Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij/jullie thuis een laptop en/of tablet?

+76
TwistedAngel
Pannetoet
Lousanne
Aagje!
Highway
Rovine
tweeling
Silver
Alex
Magenta
Aziraphale
sanne-84
CCC
ellibre
Mizz_S
Linnie1985
slaatje
Flippin' Bitch
Error
Slakje
Fearie
Tazz
Minx
Arwyn
Marin
Theeleut
Jeanette
patjuhhh
Reeza
Caro
sterremaan
Star007
Cheesegirl
Sanne
mezzoforte
Takkie
Lady4
Ugly Betty
Mermaid
Coco
kajaka88
Middleme
Atelier Madame
loura
Japie
_Nina
SparklingEyes
Jezzie
Zora
Twellie
Toet
silly-one
Bazinga
kippiee
Oasis
Jade
Raindrop
Nana
Zonnetje
Rush
Makamba
Mida4you
Happydobby
Paper Crown
Rouxxxe
Susan
Mamsie
Blond
Zwerver
Ooh La La!
Sarah1985
Ayla
Parisienne
Snoes
Ibbeltje
SleepingBeauty
80 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij/jullie thuis een laptop en/of tablet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij/jullie thuis een laptop en/of tablet?

Bericht  Takkie zo 1 jul 2012 - 22:45

We hebben allebei een pc en ik heb daarbij ook een laptop.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij/jullie thuis een laptop en/of tablet? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij/jullie thuis een laptop en/of tablet?

Bericht  mezzoforte zo 1 jul 2012 - 23:44

Wij hebben allebei een laptop. Daarnaast ook nog een laptop v/d zaak, maar die gebruik ik echt alleen voor mijn werk (en daar is ie eigenlijk al te traag voor laughcry )
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Sanne ma 2 jul 2012 - 0:11

Wij hebben een laptop en een iPad, geen vaste computer.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 0:22

Mijn vriend en ik hebben allebei een laptop. Is wel makkelijk, als mijn vriend éénmaal bezig is, kan hij úúúren achter dat ding blijven zitten.

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl ma 2 jul 2012 - 0:23

Wij hebben allebei een eigen laptop, allebei een tablet en ieder een smartphone.

Laatst aangepast door Cheesegirl op ma 2 jul 2012 - 1:22; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 0:26

Wij hebben alle 2 een iPhone, mijn vriend heeft een laptop en er staat nog een PC. Ik krijg binnenkort ook een laptop.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 0:29

kippiee schreef:Pff wat heeft iedereen het toch goed hè kwa internet en pc gebruik Rolling Eyes
Hoe bedoel je dit?

Gast
Gast

Bericht  Star007 ma 2 jul 2012 - 0:30

Wij hebben allebei een laptop. Mijn vriend 1 van zijn werk, die hij dus prive ook mag gebruiken en ik dan ook zelf 1. Morgen wordt mijn nieuwe laptop bezorgt, want deze is niet meer helemaal oke en het scherm is gedeeltelijk kapot Rolling Eyes .

Wij internetten allebei ook (te) veel op onze smartphones.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 0:32

Star007 schreef:Wij hebben allebei een laptop. Mijn vriend 1 van zijn werk, die hij dus prive ook mag gebruiken en ik dan ook zelf 1. Morgen wordt mijn nieuwe laptop bezorgt, want deze is niet meer helemaal oke en het scherm is gedeeltelijk kapot Rolling Eyes .

Wij internetten allebei ook (te) veel op onze smartphones.

Herkenbaar, ik doe dat ook thuis, dan is het een verademing om daarna achter een laptopscherm te zitten.

Gast
Gast

Bericht  sterremaan ma 2 jul 2012 - 0:40

Embarassed Ik heb een grote laptop waar ik het meeste op werk, een kleine laptop voor makkelijk meenemen. En een gewone computer. En een vrij luxe telefoon, wat als tablet zou kunnen dienen. Nou is de computer ook wel heel erg belangrijk voor mij. haha maar ben in mijn eentje. En tja, dan drie computers hebben. Als nu mijn kleine computer ermee zou stoppen. En ik zou het geld hebben. dan zou ik denk ik toch de kant van een tablet op gaan.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Caro ma 2 jul 2012 - 1:32

sterremaan schreef:Embarassed Ik heb een grote laptop waar ik het meeste op werk, een kleine laptop voor makkelijk meenemen. En een gewone computer. En een vrij luxe telefoon, wat als tablet zou kunnen dienen. Nou is de computer ook wel heel erg belangrijk voor mij. haha maar ben in mijn eentje. En tja, dan drie computers hebben. Als nu mijn kleine computer ermee zou stoppen. En ik zou het geld hebben. dan zou ik denk ik toch de kant van een tablet op gaan.

Zou een tablet jouw leven makkelijker maken Sterremaan?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Rush ma 2 jul 2012 - 1:33

Caro schreef:
sterremaan schreef:Embarassed Ik heb een grote laptop waar ik het meeste op werk, een kleine laptop voor makkelijk meenemen. En een gewone computer. En een vrij luxe telefoon, wat als tablet zou kunnen dienen. Nou is de computer ook wel heel erg belangrijk voor mij. haha maar ben in mijn eentje. En tja, dan drie computers hebben. Als nu mijn kleine computer ermee zou stoppen. En ik zou het geld hebben. dan zou ik denk ik toch de kant van een tablet op gaan.

Ik voel weer een actie opkomen. Heb jij/jullie thuis een laptop en/of tablet? - Pagina 3 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  sterremaan ma 2 jul 2012 - 1:47

Caro, het zou wel makkelijker werken of in ieder geval zeker op slechte dagen mijn leven wel verrijken. Omdat, nu mijn lappie dan werkeloos in de hoek staat. En een tablet, ja die kan ik bedienen bewijze met mijn neus. Maar, het is nog wel dat ik zonder kan hoor. Het is alleen dat ik minder met jullie kan babbelen. Ik probeer dan veel bij te lezen. En een tab kan ik makkelijker bevestigen aan mijn bed. En zo, kan ik alles wel makkelijker doen.

Ik weet niet hoe andere tab gebruikers dit ervaren. Om even een berichtje te typen voor iemand? Daar was ik wel benieuwd naar? Is er een groot verschil tussen een laptop en een tab? en dan doel ik op het indrukken van de toetsen? Als mijn stem het niet doet, dan gaat het met een pen en soms deze tussen mijn tanden. Eigenlijk zou je het even moeten proberen, hoe ik dit nu bedoel. Want nu ik het omschrijf denk ik euhmz ja hoe ziet dat er nu weer uit? Heb jij/jullie thuis een laptop en/of tablet? - Pagina 3 827601 Maar dat vroeg ik mij zo af.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Rush ma 2 jul 2012 - 1:59

Een tablet werkt op warmte van de vingers. De meeste tablets. Met je neus gaat heel erg moeilijk worden en met een pen kan dan niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mamsie ma 2 jul 2012 - 2:00

Je kunt ook een goede stylus kopen en dan werkt het ook. Tenminste op de iPad wel.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sterremaan ma 2 jul 2012 - 2:03

oke thanks dames, dan weet ik in ieder geval waar ik op moet letten. Haha, ik zie het al voor me, kom ik een keer in zo'n winkel. En, zeg:"ja meneer zou ik hem even mogen proberen".
Meneer:"Ja natuurlijk mevrouw". En legt hem op mijn schoot neer.
"Zeg ik weer:"meneer zou u hem even voor mij neus kunnen houden". clown
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Rush ma 2 jul 2012 - 2:04

Ja, mijne werkt ook met stylus, maar ik heb me laten vertellen dat het niet op alle tablets goed werkt. Maar daar weet ik het fijne ook niet van. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mamsie ma 2 jul 2012 - 2:14

Rush schreef:Ja, mijne werkt ook met stylus, maar ik heb me laten vertellen dat het niet op alle tablets goed werkt. Maar daar weet ik het fijne ook niet van. No

Verschilt denk ik ook wel per stylus. Als je een beetje een goede (lees duurdere) koopt werkt het op je iPad in iedergeval super.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Reeza ma 2 jul 2012 - 2:56

Ik heb een iPad.. Of ja, hij is van mn vriend maar ligt al maanden bij mij Embarassed
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Caro ma 2 jul 2012 - 3:49

Rush schreef:
Caro schreef:

Ik voel weer een actie opkomen. Heb jij/jullie thuis een laptop en/of tablet? - Pagina 3 281626781

Ik ben nooit zo van de enorme acties, maar ik vind Sterremaan toch echt wel iemand die het op alle vlakken verdient. En als het haar leven daadwerkelijk eenvoudiger zou maken, dan zou ik haar dat met alle liefde gunnen.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Caro ma 2 jul 2012 - 3:49

Ze hebben ook speciale stylussen voor de iPad. Werken anders dan de stylussen voor de android tablets. Maar goed, dan zouden we moeten uitzoeken wat voor Sterremaan het handigste is..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Susan ma 2 jul 2012 - 5:01

Ik heb het net even geprobeerd, maar ik kan de iPad (3) wel met mijn neus bedienen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Middleme ma 2 jul 2012 - 5:02

Susan schreef:Ik heb het net even geprobeerd, maar ik kan de iPad (3) wel met mijn neus bedienen.
Laughing :dance:
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Susan ma 2 jul 2012 - 5:02

Ik typ dit met mijn neus.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  patjuhhh ma 2 jul 2012 - 5:11

Ooh La La! schreef:Wij hebben een iMac en een iPad, 2 iPods en iPhones.
Ons wifi heet dan ook "applehouse" laughcry

whahaha onze wifi heet ook applehouse Laughing
Wat toevallig. Hadden eerst een ipad, 2iphones, een macbook en een Imac. Nu is de ipad weg en hebben we ipv de ipad een kleine laptop.

Oww jahh hebben ook nog een macmini.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: