Ga je nog wat doen vanavond?
+47
Erin
girli
Lady4
Sjaantje
Eris
bolus26
SuperGrover
Polly
Poubelle
Japie
Zwerver
Arwyn
Aziraphale
Marin
Tiana
Angela_1986
Ibbeltje
Cheesegirl
Sarah1985
Kqip
SnowWhite
TukTuk
Mida4you
Caro
ExpressoB
patjuhhh
Silver
Stuiterbal
Schaapke
Caroow
Shisha
Bosjesvrouw
Carra
Bazinga
Burn
Suus
Kowalski
Joli86
Discordia
Raindrop
Snoes
M@niek
Blond
SleepingBeauty
Middleme
Rush
heartsdale
51 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ga je nog wat doen vanavond?
Sinds vanochtend half negen ben ik in de weer geweest. Eerst heb ik wat boodschapjes gedaan, vervolgens bed afgehaald, in de wasmachine gedaan, afwas gedaan, vervolgens mijn plastic naar paps gebracht, koffie gedronken met stief, vitrage afgehaald, ramen gelapt, stoffen, stofzuigen, keuken uitgeboend, badkamer uitgeboend, vitrage weer opgehangen, gedweild, eten gekookt, gegeten, bed opgemaakt etc. En nu mag ik eindelijk van mezelf relaxen. En dat is wat ik dan ook ga doen. Heerlijk in mijn schone huis en straks slapen in mijn schone bed. I it!
Gast- Gast
Haha uitzicht op de weg is best handig. Zag net m`n vriend langsrijden òp de tractor voor z`n laatste rit. Dat wordt dus ongeveer half 12.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb de was opgehangen, spullen klaargelegd voor morgen voor Rockin' Park, en nu mag ik relaxen. Zit even met een kopje thee te forummen en straks ga ik verder in mijn boek
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaa Maura, je brengt me op een idee! Ik ga zo ook nog lekker mijn bedje verschonen!
Gast- Gast
Zara schreef:Jaaa Maura, je brengt me op een idee! Ik ga zo ook nog lekker mijn bedje verschonen!
Ik heb nu al zin om naar bed te gaan. Zo lekker, een schoon en fris bedje.
Dat terwijl ik er vroeger echt van gruwelde. Dan had ik minstens drie dagen nodig om mijn draai weer te kunnen vinden.
Gast- Gast
Maura schreef:Zara schreef:Jaaa Maura, je brengt me op een idee! Ik ga zo ook nog lekker mijn bedje verschonen!
Dat terwijl ik er vroeger echt van gruwelde. Dan had ik minstens drie dagen nodig om mijn draai weer te kunnen vinden.
Hahaha jij kroop vroeger liever in je vieze, muffe, stinkende bedje
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
heartsdale schreef:Kenya schreef:Weinig. Beetje internetten, tv kijken, tijdschriften lezen etc. Lekker lummelen dus! En stiekem toch nog weer vacatures zoeken tussendoor.
Heb je nu definitief de knoop doorgehakt? Om te gaan stoppen met werken?
Nee nog niet. Ik geef mezelf dit weekend nog. Ga maandag of dinsdag bellen met m'n werkgever... Maar ik neig wel naar stoppen ja.
Gast- Gast
Kowalski schreef:Maura schreef:Zara schreef:Jaaa Maura, je brengt me op een idee! Ik ga zo ook nog lekker mijn bedje verschonen!
Ik wel hoor .. Het dekbedovertrek was dan al weer lekker zacht en beslapen. (Oh man, hoe leg ik dat uit zonder dat het absurd klinkt.. ) Ik mag graag met mijn dekbed 'knuffelen', dan vind ik zo'n knapperig dekbed niet prettig (dus als het net uit de was komt )
Gast- Gast
Wat apart! Ik ben juist verslaafd aan schone bedden met 'harde' dekbedden. Na 2 dagen zou ik het liefs weer opnieuw verschonen.
Gast- Gast
Snoes schreef:Ja, het lukt prima! We gaan de laatste week in, dus nog eventjes en we zijn klaar!Raindrop schreef:Snoes, lukt het met klussen? En wat leuk dat jullie een hond hebben. Het is zeker nog een pup? Kan hij trouwens goed met de poes overweg?
We hebben een maand geleden de pup gekocht, vanaf zondag gaan we er mee naar de hondenschool, ze is nu 3 maanden. Inderdaad nog een pup dus, een Duitse herder.
Wat fijn dat het goed gaat met klussen en ook dat het bijna af is
Oh zo schattig, jullie pup! Ik vind Duitse herders zo mooi! En spannend ook, naar de hondenschool
Wat leuk trouwens dat je ook Familie kijkt! Ik kijk het pas 5/6 maandjes en ben sindsdien toch wel verslaafd haha. Meestal neem ik het ook op en kijk ik het later terug, ik vind het heerlijk om er veel achter elkaar te kijken haha!
Laatst aangepast door Raindrop op vr 29 jun 2012 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Slapen. Volgens mij heb ik een nieuw matras!
En hopen dat mijn misselijkheid over gaat..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik kijk het denk ik al 10 jaar ofzo, denk zelfs al langer. Hoelang bestond het nou ook alweer, 20 jaar ofzo? Dan kijk ik het denk ik nog langer. Jij bent nu vast de seizoensfinale aan het kijken? Of is ie net gedaan? Inderdaad, superfijn die digicorder, ik zou het ding niet meer kunnen missen.Raindrop schreef:
Oh zo schattig, jullie pup! Ik vind Duitse herders zo mooi! En spannend ook, naar de hondenschool
Wat leuk trouwens dat je ook Familie kijkt! Ik kijk het pas 5/6 maandjes en ben sindsdien toch wel verslaafd haha. Meestal neem ik het ook op en kijk ik het later terug, erg fijn met de digicorder
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Burn schreef:Slapen. Volgens mij heb ik een nieuw matras!
Hoezo weet je zoiets niet
Gast- Gast
Zara schreef:Kowalski schreef:Maura schreef:Zara schreef:Jaaa Maura, je brengt me op een idee! Ik ga zo ook nog lekker mijn bedje verschonen!
Ik wel hoor .. Het dekbedovertrek was dan al weer lekker zacht en beslapen. (Oh man, hoe leg ik dat uit zonder dat het absurd klinkt.. ) Ik mag graag met mijn dekbed 'knuffelen', dan vind ik zo'n knapperig dekbed niet prettig (dus als het net uit de was komt )
Whaha heerlijk dit! Een knapperig dekbed Maar het klinkt niet absurd hoor meid!
Ik vind het juist kei fijn om in een schoon bed te duiken! Vooral toen ik nog thuis woonde, als mijn moeder het waste en buiten liet drogen, dan was het zó lekker fris!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik doe helemaal niks vanavond!! Ben zooo gaar.. Ben vanaf maandag hele dagen aan't schilderen en klussen in 't nieuwe huis van m'n vriendin en heb pijn in m'n rug en friggin' spierpijn! Maar goed, morgen nog één wandje kwasten, laatste laminaat leggen.... 's Middags een bbq en verjaardag van andere beste vriendin en dan begint zondag de échte hel; de echte verhuizing.... Dear lord, ze hebben zoveel troep!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Hahaha! Wat een leuke omschrijving, Zara. Maar dat had ik vroeger ook. Nu heb het meer zoals Charlie. Het liefst zou ik elke dag in een schoon bed slapen. En dus wordt het nu wel tijd dat ik de loterij win, zodat ik iemand in dienst kan nemen die mijn nieuwe en vooral extra grote bed ( want daar heb ik dan ook geld voor) elke dag verschoond en daarnaast een chocolaatje achterlaat op het kussen.
Gast- Gast
Ik heb vorige week een nieuwe besteld/gekregen van ouders, en die zou deze week binnenkomen. Ben vandaag hele dag weggeweest en zag net mijn dekbedovertrek wat er op lag bij de was liggen.Zara schreef:Burn schreef:Slapen. Volgens mij heb ik een nieuw matras!
Hoezo weet je zoiets niet
Voordeel van thuiswonen
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pippa schreef:Raindrop schreef:Pippa schreef:Raindrop schreef:
@ Pippa, haha heel herkenbaar! Ik vergeet ook vaak te eten als ik aan het poetsen ben haha. Nu mag je zo wel heerlijk genieten na al dat poetsen!
Haha ja, dat vind ik ook fijn altijd! Ik kan het beste relaxen/ontspannen als alles schoon/opgeruimd/naar mijn zin is! En dat kan ik altijd het beste als er niemand in mijn buurt is om mij af te leiden of het anders te doen( Arme kat, die zit nu in de extra kamer opgesloten omdat ik als een gek bezig ben )
Haha, ik heb anders ook geen rust. Poets je alles dan altijd in 1 keer? Ik vind het trouwens ook wel erg fijn om te poetsen als er niemand in de buurt is.
Alleen heeft mijn kat nooit geduld tot ik klaar ben haha, jouw kat wel?
Ik houd het de hele week bij, maar bij zo'n bui doe ik alles nog een keer, dus echt vies was het niet Ja hoor, de deur zat dicht, dus hij had geen keus... en ligt nu in dromenland zag ik!
Haha, zo'n bui kan ook geen kwaad he Liever alles dubbel zo schoon toch
Mijn kat krabt net zolang aan de deur totdat ik de deur open doe haha. Volgens mij heeft hij dan het gevoel dat ie opgesloten zit ofzo. Pas had ik hem per ongeluk opgesloten in het kamertje waar ook de wasmachine enzo staan en meneer werd helemaal gek en zat me boos aan te kijken haha.
Raindrop- Ratel
Snoes schreef:Ik kijk het denk ik al 10 jaar ofzo, denk zelfs al langer. Hoelang bestond het nou ook alweer, 20 jaar ofzo? Dan kijk ik het denk ik nog langer. Jij bent nu vast de seizoensfinale aan het kijken? Of is ie net gedaan? Inderdaad, superfijn die digicorder, ik zou het ding niet meer kunnen missen.Raindrop schreef:
Wat leuk trouwens dat je ook Familie kijkt! Ik kijk het pas 5/6 maandjes en ben sindsdien toch wel verslaafd haha. Meestal neem ik het ook op en kijk ik het later terug, erg fijn met de digicorder
Wow, dat is lang zeg! Wel leuk dat je het al zolang kijkt! Volgens mij bestaat het inderdaad 20 jaar.
Ik heb de seizoensfinale opgenomen omdat ik eerst wilde stofzuigen en dweilen haha. En als je het achteraf kijkt kun je ook de reclame doorspoelen Ik zou de digicorder ook niet meer kunnen missen, echt zo fijn!
Raindrop- Ratel
Weet jij trouwens of er niet jaarlijks een Familie fandag is? Ik dacht het wel maar kon er laatst op internet niks over vinden.
Raindrop- Ratel
Ik doe niks meer. Lig op de bank Ice age te kijken en te internetten.
Bakje thee erbij, straks een wijntje en dan is het klaar voor vandaag.
Bakje thee erbij, straks een wijntje en dan is het klaar voor vandaag.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Nee, die is er niet jaarlijks. Toen Familie 20 jaar bestond is die er wel geweest denk, maar verder niet denk ik.Raindrop schreef:Weet jij trouwens of er niet jaarlijks een Familie fandag is? Ik dacht het wel maar kon er laatst op internet niks over vinden.
Wij zijn momenteel de aflevering van woensdag aan het kijken
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nog even het nieuws zien en dan op bed.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Snoes schreef:Nee, die is er niet jaarlijks. Toen Familie 20 jaar bestond is die er wel geweest denk, maar verder niet denk ik.Raindrop schreef:Weet jij trouwens of er niet jaarlijks een Familie fandag is? Ik dacht het wel maar kon er laatst op internet niks over vinden.
Wij zijn momenteel de aflevering van woensdag aan het kijken
Oh oke haha. Je vriend kijkt dus ook Familie, wat leuk! Die van mij wilt niet meekijken haha. Alhoewel, als ik het opzet luistert hij wel mee (terwijl hij aan het gamen is) en weet dan ook wat er gebeurd is enzo
Veel plezier met kijken (mochten jullie nog kijken haha)!
Raindrop- Ratel
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ga jij vanavond doen?
» Wat ga jij nog doen vanavond?
» Wat ga je doen vanavond?
» Wat ga je vanavond doen?
» Wat ga je vanavond doen?
» Wat ga jij nog doen vanavond?