Action!!
+128
Muisz
Pannetoet
Jeanette
Saga
Tiara
M@niek
Jade
xxjojootjexx
Beachgirl
Blueschick
JustMeDaan
Joontjuh
Wennes
Bosjesvrouw
Roos'
liesje
Parisienne
Bliksem
Stoplicht
tienie31
Rovine
Penélope
Lady Starstruck
Kaboutertje
eigenwijs
Pruim
madam
Lies
Funk
Fortissimo
Verde
Pommes
Happinaz
sabje
girli
Ilske
Macelka
Mari
Guusje
Plien84
Chocoholic
Tiana
Raindrop
LDJ
Star007
Mouse10
TukTuk
Atelier Madame
Cheesegirl
Livine
Linnie1985
Caribbeanlover
Angela_1986
ExpressoB
Inge
Sam
Zwerver
Emmayes
aardbeitje
Kreeftje
vlinder-19
Jasmina
Cow
Tazz
*Lookie*
SarahKey
GreenGrass
Ella
Fearie
sterremaan
Femmem
Petteflet
Bliss
sonly
Lotus_
Thunder
Blond
Aagje!
Nathalie
Erin
Rose
Annie24
Xanna
PrimaBella
ijsjemeisje
Error
Twellie
Mermaid
Phileine
nijntje4
PapillonRose
Romee
sanne-84
FruttiTutti
Flower_L
sanna
norah
Lady4
Toet
Burn
Sarah1985
Mida4you
Lejow
Lolly
Lenster
VeryCherry
Prosecco
Roodtomaatje
Siamsa
KOL
luenca
Gympie
Ibbeltje
Kowalski
Dennenappel
Arwyn
Elsje
Rush
Makamba
love
Mandy
Spring
Zora
Ugly Betty
Sunshine24
Chocolate Cookie
Siem
Blair
132 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Action!!
Voor de dames die into de action tassen zijn, alleen dan van kruidvat
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Die met die sterren is leuk zeg!
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
De pumps zijn deze week in de aanbieding voor €7.98, 5 verschillende kleuren zie website.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
De maten zijn wel een beetje gek van die schoenen. 41 was mij veel te groot, maar 40 kwam ik met geen mogelijkheid in..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Oh leuke pumps, beetje jammer dat ik daar niet op kan lopen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik pas ze niet. 36 is te grooooooooot
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik vind de maten ook raar..
Helaas!
Helaas!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Deze vind ik erg leuk!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Waarom staat dit topic eigenlijk hier? Wat heeft het met hobby en vrije tijd te maken? Dan zouden de laatst gekocht topics hier toch ook moeten staan
Dat kapstokje is echt lief Zwerver! Ik heb al zat dingen gezien die ik wil halen bij de Action, maar heb geen plek en zin om het op te hangen
Dat kapstokje is echt lief Zwerver! Ik heb al zat dingen gezien die ik wil halen bij de Action, maar heb geen plek en zin om het op te hangen
Fortissimo- Kletskop
Ze hebben nu ook leuke fiets manden. E 10.44. ook te gebruiken als bijvoorbeeld kranten/tijdschriften bak.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Zwerver schreef:
Deze vind ik erg leuk!
Thanks voor de tip, ik heb hem gelijk gehaald. We zochten nog een leuke haakje voor in de badkamer.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Is het middelste hartje een spiegel?
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
madam schreef:Is het middelste hartje een spiegel?
Klopt.
Lady4- Ratel
Bosjesvrouw schreef:
Ze hebben nu ook leuke fiets manden. E 10.44. ook te gebruiken als bijvoorbeeld kranten/tijdschriften bak.
Ik heb net het fietsrek gehaald met een mand. De manden hebben ze in verschillende formaten. Ik heb eentje van 6,95 en dat was hier de grootste. De manden gingen razend snel, rekken hadden ze nog wel genoeg van.
Fortissimo- Kletskop
Ik heb vanmiddag de kleine gekocht ik doe er tijdschriften in. Ze gingen inderdaad snel.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Zwerver schreef:
Deze vind ik erg leuk!
Die is leuk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
ze hadden laatst ook letterbakken bij de action, toen ik er kwam stonden er nog maar 4, 2 grijs 2 wit. ik heb de witte meegenomen maar heb spijt dat ik de grijze niet heb meegenomen, haha
en ze hadden er ook wandplankjes van die vierkantjes en ook een langere. ik heb 2 vierkantjes gekocht en opgehangen en 1 hangt dus gewoon scheef beetje naar beneden ipv tegen de muur aan, toch jammer dat de kwaliteit soms te wensen overlaat
en ze hadden er ook wandplankjes van die vierkantjes en ook een langere. ik heb 2 vierkantjes gekocht en opgehangen en 1 hangt dus gewoon scheef beetje naar beneden ipv tegen de muur aan, toch jammer dat de kwaliteit soms te wensen overlaat
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
I LOVE de Action. Hier is er net een geopend en zeer groot ook nog eens, ik keek me ogen uit!
Keek bij de make up en dacht ''wat een goedkope troep'' en ja goedkoop is het wel, maar heb toch wat gekocht. Toen ik las dat het proefdiervrij is heb ik het gepakt anders zou ik het niet kopen nl. Ben benieuwd of het goed is of echt troep. Ach is het niks, dan was het iig niet duur. Is het wel wat, dan ga ik het vaker kopen daar.
Heb zo''n pakketje met mini nagellaks gekocht in neonkleuren, was echt goedkoop. Het is dat ik geen merken gebruik, maar die heb je daar best veel, zelfs Syoss, wat niet duur is!
Ook gelijk 2 riemen gehaald, waren nog geen 1 per stuk en die zijn altijd te duur vind ik. Bovendien gaan ze gauw stuk bij mij en mocht dat bij deze gebeuren is dat niet erg aangezien ze niet duur zijn.
Opbergboxen zijn ook niet duur,maar die kan ik beter met de auto halen. Ja ik ben fan van zulke winkels.
Laatst ook wat ingeslagen bij de Op = Op shop oa 2 nivea zonnebrand voor 12,50 voor mijn man. Deze zijn over de 16 bij Kruidvat, Etos ed. Ik weet dat zonnebrand bij de Zeeman, Wibra niet slim is om te kopen aangezien ik hier ooit las dat ze het blijven verkopen totdat het op is dwz jaar naar jaar. De werking van de factor gaat dan achteruit en dus heb je slechte bescherming.
Bij de Op=Op shop zijn het allemaal A merken en is dat niet het geval. Ik schrok van de normale prijs en dit is een mooie koop.
Keek bij de make up en dacht ''wat een goedkope troep'' en ja goedkoop is het wel, maar heb toch wat gekocht. Toen ik las dat het proefdiervrij is heb ik het gepakt anders zou ik het niet kopen nl. Ben benieuwd of het goed is of echt troep. Ach is het niks, dan was het iig niet duur. Is het wel wat, dan ga ik het vaker kopen daar.
Heb zo''n pakketje met mini nagellaks gekocht in neonkleuren, was echt goedkoop. Het is dat ik geen merken gebruik, maar die heb je daar best veel, zelfs Syoss, wat niet duur is!
Ook gelijk 2 riemen gehaald, waren nog geen 1 per stuk en die zijn altijd te duur vind ik. Bovendien gaan ze gauw stuk bij mij en mocht dat bij deze gebeuren is dat niet erg aangezien ze niet duur zijn.
Opbergboxen zijn ook niet duur,maar die kan ik beter met de auto halen. Ja ik ben fan van zulke winkels.
Laatst ook wat ingeslagen bij de Op = Op shop oa 2 nivea zonnebrand voor 12,50 voor mijn man. Deze zijn over de 16 bij Kruidvat, Etos ed. Ik weet dat zonnebrand bij de Zeeman, Wibra niet slim is om te kopen aangezien ik hier ooit las dat ze het blijven verkopen totdat het op is dwz jaar naar jaar. De werking van de factor gaat dan achteruit en dus heb je slechte bescherming.
Bij de Op=Op shop zijn het allemaal A merken en is dat niet het geval. Ik schrok van de normale prijs en dit is een mooie koop.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op vr 1 maa 2013 - 13:13; in totaal 3 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/folder/2013-09/Kruidvat-NL_2013-KVNL-09-endfeb/magazine.html#/spreadview/18/
Ik weet niet of het te zien is, maar zo nageldroger is bij KV 5 euro en exact dezelfde bij Action 2 dus die heb ik ook maar gekocht.
Ik weet niet of het te zien is, maar zo nageldroger is bij KV 5 euro en exact dezelfde bij Action 2 dus die heb ik ook maar gekocht.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ze hebben weer korte rokjes!
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Ze hebben weer korte rokjes!
hebben ze leuke?allemaal kleurtjes ofzo?
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Nee, dat op zich niet. Alleen effen en gestreept.
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Nee, dat op zich niet. Alleen effen en gestreept.
En met stippen!
Gast- Gast
Thanks voor de antwoorden pippa&lady 4 ga er ff een kijkje nemen dan vd week.
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: