Nagelvijl vraag.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nagelvijl vraag.
Aangezien ik een tijdje geleden zo stom was geweest om met een gewone de nagelbedden glad/gelijk te vijlen en dit enorm pijn deed heb ik een andere vijl gekocht die daar hopelijk wel geschikt voor is.
Ik heb er nu een met 4 vlakken/gedeeltes, grijze, roze, mintgroene en zwarte.
Welke is geschikt om het nagelbed glad te vijlen/maken? Krijg ik dan niet weer zo last/pijn of zijn deze vijlen zo gemaakt dat het daarvoor is?
Ik heb er nu een met 4 vlakken/gedeeltes, grijze, roze, mintgroene en zwarte.
Welke is geschikt om het nagelbed glad te vijlen/maken? Krijg ik dan niet weer zo last/pijn of zijn deze vijlen zo gemaakt dat het daarvoor is?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Nagelvijl vraag.
waarschijnlijk is het een vijl met verschillende 'stapjes' en zijn ze alle vier om je nagelbed te vijlen. Je moet met de grofste beginnen en zo opbouwen naar de gladste, daarvan gaan je nagels glimmen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij is op dat soort vijlen juist maar een vlak geschikt voor je nagelbedden..
Maar als het goed is, staat dat ook wel op de vijl zelf, of op de verpakking waar die in zat.
Maar als het goed is, staat dat ook wel op de vijl zelf, of op de verpakking waar die in zat.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Oh oke dan weet ik dat ook weer.............thanks. Dacht dat er 1 was die ze laat glimmen. Als ik het doe zoals jij zegt krijg ik dan niet die pijn zoals eerst? Het is nu eindelijk weg dat gevoel en ik mis het niet
Caribbeanlover- Ratel
Arwyn schreef:Volgens mij is op dat soort vijlen juist maar een vlak geschikt voor je nagelbedden..
Stond er niet bij da's het stomme juist.
Caribbeanlover- Ratel
Van welk merk is de vijl?
Arwyn- Ratel
Ik heb het dacht ik gekocht bij Kruidvat. Maar zijn die kleuren vijlen niet overal hetzelfde?
Caribbeanlover- Ratel
zoek op youtube maar eens op 'nail buffer'
Jerry- Ratel
Nee, volgens mij niet..
Kan hem zo niet zien, maar ik kan je aanraden om alleen het fijnste gedeelte te gebruiken. Ook niet te vaak, om de zoveel weken en lichtjes vijlen. Als je te hard vijlt, worden je nagels superdun en dat kan pijnlijk zijn.
Zoek maar eens op je nagels buffen, daar staat het allemaal uitgelegd!
Kan hem zo niet zien, maar ik kan je aanraden om alleen het fijnste gedeelte te gebruiken. Ook niet te vaak, om de zoveel weken en lichtjes vijlen. Als je te hard vijlt, worden je nagels superdun en dat kan pijnlijk zijn.
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Nee, volgens mij niet..
Aha idd ja op youtube staat eigenlijk alles, erg handig. Dat het pijnlijk was heb ik wel gemerkt ouch! :cry:
Caribbeanlover- Ratel
De mintgroene en roze voelen zowat hetzelfde aan en de zachste de grijze is te glad om oneffenheden weg te krijgen. Heb nu lichtjes de m.groene gebruikt en hopelijk krijg ik er geen last van
Caribbeanlover- Ratel
maar als je zo bang bent dat 't pijn gaat doen, waarom wil je het dan gebruiken?
Jerry- Ratel
Omdat ze glad moeten zijn. Het moet toch kunnen zonder die pijn?
Caribbeanlover- Ratel
zijn die van jou normaal gesproken niet glad dan?
Jerry- Ratel
Nee anders zeg ik ook niet dat ik ze glad wil krijgen dmv een vijl
Caribbeanlover- Ratel
Waarom moeten je nagels eigenlijk glad zijn?
Elke nagel heeft wat ribbeltjes er in, boeiend! Ik polijst iig nooit. Helemaal niet goed voor je nagels en met een laagje lak er overheen, vallen die ribbels toch helemaal niet op.
Elke nagel heeft wat ribbeltjes er in, boeiend! Ik polijst iig nooit. Helemaal niet goed voor je nagels en met een laagje lak er overheen, vallen die ribbels toch helemaal niet op.
Arwyn- Ratel
Dit is de laatste keer dat ik het aan je uitleg, maar je mag je nagelbedden niet vijlen.
Je kan ze alleen polijsten met een nailbuffer, maar dat is vrijwel alleen voor glans.
Dat gaat de groefjes niet uit je nagels halen en als je dat probeert met een vijl verneuk je echt je complete nagels. Je kan er beter nail repair of iets dergelijks opsmeren en als je nagelbedden daardoor niet beter worden, dan heb je gewoon zulke nagels en kan je het maar beter accepteren.
Je hebt de vorige keer je nagels echt een opdonder gegeven door ze zo te vijlen en dat wil je niet opnieuw lijkt me.
Je kan ze alleen polijsten met een nailbuffer, maar dat is vrijwel alleen voor glans.
Dat gaat de groefjes niet uit je nagels halen en als je dat probeert met een vijl verneuk je echt je complete nagels. Je kan er beter nail repair of iets dergelijks opsmeren en als je nagelbedden daardoor niet beter worden, dan heb je gewoon zulke nagels en kan je het maar beter accepteren.
Je hebt de vorige keer je nagels echt een opdonder gegeven door ze zo te vijlen en dat wil je niet opnieuw lijkt me.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat wil ik idd niet. Ik bedoelde met vijlen natuurlijk niet de manier zoals de voige en dat het bufferen heet maakt even niet uit.
Alleen is het mij niet duidelijk welke kleur waarvoor staat. Heb dat ding speciaal gekocht om dat ene te voorkomen.
Alleen is het mij niet duidelijk welke kleur waarvoor staat. Heb dat ding speciaal gekocht om dat ene te voorkomen.
Caribbeanlover- Ratel
Maar het is zo`n bufferblock dus? Dat kan je wel een beetje proberen, als je maar niet direct te hard van stapel loopt. Want de oude beschadigingen zijn waarschijnlijk ook nog niet helemaal uitgegroeid.
Als je nagellak gebruikt kan je er het beste een base coat onder doen, die trekt de groefjes ook glad! Hoef je helemaal niets meer aan je nagelbed te doen, wel zo veilig!
Als je nagellak gebruikt kan je er het beste een base coat onder doen, die trekt de groefjes ook glad! Hoef je helemaal niets meer aan je nagelbed te doen, wel zo veilig!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dank je voor de tips, heb lichtjes de roze en de mintgroene gebruikt en heb geen last.
Caribbeanlover- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Vraag over CV
» Wat vraag jij je nog af?
» vraag
» Ik vraag me af
» Vraag over CV
» Wat vraag jij je nog af?