Afvallen, voor en na foto's!
+104
_Liv
Mida4you
Nyx
Plien84
Blixum
smurfie
SDL
mzcharlotte
Sam
Suus
Snirp
Krullebol
ShallY
PrimaBella
Carra
Poeke
Elliot
Bisq
Floor
Pannetoet
Aimee
Ibbeltje
madam
Muus
dr_oupy
Parel
CCC
Roza
Lonely Goatherd
yellow
Lady4
Teddyaapje
Truttebol
Monte
Tiana
Spring
Bay
Thunder
Pandora
Phileine
M@niek
Rose
SoGood
Janelie
Pussycat
Aziraphale
Catwoman79
Rovine
Twellie
RYW
Mamsie
Antibes
blauwwitrood
luenca
Discordia
Alex
kajaka88
schuddebuikje
Susan
MissD
Tazz
Bacio
Melis_je
rapa nui
Minx
xxjojootjexx
Pompoen
Caroow
Arwyn
Zora
Blond
Lavendel
Inge
*Troela*
Mees
Gizmo
Snoes
Sayuri
Dennenappel
Nala
ekiaam87
Jeanette
Shisha
Atelier Madame
Jade
Polly
Beachgirl
Kowalski
Stuiterbal
piertje
Lenster
girli
_Lana_
Feline
Bliss
Flippin' Bitch
patjuhhh
Chocoholic
Lejow
RioolSpook
Poubelle
Marin
TukTuk
Lousanne
108 plaatsers
Pagina 16 van 25
Pagina 16 van 25 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 25
Re: Afvallen, voor en na foto's!
Voor degenen die het leuk vinden om voor en na foto's te kijken:
http://before-and-after-pictures.tumblr.com/
Dit is gewoon dezelfde persoon!
Of deze:
Of deze in een jaar tijd!
Whahaha ik blijf maar kijken
http://before-and-after-pictures.tumblr.com/
Dit is gewoon dezelfde persoon!
Of deze:
Of deze in een jaar tijd!
Whahaha ik blijf maar kijken
Laatst aangepast door Lavendel op ma 23 jul 2012 - 2:45; in totaal 3 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:Carrie schreef:Fruity schreef:Maar daarom is het nog wel lekker Zo lang ik er niet ziek van wordt, drink ik het gewoon. Al dat gezeur over wat wel en niet mag.. Bluh...
En ik vind het altijd gezeur als mensen iets meteen bestempelen als gezeur als je iets gewoon uit wilt leggen.
Het is iets dat een beetje afhankelijk is van wat je er zelf van gelooft. Zoiets "uitleggen" komt al snel over als iemand van jouw mening willen overtuigen.
Ah ok, zo bedoelde ik het niet.
Gast- Gast
Melk is voor kalfjes en borstvoeding is voor baby's...
Maar dat is een andere discussie;)
Maar dat is een andere discussie;)
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Echt he.. als je al die foto's doorgaat zie je dat mensen zo enorm veel veranderen in hun gezicht. Het lijken soms echt andere personen. Ook zie je dat ze zich dan stukken hipper gaan kleden en hele andere kapsels durven. Echt de meesten knappen er zo gigantisch van op. Zoals dat eerste meisje, zo anders! (oke zij is misschien een beetje too much) Blijft het verbazingwekkend vinden
Lavendel- Ratel
Ja echt opvallend hoe erg gezichten ook veranderen! En inderdaad iedereen gaat zich beter kleden. Dat is eigenlijkb est jammer dat ze dat dus eerst niet deden.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ja echt opvallend hoe erg gezichten ook veranderen! En inderdaad iedereen gaat zich beter kleden. Dat is eigenlijk best jammer dat ze dat dus eerst niet deden.
Ja inderdaad jammer, ik denk trouwesn dat als ze voor de tijd ook al zo gekleed gingen het verschil echt minder shokking was dan nu. Het is nu echt de combinatie.
Ik denk dat het vaak het niet durven op te vallen is. Tenminste dat had een meisje van mijn studie die iets te zwaar was. Ze vertelde altijd dat de kleding van anderen zo leuk vond, jurkjes, jurkjes, kleurtjes etc. Maar ze durfde dat gewoon door haar lichaam niet aan en hield het maar bij spijkerbroeken, gympen en polo's. Zonde!
Lavendel- Ratel
Voor mijn gevoel is het niet alleen maar het niet op willen vallen. Als je kijkt naar de eerste foto van dat meisje. Als iemand met maat 48/50 dat aantrekt, staat het gelijk heel anders. Niet alle kleding wordt gemaakt voor mensen die (veel) overgewicht hebben.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Voor mijn gevoel is het niet alleen maar het niet op willen vallen. Als je kijkt naar de eerste foto van dat meisje. Als iemand met maat 48/50 dat aantrekt, staat het gelijk heel anders. Niet alle kleding wordt gemaakt voor mensen die (veel) overgewicht hebben.
Niet elke kleding is voor elk lichaam geschikt, dat is waar. Maar er zijn vaak wel kledingstukken binnen een stijl die ook voor vollere lichamen geschikt zijn. En wat hier ook opvalt is dat er bij de voor foto's veel minder gedaan wordt qua kapsel en make-up ook. En dat vind ik wel zonde.
Lavendel- Ratel
girli schreef:Voor mijn gevoel is het niet alleen maar het niet op willen vallen. Als je kijkt naar de eerste foto van dat meisje. Als iemand met maat 48/50 dat aantrekt, staat het gelijk heel anders. Niet alle kleding wordt gemaakt voor mensen die (veel) overgewicht hebben.
Nee dat klopt maar je hebt vaak wel nog leukere dingen dan een hoody of een te groot t-shirt met sweats.
Gast- Gast
Tja, ik herken het wel, begin nu ook weer wat meer kleur te dragen, wat meer met mn uiterlijk te doen. (Al zal ik voor een ander altijd vrij 'neutraal/saai' blijven).
Naarmate je afvalt, ga je lekkerder in je vel zitten. Je krijgt complimentjes, je zelfvertrouwen wordt meer. Je krijgt er weer meer zin in om moeite te doen voor je uiterlijk, kleding gaat beter staan... Het is een proces vanaf de eerste kilo die je afvalt.
Naarmate je afvalt, ga je lekkerder in je vel zitten. Je krijgt complimentjes, je zelfvertrouwen wordt meer. Je krijgt er weer meer zin in om moeite te doen voor je uiterlijk, kleding gaat beter staan... Het is een proces vanaf de eerste kilo die je afvalt.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Powerbabe schreef:girli schreef:Voor mijn gevoel is het niet alleen maar het niet op willen vallen. Als je kijkt naar de eerste foto van dat meisje. Als iemand met maat 48/50 dat aantrekt, staat het gelijk heel anders. Niet alle kleding wordt gemaakt voor mensen die (veel) overgewicht hebben.
Nee dat klopt maar je hebt vaak wel nog leukere dingen dan een hoody of een te groot t-shirt met sweats.
Eenzelfde shirt staat voor een maat 36/38 toch echt anders dan voor een maat 50.
Ik vergeleek mn kleding ook weleens met anderen toen ik op mn zwaarst zat. Wat er bij mij slonzig uitzag, zag er bij een lichter persoon wel gewoon normaal of leuk uit.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Carrie schreef:Antibes schreef:Carrie schreef:Fruity schreef:Maar daarom is het nog wel lekker Zo lang ik er niet ziek van wordt, drink ik het gewoon. Al dat gezeur over wat wel en niet mag.. Bluh...
En ik vind het altijd gezeur als mensen iets meteen bestempelen als gezeur als je iets gewoon uit wilt leggen.
Het is iets dat een beetje afhankelijk is van wat je er zelf van gelooft. Zoiets "uitleggen" komt al snel over als iemand van jouw mening willen overtuigen.
Nee, weet ik ook hoor.. Maar ik snap wel dat Fruity het dan een beetje gezeur vindt als zoiets vaker terugkomt.. Net een beetje als geloof, prima als jij erin gelooft en naar leeft, maar iemand anders die er niet in gelooft die kun je toch niet echt overtuigen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Bij muscle & strength hebben ze ook van die motivatie foto's! My god wat zien sommige er top uit zeg.
Before - 104kg (lengte 1.75) - After 70kg
Before - 62 kg (lengte 1.57) - 'maar 9kg' moet je zien hoeveel sporten met je lijf kan doen. - After 53 kg
Before - 70 kg(lengte 1.63) - Vetpercentage van 38.7% naar 19.8%!! - After 54.5kg
Of deze man!! Dosis krachttraining en een gezonde voeding er tegenaan. Hij is ook 'maar' 9 kg kwijt. Weer die spiermassa die het hem doet.
Before - 104kg (lengte 1.75) - After 70kg
Before - 62 kg (lengte 1.57) - 'maar 9kg' moet je zien hoeveel sporten met je lijf kan doen. - After 53 kg
Before - 70 kg(lengte 1.63) - Vetpercentage van 38.7% naar 19.8%!! - After 54.5kg
Of deze man!! Dosis krachttraining en een gezonde voeding er tegenaan. Hij is ook 'maar' 9 kg kwijt. Weer die spiermassa die het hem doet.
Gast- Gast
Whoo of deze! Dit is wel echt een verschil! Iets meer dan 30 kg
Gast- Gast
Zo'n lijf wil ik ook wel haha. Ik vind het wel jammer dat ze dan ook meteen een hele laag bruin/oranje er op smeren.
Gast- Gast
Antibes schreef:Carrie schreef:Antibes schreef:Carrie schreef:Fruity schreef:Maar daarom is het nog wel lekker Zo lang ik er niet ziek van wordt, drink ik het gewoon. Al dat gezeur over wat wel en niet mag.. Bluh...
Nee, weet ik ook hoor.. Maar ik snap wel dat Fruity het dan een beetje gezeur vindt als zoiets vaker terugkomt.. Net een beetje als geloof, prima als jij erin gelooft en naar leeft, maar iemand anders die er niet in gelooft die kun je toch niet echt overtuigen.
Gezeur in deze zin was algemeen bedoeld. Niet alleen voor jou Carrie Maar inderdaad zoals Antibes zegt; Ik geloof daar niet in, ik vind het lekker dus ik drink het. Er is nog nooit iemand dood aan gegaan, dus zo slecht zal het wel niet zijn. Ik ben daar heel nuchter in.
Gast- Gast
Ohh, wauw!
Ik heb altijd het idee dat als ik heel fanatiek buikspieroefeningen doe, mijn taille dan juist breder wordt.
Ik heb altijd het idee dat als ik heel fanatiek buikspieroefeningen doe, mijn taille dan juist breder wordt.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind die na foto's die Punk'd plaatste eigenlijk helemaal niet zo mooi. Zo'n vrouw met zo'n sixpack...ik hou er niet van.
Maar die foto's van Lavendel vind ik wel heel tof om te zien, echt een verschil wat zoveel goed doet!
Maar die foto's van Lavendel vind ik wel heel tof om te zien, echt een verschil wat zoveel goed doet!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik hoop trouwens dat ik over een half jaar ook een bikini foto kan laten zien :p
Gast- Gast
Dit meisje vind ik erg leuk om te volgen, ze heeft een goede blog.
http://undressedskeleton.tumblr.com/mystory
http://undressedskeleton.tumblr.com/mystory
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Dat meisje wordt nu wel heel dun Monte. Als je de laatste foto kijkt kan je dat wel goed zien.
Gast- Gast
Och, ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ze ziet er prachtig uit. Zolang je gezond leeft en op die manier afvalt vind ik dat mensen niet zo moeten zeiken of je te dun wordt. Echt, vroeger was ik te dun, toen te dik en nu krijg ik hetzelfde gezeik weer dat ik te dun ben. Het is nooit goed bij mensen. Ik voel me goed en als mensen mij te dun vinden, so be it. Ik had ook graag liever maat 36 gewild maar het is doorgeslagen naar maat 34. Tja... Niks aan te doen want het komt bij mij puur door de vele beweging. En om me nu dan maar vol te gaan stoppen met eten om weer aan te komen, gaat me iets te ver. Ik ben lang genoeg bezig geweest om dikker te worden, toen altijd gefrustreerd geweest dat ik als maar dikker werd. Nu ben ik zo afgevallen en er wel klaar mee. Wat heb ik er aan te weten dat iemand anders mij te dun vindt? Het is niet dat ik er zo even een paar kilo aan kan stoppen ofzo. Ik snap dat soort opmerkingen dan ook nooit zo.
Gast- Gast
Maar zodra je ribben boven je buik uitkomen, vind ik dat echt niet gezond meer hoor. Je kunt haar ribben duidelijk tellen!
Gast- Gast
Ja ik vind haar ook mooier met wat meer kilo's, heel dun vind ik niet echt mooi. Maar ik vind het zeker knap van waar ze is gekomen(al moet ze inderdaad niet dunner worden).Fruity schreef:Dat meisje wordt nu wel heel dun Monte. Als je de laatste foto kijkt kan je dat wel goed zien.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 16 van 25 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Afvallen voor meer salaris
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Afvallen voor meer salaris
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
Pagina 16 van 25
Permissies van dit forum: