijn wel leuk.
Maar voor die armbandjes kun je ook even kijken of er nog een braderie bij je in de buurt komt, ik heb ze veel op braderieën gezien dit jaar!
Volgens mij heb ik ze wel eens gezien op de markt.
Caribbeanlover- Ratel
CBL dit is trouwens een algemeen topic over de Action. Als je daar wat leuks ziet kun je het delen met iedereen hier.
Ik snap niet waarom je de link plaatst ? Staan daar ook die armbanden op?
Ik snap niet waarom je de link plaatst ? Staan daar ook die armbanden op?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, die je zelf kan maken. Waarom mag dat niet. Wil wel een topic ervoor openen hoor.
Caribbeanlover- Ratel
Nou het mag wel, maar dit topic gaat zoals ik al aangaf of de action
haha dat wordt dan wat de volgende meeting ik vond 'm ook wel fijn omdat ik in deze tas ook spullen voor F kan doen en dan hoef ik niet en mijn tas mee te nemen en een luiertas.
Gast- Gast
Ik zag armbanden en dacht laat ik dit ff posten. Ik heb laatst een opstapje nu opbergbox daar gekocht, maar geen foto waard vind ik.
Caribbeanlover- Ratel
_Jackie schreef:Oh, die ga ik volgende week halen!Linnie1985 schreef:Voor de tuinliefhebbers, ze hebben nu bloembollen, 85 cent! Zitten meerdere bollen in verpakking:-D. Gelijk maar wat voor vriendlief meegenomen:-D
Zitten een paar mooie tussen.
Heb gelijk mijn schoonmoeder erover geinformeerd, aangezien ze bezig zijn met de tuin:-). Ze wilde ze ook gaan halen, maar aangezien ze zo goedkoop zijn, vraag ik me af hoe snel ze uitverkocht zijn
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:haha dat wordt dan wat de volgende meeting ik vond 'm ook wel fijn omdat ik in deze tas ook spullen voor F kan doen en dan hoef ik niet en mijn tas mee te nemen en een luiertas.
Vanavond neem ik hem iig niet mee
ja sure
Ahjoh, er worden hier wel vaker zijwegen in geslagen, net wees iemand voor die armbandjes nog op een braderie...
Gast- Gast
Nou ik zei het alleen maar omdat CBL zei dat een oud topic omhoog werd gehaald. Verder mag ze de link wel plaatsen, maar snapte de link niet want ik zag geen armbandjes. Maar dat kan ook aan mij liggen.
En ik reageerde hierop. En op jouw reactie op Charlie. En als je zo gaat beredeneren zoals je hierboven doet: Dit topic staat in de pijler Beauty en Mode, dus dan zouden de bloembollen er ook niet in thuishoren. Dat bedoel ik, er worden hier wel meer zijwegen ingeslagen en dat is normaliter ook niet erg, dus waarom nu wel...Ibbeltje schreef:Nou het mag wel, maar dit topic gaat zoals ik al aangaf of de action
Gast- Gast
Maple schreef:En ik reageerde hierop. En op jouw reactie op Charlie. En als je zo gaat beredeneren zoals je hierboven doet: Dit topic staat in de pijler Beauty en Mode, dus dan zouden de bloembollen er ook niet in thuishoren. Dat bedoel ik, er worden hier wel meer zijwegen ingeslagen en dat is normaliter ook niet erg, dus waarom nu wel...Ibbeltje schreef:Nou het mag wel, maar dit topic gaat zoals ik al aangaf of de action
Ik zeg toch ook dat het mag?? Alleen geef ik daarbij nog wat aan. Maar nergens zeg ik dat het niet mag. Want tenslotte bene ik niet degene die daar over gaat.
Heeft iemand deze sprookjesboeken (gezien) en is het wat?
http://www.action.nl/products/view/id/4389/-p/favoritelistid/7
Maple schreef:En ik reageerde hierop. En op jouw reactie op Charlie. En als je zo gaat beredeneren zoals je hierboven doet: Dit topic staat in de pijler Beauty en Mode, dus dan zouden de bloembollen er ook niet in thuishoren. Dat bedoel ik, er worden hier wel meer zijwegen ingeslagen en dat is normaliter ook niet erg, dus waarom nu wel...Ibbeltje schreef:Nou het mag wel, maar dit topic gaat zoals ik al aangaf of de action
Dus hoort die eigenlijk in de Vrije tijd pijler lijkt me.
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb ze gezien! Verder niet ingekeken. Maar vind het wel echt super tof!Ibbeltje schreef:Heeft iemand deze sprookjesboeken (gezien) en is het wat?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Action
Die andere was gesloten, dus dan maar een nieuwe.
27euro lichter vanmiddag maar had wel een hoop...
O.a.
Ze hebben tegel stickers, barok achtig, met badeendjes, met spreuken, 4 of 5 soorten. Ben er al mee aan de slag gegaan, heb de barok achtige gekocht. Heb er 12... oeps haha is kijken hoever ik kom. Ware 80euro cent voor 4.
- 4 boxertjes van bxs, ik heb er al een hoop maar hebben nu weer nieuwe varianten
- een kookwekker in een paprika(ze hebben 4verschillende dacht ik)
Ze hebben nu ook leuke dingen voor aan de wand/muur, van die canvas dingen, groot en kleiner. had er bijna 1 meegenomen maar hij was helaas in de lengte.
27euro lichter vanmiddag maar had wel een hoop...
O.a.
Ze hebben tegel stickers, barok achtig, met badeendjes, met spreuken, 4 of 5 soorten. Ben er al mee aan de slag gegaan, heb de barok achtige gekocht. Heb er 12... oeps haha is kijken hoever ik kom. Ware 80euro cent voor 4.
- 4 boxertjes van bxs, ik heb er al een hoop maar hebben nu weer nieuwe varianten
- een kookwekker in een paprika(ze hebben 4verschillende dacht ik)
Ze hebben nu ook leuke dingen voor aan de wand/muur, van die canvas dingen, groot en kleiner. had er bijna 1 meegenomen maar hij was helaas in de lengte.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zag vandaag superleuke kussentjes voor €4,79 per stuk. Ik heb ze niet gekocht, want ik heb ze niet nodig maar die komen er wel als het huisje door gaat!
Vandaag heb ik niet veel gekocht; Hardloopshirtje €1,99; Geurtje voor in de auto €0,89; Ruitensproeiervloeistof €1,79; Sokken €2,19; Knaagstokjes voor de hamster €1,19. Totaal iets van 9 euro.
Vorige week veel dingen voor mijn opgeknapte fiets te gekocht. O.a. verf, bel(een hele grote roze!), fietstassen, voor en achterlicht.
Vandaag heb ik niet veel gekocht; Hardloopshirtje €1,99; Geurtje voor in de auto €0,89; Ruitensproeiervloeistof €1,79; Sokken €2,19; Knaagstokjes voor de hamster €1,19. Totaal iets van 9 euro.
Vorige week veel dingen voor mijn opgeknapte fiets te gekocht. O.a. verf, bel(een hele grote roze!), fietstassen, voor en achterlicht.
Gast- Gast
Je kan zoveel kopen maar je moet echt bedenken heb ik het nodig? Ik heb niet zoveel te besteden elke maand dus moet zuinig leven. Heb 3van die zilveren bolletjes aan elkaar vast voor waxine lichtjes ook nog gekocht, was 2euro dat soort dingetjes kun je nog eens doen.
Boxers zijn 2 voor 3,79
Oh lees net op de bon dat je een tegoedbon krijgt bij het terug brengen, is dat sinds kort?
Boxers zijn 2 voor 3,79
Oh lees net op de bon dat je een tegoedbon krijgt bij het terug brengen, is dat sinds kort?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hebben ze leuke fietstassen eigenlijk?
Ik was er vorige week nog op zoek naar een geurding voor de auto, maar zag zo snel geen fietstassen. Ik heb er nog wel wat nodig voor op de bakfiets, maar wil geen hele dure, dus dan zou het leuk zijn als ze bij de action ook fleurige hebben.
Ik was er vorige week nog op zoek naar een geurding voor de auto, maar zag zo snel geen fietstassen. Ik heb er nog wel wat nodig voor op de bakfiets, maar wil geen hele dure, dus dan zou het leuk zijn als ze bij de action ook fleurige hebben.
Gast- Gast
Ze hebben dacht ik wel fietstassen, volgens mij heb ik laatst nog gekleurde gezien.
Zou alleen wel best kunnen dat dat kinder fietstassen waren..
Zou alleen wel best kunnen dat dat kinder fietstassen waren..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
_MamaRosa_ schreef:Hebben ze leuke fietstassen eigenlijk?
Hebben ze wel.
Maar zag ze ook in het krantje van de blokker. Net geen 4 euro. 3 verschillende designs. Waren ook wel leuke.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: