Ga je nog wat doen vanavond?
+47
Erin
girli
Lady4
Sjaantje
Eris
bolus26
SuperGrover
Polly
Poubelle
Japie
Zwerver
Arwyn
Aziraphale
Marin
Tiana
Angela_1986
Ibbeltje
Cheesegirl
Sarah1985
Kqip
SnowWhite
TukTuk
Mida4you
Caro
ExpressoB
patjuhhh
Silver
Stuiterbal
Schaapke
Caroow
Shisha
Bosjesvrouw
Carra
Bazinga
Burn
Suus
Kowalski
Joli86
Discordia
Raindrop
Snoes
M@niek
Blond
SleepingBeauty
Middleme
Rush
heartsdale
51 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Ga je nog wat doen vanavond?
Ik niet! Vriend heeft feestje van het werk en ik ben na lange tijd heeerlijk een avondje alleen thuis..
Pak straks een lekker glaasje wijn, en ik ga een mooie muziekdvd kijken denk ik.
En jullie?
Pak straks een lekker glaasje wijn, en ik ga een mooie muziekdvd kijken denk ik.
En jullie?
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Re: Ga je nog wat doen vanavond?
Mijn vriend heeft overwerk tot 12 uur als het een beetje tegenzit. Ik ga straks TV kijken, of muziek luister op Youtube en lekker meebleren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ga met mn vriend naar de verjaardag van een vriendin van mij.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ook niet veel bijzonders.
Ben ook alleen thuis vanavond. Lekker af en toe!
Moet nog ff wat met photoshop bewerken, dan zet ik een bakkie koffie/thee.
En dan ga ik ff kijken of een filmpje kijken of een boek lezen.
Maar misschien beland ik ook wel achter de pc.
Ben ook alleen thuis vanavond. Lekker af en toe!
Moet nog ff wat met photoshop bewerken, dan zet ik een bakkie koffie/thee.
En dan ga ik ff kijken of een filmpje kijken of een boek lezen.
Maar misschien beland ik ook wel achter de pc.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
En ik ga een knuffeltje verder haken, want die moet zondag af, het liefst morgen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Mijn vriend heeft overwerk tot 12 uur als het een beetje tegenzit. Ik ga straks TV kijken, of muziek luister op Youtube en lekker meebleren.
Fijn is dat soms meebleren met youtube!! Ik zal wel willen maar onze boxen doen het opeens niet meer
heartsdale- Prater
Housewarming/verjaardagsfeestje van vriendin. Daarna stappen in haar nieuwe woonplaats.
Maar ff kijken of ik gewoon aan de cola ga en naar huis rijd of dat ik aan de rosé ga en bij haar blijf slapen.
Maar ff kijken of ik gewoon aan de cola ga en naar huis rijd of dat ik aan de rosé ga en bij haar blijf slapen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
zo ff na de kermis in etten-leur.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook alleen vanavond. Niet het meest geschikte moment, want heb een beetje een bluh-bui. Vreet alles wat los en vast zit. Meestal als er iemand thuis is, houdt diegene mij wel tegen. Word gek!
Gast- Gast
Ik ben als een gek het hele huis aan het schoonmaken, en zit nu met een rood hoofd te wachten tot het dweilwerk opgedroogd is! Ik ben vergeten te eten, dus maak even de keuken af en ga dan eten voor mezelf maken. Verder lekker op de bank met een stapel tijdschriften en een witte wijn, ik heb heerlijk het huis voor mezelf!
Gast- Gast
Ik ga zo even een powernap doen en daarna ga ik verder opruimen hier in huis. Mijn vriend is buiten een schutting aan het maken zodat onze hond niet kan weglopen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@ heartsdale, wat een leuke avatar!
@ Zara, wat rot dat je een vreetbui hebt. Heb je niks gezonds in huis? Misschien moet je proberen enkel daarvan te eten. Helaas weet ik dat het heel moeilijk kan zijn.
@ Pippa, haha heel herkenbaar! Ik vergeet ook vaak te eten als ik aan het poetsen ben haha. Nu mag je zo wel heerlijk genieten na al dat poetsen!
Mijn vriend is werken en komt over een paar uur pas thuis. Ik wil zo nog wel snel gaan stofzuigen en dweilen en dan ga ik Familie (een Belgische) serie kijken. Vanavond is de seizoensfinale en die duurt lekker lang En daarna begint helaas wel de zomerstop.
@ Zara, wat rot dat je een vreetbui hebt. Heb je niks gezonds in huis? Misschien moet je proberen enkel daarvan te eten. Helaas weet ik dat het heel moeilijk kan zijn.
@ Pippa, haha heel herkenbaar! Ik vergeet ook vaak te eten als ik aan het poetsen ben haha. Nu mag je zo wel heerlijk genieten na al dat poetsen!
Mijn vriend is werken en komt over een paar uur pas thuis. Ik wil zo nog wel snel gaan stofzuigen en dweilen en dan ga ik Familie (een Belgische) serie kijken. Vanavond is de seizoensfinale en die duurt lekker lang En daarna begint helaas wel de zomerstop.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Snoes, lukt het met klussen? En wat leuk dat jullie een hond hebben. Het is zeker nog een pup? Kan hij trouwens goed met de poes overweg?
Raindrop- Ratel
Raindrop schreef:
Haha ja, dat vind ik ook fijn altijd! Ik kan het beste relaxen/ontspannen als alles schoon/opgeruimd/naar mijn zin is! En dat kan ik altijd het beste als er niemand in mijn buurt is om mij af te leiden of het anders te doen( Arme kat, die zit nu in de extra kamer opgesloten omdat ik als een gek bezig ben )
Gast- Gast
Iemand knippen, zijn motor bewonderen en me dan suftwitteren
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Mijn lieve kleine nichtje is vandaag hier, dus ben vanavond lekker thuis terwijl ze boven heerlijk in bedje ligt te slapen.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pippa schreef:Raindrop schreef:
Haha ja, dat vind ik ook fijn altijd! Ik kan het beste relaxen/ontspannen als alles schoon/opgeruimd/naar mijn zin is! En dat kan ik altijd het beste als er niemand in mijn buurt is om mij af te leiden of het anders te doen( Arme kat, die zit nu in de extra kamer opgesloten omdat ik als een gek bezig ben )
Haha, ik heb anders ook geen rust. Poets je alles dan altijd in 1 keer? Ik vind het trouwens ook wel erg fijn om te poetsen als er niemand in de buurt is.
Alleen heeft mijn kat nooit geduld tot ik klaar ben haha, jouw kat wel?
Raindrop- Ratel
Héé, wat leuk, nog iemand die Familie kijkt! Ik heb het sinds dinsdag niet meer gezien, te druk gehad. Dus heb het allemaal opgenomen op de digicorder, dit weekend even bijkijken!Raindrop schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, het lukt prima! We gaan de laatste week in, dus nog eventjes en we zijn klaar!Raindrop schreef:Snoes, lukt het met klussen? En wat leuk dat jullie een hond hebben. Het is zeker nog een pup? Kan hij trouwens goed met de poes overweg?
We hebben een maand geleden de pup gekocht, vanaf zondag gaan we er mee naar de hondenschool, ze is nu 3 maanden. Inderdaad nog een pup dus, een Duitse herder.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ice Age!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Raindrop schreef:Pippa schreef:Raindrop schreef:
Haha, ik heb anders ook geen rust. Poets je alles dan altijd in 1 keer? Ik vind het trouwens ook wel erg fijn om te poetsen als er niemand in de buurt is.
Alleen heeft mijn kat nooit geduld tot ik klaar ben haha, jouw kat wel?
Ik houd het de hele week bij, maar bij zo'n bui doe ik alles nog een keer, dus echt vies was het niet Ja hoor, de deur zat dicht, dus hij had geen keus... en ligt nu in dromenland zag ik!
Gast- Gast
Zusje schreef:Werken
Wat voor werk doe je dan?
heartsdale- Prater
Weinig. Beetje internetten, tv kijken, tijdschriften lezen etc. Lekker lummelen dus! En stiekem toch nog weer vacatures zoeken tussendoor.
Gast- Gast
Kenya schreef:Weinig. Beetje internetten, tv kijken, tijdschriften lezen etc. Lekker lummelen dus! En stiekem toch nog weer vacatures zoeken tussendoor.
Heb je nu definitief de knoop doorgehakt? Om te gaan stoppen met werken?
heartsdale- Prater
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ga jij vanavond doen?
» Wat ga jij nog doen vanavond?
» Wat ga je doen vanavond?
» Wat ga je vanavond doen?
» Wat ga je vanavond doen?
» Wat ga jij nog doen vanavond?