Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+71
Floor
Ringling
lyke
Eris
Lousanne
piertje
snowflakes
Stuiterbal
Elliot
Carra
Alex
nijntje4
Lady4
Gympie
SoGood
Janelie
Roza
Antibes
Julia
Lien
Raindrop
rapa nui
Erin
Sugarfall
Rumble
Queen
Discordia
Happinaz
kippiee
Oasis
Tiana
Suus
kajaka88
Ibbeltje
Reeza
Lenster
Twellie
Lavendel
Caresses
bolus26
TNMN
Rouge
Burn
Toet
Caroow
Cheesegirl
heartsdale
Phileine
Niene
Poubelle
Aziraphale
Zora
loura
vlindertje
Jeanette
VeryCherry
Lies
Bliss
Arwyn
Zwerver
Flippin' Bitch
Blond
Atelier Madame
Error
Mees
Guus
Kowalski
Sterre
Puggle
Feline
Marin
75 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Ik lag gisteren ook lekker in mijn bikini! Beetje jammer dat ik hem alleen thuis aan kan
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Naja, het is mijn lijf, dus het is misschien wel logisch dat ik niet zie wat er raar is aan die foto. Maar zelfs als ik kijk naar mijn buik daar en naar wat ik denk dat jullie bedoelen (het ziet er een beetje raar uit met bovenaan bredere borst-bobbel, en dan twee bobbels buik - volgens mij door band van mijn rok), dan snap ik niet waarom je zou denken aan buik inhouden. Ik bedoel, je ziet dat ik mijn bovenlichaam draai ten opzichte van mijn onderlichaam doordat je de zijkant fotografeert en dan is het logisch dat het bij het deel van je borstkas (dat dan meer van voren op de foto staat) breder is dan bij je heupen (die van de zijkant op de foto staan). Als je uberhaupt al de moeite neemt dat dat je opvalt en je er over nadenkt én daarover een reactie plaatst. Dan kun je ook nog wel dat ene stapje verder denken en even kijken hoe ik op de foto sta en het dan of voor jezelf invullen, of gewoon laten gaan aangezien het geen aardige vraag is. Overigens zou ik nog eerder denken aan een vetrol, maar los daarvan vond ik het gewoon een rare en niet zo vriendelijke vraag. Dat mag ik ook prima vinden lijkt me, dus ook niet echt een interessante discussie verder.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes, waarom schiet je zo in de verdediging? Helemaal niet nodig. Je kunt toch gewoon zeggen dat je je buik niet inhoudt het daarbij laten..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Antibes, waarom schiet je zo in de verdediging? Helemaal niet nodig. Je kunt toch gewoon zeggen dat je je buik niet inhoudt het daarbij laten..
Ik begon met een normale "nee"-reactie hoor. En toen gingen meer mensen zich ermee bemoeien en heb ik ook verder gereageerd, ik hoef het natuurlijk ook niet "erbij te laten" als ik daar geen zin in heb, zeker niet als anderen er ook nog op reageren.
Ik ben al gestresst en geirriteerd op het moment en vandaar dat ik ook minder ongevraagde-feedback-accepterend reageer. Ik schiet ook totaal niet in de verdediging, juist eerder in de aanval omdat ik het sowieso een lullige vraag vind. En omdat ik dus al niet vrolijk ben, heb ik dus geen zin om te doen alsof ik dat niet vind en gezeur te ontwijken. C'est tout.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Powerbabe schreef:Bij mij gaat het juist overal vanaf behalve van mijn billen en het stukje been daaronder haha. Dus ehhh ja.. Ruilen ?
Ik weet het niet echt.. Ik eet nu super gezond en beweeg een stuk meer, doe wat vaker sit ups en sport wat meer al weet ik eigenlijk niet of het ech tmeer is. Want normaal hockey ik ook nog 2x per week, dus denk dat ik niet echt meer ben gaan sporten, loop nu hard en bootcamp ivm zomerstop.
Ja, deal! Dan ruilen we. Mijn buik tegen...
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Antibes, jij hoeft echt niet in de verdediging hoor! Je hebt een goed figuur en je hebt een keuk koppie met nog een goed stel hersens ook!!
Powerbabe schreef:Caroline. schreef:Ik heb vandaag m'n verkaardagsjurk aan!
Leeuuk! Welke is dat?
Deze!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ben een paar kilo afgevallen en pas weer in een zomerjurkje van een paar jaar geleden!
Elliot- Ratel
Ik vind je verjaardagsjurkje heel leuk Caroline!
Dat laatste jurkje Vind ik ook leuk al vind ik van die hemdjes er onder altijd stom, maar ik snap het wel haha. Het lijkt alleen alsof de lijn die onder je borst hoort te zitten iets te hoog zit, maar misschien lijkt dat maar zo?
Dat laatste jurkje Vind ik ook leuk al vind ik van die hemdjes er onder altijd stom, maar ik snap het wel haha. Het lijkt alleen alsof de lijn die onder je borst hoort te zitten iets te hoog zit, maar misschien lijkt dat maar zo?
Gast- Gast
Ik vind dat hempje ook een beetje suf maar het kan echt niet zonder, dan zou ik het zonder bh moeten dragen en da's geen succes
Op de foto zit die lijn inderdaad iets te hoog lijkt wel, maar ik heb net even gecheckt en nu zit het wel goed. Misschien issie toch nog iets aan de krappe kant en gaat die lijn mee omhoog als in m'n armen omhoog doe.
Zelda jij hebt echt een hele leuke outfit aan! Heel feestelijk! Zomaar, of heb je iets speciaals?
Op de foto zit die lijn inderdaad iets te hoog lijkt wel, maar ik heb net even gecheckt en nu zit het wel goed. Misschien issie toch nog iets aan de krappe kant en gaat die lijn mee omhoog als in m'n armen omhoog doe.
Zelda jij hebt echt een hele leuke outfit aan! Heel feestelijk! Zomaar, of heb je iets speciaals?
Elliot- Ratel
Hij lijkt inderdaad bij je borsten wat klein, maar verder is ie erg leuk Caroline! Je verjaardagsjurkje vond ik leuker, mooie kleur!
Zelda, echt een jou-jurkje!
Zelda, echt een jou-jurkje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
wat een leuke jurk zelda.
ik ben nog steeds op zoek naar een leuke jurk, ik kan maar niks vinden. Heb nog de tijd tot september dan heb ik hem echt nodig ivm een bruiloft.
ik ben nog steeds op zoek naar een leuke jurk, ik kan maar niks vinden. Heb nog de tijd tot september dan heb ik hem echt nodig ivm een bruiloft.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Zelda wat sexy! Ik heb het al vaker gezegd maar ik vind jou er altijd heel mooi uit zien. Die stijl past ook goed bij je. Hot chick!
Gast- Gast
Dat jurkje staat je goed Zelda!
Caroline, ik snap dat wel, van dat hemdje. Doe ik zelf ook wel eens, maar meestal doe ik er iets donkers onder, zodat het niet zo opvalt dat het er los van is.
Caroline, ik snap dat wel, van dat hemdje. Doe ik zelf ook wel eens, maar meestal doe ik er iets donkers onder, zodat het niet zo opvalt dat het er los van is.
Gast- Gast
Caroline, je kan ook een hemdje met bijvoorbeeld een kantrandje eronder doen, maakt het wat vrouwelijker/sexier (is dat een woord?).
En Toet, mooie bikini hoor!
En Toet, mooie bikini hoor!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Haha aww wat lief zeg dank je wel.Powerbabe schreef:Zelda wat sexy! Ik heb het al vaker gezegd maar ik vind jou er altijd heel mooi uit zien. Die stijl past ook goed bij je. Hot chick!
Gast- Gast
Hee, Zelda is weer Zelda, haha. Viel me eerst niet eens op, vind ik een leukere naam bij je!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Toet, leuke bikini! En wat heb je een goed figuur! Hoezo kun je die bikini alleen thuis aan?
Zelda, je ziet er echt heel leuk uit. Staat je heel goed!
Zelda, je ziet er echt heel leuk uit. Staat je heel goed!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Zelda: Leuk leuk! Staat je heel mooi!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Zelda Mooo-hoooi!! Staat je goed! Waar koop jij toch altijd van die leuke jurkjes?! Ik vind nooit zo'n leuke!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Gympie schreef:Caroline, je kan ook een hemdje met bijvoorbeeld een kantrandje eronder doen, maakt het wat vrouwelijker/sexier (is dat een woord?).
Ja dat doe ik ook vaak!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zelda; Staat je super die jurk!!
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40