Zwangerschapspukkels... Wie heeft dé tip?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapspukkels... Wie heeft dé tip?
Ik wordt er gek van, zit helemaal onder de pukkeltjes in mijn gezicht. En zodra het bijna weg is begint het opnieuw.
Wie heeft dé tip voor mij?
Gebruikte altijd Tea Tree olie, maar dat lijkt niet meer te werken...
Wie heeft dé tip voor mij?
Gebruikte altijd Tea Tree olie, maar dat lijkt niet meer te werken...
Gast- Gast
Re: Zwangerschapspukkels... Wie heeft dé tip?
bevallen
Haha nee er werkt niets want het zijn gewoon je hormonen.
Flauw he dat "mooi zwanger zijn".
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, voel me echt alles behalve mooiMamsie schreef:bevallen
Gast- Gast
@BA dat heb ik nou ook, echt lelijk, ik kreeg een hele rode snor zeg maar, toen iemand op mijn werk, van een andere afdeling zei wat heb jij in je gezicht, heb ik een afspraak bij de huisarts gemaakt.
Heb nu een gel die ik s avonds moet aanbrengen, en ik moet zeggen na 2 weken is het een hele verbetering.
De HA zei wel dat als het niet over ging het tot de bevalling zo kon blijven.
Het spul is bij de apotheek verkrijgbaar zonder recept trouwens.
Dus als je wil weten wat het is laat het me weten, het mag tijdens de zwangerschap gebruikt worden.
Heb nu een gel die ik s avonds moet aanbrengen, en ik moet zeggen na 2 weken is het een hele verbetering.
Dus als je wil weten wat het is laat het me weten, het mag tijdens de zwangerschap gebruikt worden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Heb helaas geen goede tip voor je.. Ik had het ook en werd er ook niet echt blij van. Uiteindelijk naar de huisarts gegaan en die zei dat ik er op zich wel wat voor kon krijgen, maar dat het inderdaad door de hormonen komt (joh, zou 'ie denken ) en dat je als je zwanger bent beter niks kunt gebruiken. Zelfs niet als het gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap.. Dat vond ik wel vaag (want als iets veilig is bevonden tijdens de zwangerschap dan is er toch geen probleem?) en heb dus uit voorzorg maar niks gebruikt.
Ga je toch iets gebruiken, dan zou ik het wel via de huisarts proberen zodat je zeker weet dat je iets krijgt wat je mag gebruiken en wat bij jou past (niet alles werkt bij iedereen). Succes ermee!
Ga je toch iets gebruiken, dan zou ik het wel via de huisarts proberen zodat je zeker weet dat je iets krijgt wat je mag gebruiken en wat bij jou past (niet alles werkt bij iedereen). Succes ermee!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Benzoylperioxide soms?Happydobby schreef:@BA dat heb ik nou ook, echt lelijk, ik kreeg een hele rode snor zeg maar, toen iemand op mijn werk, van een andere afdeling zei wat heb jij in je gezicht, heb ik een afspraak bij de huisarts gemaakt.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Benzoylperioxide soms?Happydobby schreef:
Ja die, dat was het enige vlgs de HA wat ze kon geven, bij mij ziet mijn gezicht er al stukken beter uit.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Dank je wel, ik ga eens langs de apotheek vanmiddag!!Happydobby schreef:Beauty Addict schreef:Benzoylperioxide soms?Happydobby schreef:
Ja die, dat was het enige vlgs de HA wat ze kon geven, bij mij ziet mijn gezicht er al stukken beter uit.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft dit ook..
» Wie heeft er zin...
» Wie heeft er ook een Pou?
» Wie heeft een wii?
» DA heeft..
» Wie heeft er zin...
» Wie heeft er ook een Pou?
» Wie heeft een wii?
» DA heeft..
Pagina 1 van 1