Romperdilemma
+10
Nijntje
snoezel
maiadebij
PiP
Theeleut
Parisienne
Limburg85
Tania
_Nina
Annie24
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Romperdilemma
De zeeman heeft ook hele fijne hemden en boxers van stretch.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Tania schreef:Ik trok gewoon een maatje groter aan ook al waren die nog ruim.
+1
Gast- Gast
Ik trek haar ook gewoon de te grote aan. Gaat hard genoeg.
Idee van hemdje en broekje kan uiteraard ook. Heeft L ook wel eens aan (vooral als het erg warm is (en alleen een broekje)).
(Alleen inderdaad ai... Aangezien het warm was, lag ze vannacht niet in haar slaapzak, maar gewoon in een lange romper en pijamabroek. Vond ik haar vanochtend, had ze inderdaad aan haar luier zitten trekken denk ik, want haar luier was aan de bovenkant kapot... Haar hele vulling over haar hele buik en benen geplakt.... Ben ik echt lang mee bezig geweest..)
Idee van hemdje en broekje kan uiteraard ook. Heeft L ook wel eens aan (vooral als het erg warm is (en alleen een broekje)).
(Alleen inderdaad ai... Aangezien het warm was, lag ze vannacht niet in haar slaapzak, maar gewoon in een lange romper en pijamabroek. Vond ik haar vanochtend, had ze inderdaad aan haar luier zitten trekken denk ik, want haar luier was aan de bovenkant kapot... Haar hele vulling over haar hele buik en benen geplakt.... Ben ik echt lang mee bezig geweest..)
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
@snoezel: gewoon onder de douche zetten
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Die stretch rompers zullen dan nog wel wat groot zijn, dat is bij N. hier precies hetzelfde inderdaad. Ik heb wel gemerkt dat de niet-stretch bij haar wel passen, die rompers met leuke motiefjes zegmaar.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier had T het met de overgang van 50/56 naar 62/68. Zat dan inderdaad iets ruimer maar ja beter te ruim dan te strak toch? En anders even in de droger. Het is het een of het ander
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
waarom niet een setje gewone rompers kopen? en wanneer hij de hema past weer overgaan op de hema rompers? Bij ca hebben ze ook leuke setjes, 5 voor 7 euro. Misschien een leuk tussendoortje?
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Wat apart trouwens, ik heb hier exact last van het tegenovergestelde en ze verschillen niet veel van lengte. A. is 85,5 cm en de rompers maat 86/92 passen nog maar net Terwijl ze echt niet extreem lang is dus, en ook niet heel dik. Heb verschillende merken rompers, en juist van de Hema vind ik ze vrij klein vallen. Heb ook nog van Prénatal en die vallen juist weer goed hier. Ik hoop in elk geval dat ze hier nog even passen, want 98/104 gaat ze hier ook in verzuipen
Ik doe de rompers trouwens wel altijd in de droger (iig van de Hema, die mogen er in), misschien dat dit er iets mee te maken heeft dat deze wat kleiner vallen. Dat zou je kunnen proberen, maar ik las al dat je ze sowieso al ging wassen enzo.
Hier trouwens heel soms ook een hemdje en broekje, meestal in bed wanneer het heel warm is. Alleen moet ik tegenwordig wel de slaapzak op een speciale manier dichtdoen, want ze maakt hem anders open. En wanneer ze geen romper aanheeft doet ze haar luier uit. Dat hebben we hier dus 1x gehad en nu zorg ik er wel voor dat het haar niet meer lukt, want haar luier vol poep zat dus uitgesmeerd over haar onderlijf
Ik doe de rompers trouwens wel altijd in de droger (iig van de Hema, die mogen er in), misschien dat dit er iets mee te maken heeft dat deze wat kleiner vallen. Dat zou je kunnen proberen, maar ik las al dat je ze sowieso al ging wassen enzo.
Hier trouwens heel soms ook een hemdje en broekje, meestal in bed wanneer het heel warm is. Alleen moet ik tegenwordig wel de slaapzak op een speciale manier dichtdoen, want ze maakt hem anders open. En wanneer ze geen romper aanheeft doet ze haar luier uit. Dat hebben we hier dus 1x gehad en nu zorg ik er wel voor dat het haar niet meer lukt, want haar luier vol poep zat dus uitgesmeerd over haar onderlijf
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Statler schreef:Hemd en stoere boxer?
dit draagt alex al maanden.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
ik vind ze juist heel groot vallen... E past haar hema rompers in maat 50/56 nog!PapillonRose schreef:juist van de Hema vind ik ze vrij klein vallen. Heb ook nog van Prénatal en die vallen juist weer goed hier.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:ik vind ze juist heel groot vallen... E past haar hema rompers in maat 50/56 nog!PapillonRose schreef:juist van de Hema vind ik ze vrij klein vallen. Heb ook nog van Prénatal en die vallen juist weer goed hier.
Dat vind ik ook Pien, mijn zoontje is nu 2 jaar en 2 maanden en draagt nog rompers van de Hema in maat 86/92, deze draagt hij al een jaar zowat, hahah maar ze gaan nu wel kapot en we vervangen ze nu langzaam aan in boxer en hempjes..
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Wat apart trouwens, ik heb hier exact last van het tegenovergestelde en ze verschillen niet veel van lengte. A. is 85,5 cm en de rompers maat 86/92 passen nog maar net Terwijl ze echt niet extreem lang is dus, en ook niet heel dik. Heb verschillende merken rompers, en juist van de Hema vind ik ze vrij klein vallen. Heb ook nog van Prénatal en die vallen juist weer goed hier. Ik hoop in elk geval dat ze hier nog even passen, want 98/104 gaat ze hier ook in verzuipen
Ruilen? Jij mijn Hema rompers 86/92 en ik die van jou?
De rompers zitten nu in de wasmachine. We waren vanmorgen naar de dierentuin en Y. vond het nodig het rietje uit zijn pakje drinken te trekken tijdens het drinken, dus dat shirt net maar meteen in de wasmachine gedaan. Konden meteen de rompers erbij
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Tot en met maat 74/80 vond ik ze ook groot vallen van de Hema. Alleen nu dus niet, geen idee hoe dat komt. Misschien gaan ze hier te vaak mee in de droger ofzo (die had ik in de kleinste maatjes toen nog niet), al mogen ze daar in.Laurientje85 schreef:Pien schreef:ik vind ze juist heel groot vallen... E past haar hema rompers in maat 50/56 nog!PapillonRose schreef:juist van de Hema vind ik ze vrij klein vallen. Heb ook nog van Prénatal en die vallen juist weer goed hier.
Dat vind ik ook Pien, mijn zoontje is nu 2 jaar en 2 maanden en draagt nog rompers van de Hema in maat 86/92, deze draagt hij al een jaar zowat, hahah maar ze gaan nu wel kapot en we vervangen ze nu langzaam aan in boxer en hempjes..
@Annie: Ben benieuwd, hopelijk krimpen ze iets!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: