Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+71
Floor
Ringling
lyke
Eris
Lousanne
piertje
snowflakes
Stuiterbal
Elliot
Carra
Alex
nijntje4
Lady4
Gympie
SoGood
Janelie
Roza
Antibes
Julia
Lien
Raindrop
rapa nui
Erin
Sugarfall
Rumble
Queen
Discordia
Happinaz
kippiee
Oasis
Tiana
Suus
kajaka88
Ibbeltje
Reeza
Lenster
Twellie
Lavendel
Caresses
bolus26
TNMN
Rouge
Burn
Toet
Caroow
Cheesegirl
heartsdale
Phileine
Niene
Poubelle
Aziraphale
Zora
loura
vlindertje
Jeanette
VeryCherry
Lies
Bliss
Arwyn
Zwerver
Flippin' Bitch
Blond
Atelier Madame
Error
Mees
Guus
Kowalski
Sterre
Puggle
Feline
Marin
75 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Punk'd, leuk! Jij kan erg leuk combineren. Op je lijstje staat geen bikini? Moet je die niet meenemen voor het strand? Of is dit alleen je kledinglijst?
Gast- Gast
Huh, dan klopt mijn onderschrift niet. Nu ga ik nog meer stressen! Valt wel mee eigenlijk, ik ben heel makkelijk in inpakken, wat we niet hebben, kopen we daar wel.
Wij gaan naar Zuid-Frankrijk, bij Montpellier in de buurt. Lekker aan de kust genieten
Wij gaan naar Zuid-Frankrijk, bij Montpellier in de buurt. Lekker aan de kust genieten
Gast- Gast
Chipp: Wij gaan een paar dagen later, maar hebben echt nog niks gedaan! Nog net afgelopen weekend de nieuwe tent opgezet om te kijken of die compleet is, maar dat was het, haha. Niet zo handig, bedenk me net dat we vast nog nieuwe gasblikjes nodig hebben en de kampeerwinkel hier is er helaas niet meer sinds een paar maand..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Chipp: Wij gaan een paar dagen later, maar hebben echt nog niks gedaan! Nog net afgelopen weekend de nieuwe tent opgezet om te kijken of die compleet is, maar dat was het, haha. Niet zo handig, bedenk me net dat we vast nog nieuwe gasblikjes nodig hebben en de kampeerwinkel hier is er helaas niet meer sinds een paar maand..
Waar gaan jullie heen?
Wij hebben dus ook nog niks gedaan, zelfs niet de camping gereserveerd, 'living on the edge'
Gast- Gast
Wij reserveren nooit, haha, zien wel waar we uitkomen! Het idee is om naar Oostenrijk te gaan (Bodensee, zo'n beetje op de grens van Oostenrijk, Duitsland en Zwitserland), maar het hangt een beetje van het weer af en of we daar een niet al te dure camping kunnen vinden.Chipp schreef:Waar gaan jullie heen?Arwyn schreef:Chipp: Wij gaan een paar dagen later, maar hebben echt nog niks gedaan! Nog net afgelopen weekend de nieuwe tent opgezet om te kijken of die compleet is, maar dat was het, haha. Niet zo handig, bedenk me net dat we vast nog nieuwe gasblikjes nodig hebben en de kampeerwinkel hier is er helaas niet meer sinds een paar maand..
Wij hebben dus ook nog niks gedaan, zelfs niet de camping gereserveerd, 'living on the edge'
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vind dat je het echt goed uitgezocht hebt, Punk'd! Wel een beetje veel van hetzelfde, zelfde soort kleuren enzo, maar dan kan je makkelijk combineren dus dat is heel logisch. Ik ben altijd zo kieskeurig op vakantie: in dorpjes en met uiteten wil ik dan perse een jurkje aan, en naar de supermarkt vind ik dat dan weer niet de moeite, en dan wissel ik zo twee tot drie keer per dag van outfit.
Voor vandaag een jurkje (Kate Moss by Topshop):
En gisteren naar de kapper geweest, het is weer stuk korter:
Voor vandaag een jurkje (Kate Moss by Topshop):
En gisteren naar de kapper geweest, het is weer stuk korter:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk Marin, je haar zit echt heel mooi!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Coole outfitjes Punk'd! HAha zo doe ik dat ook altijd hoor alles passen van te voren. Dan weet je tenminste zeker dat je genoeg mee hebt en ben je ook geen tijd kwijt daar om te bedenken wat je aan moet. Ik maak er alleen geen fotos van :p.
Ik heb alleen afgelopen week met dit mooie weer gemerkt dat ik echt amper zomer kleding heb :/. Ik ben blij qua kleding als het weer herfst is dan heb ik zat om aan te trekken (plus dat ik dan de mode ook echt mooier vind).
Staat goed Marin!
Ik heb alleen afgelopen week met dit mooie weer gemerkt dat ik echt amper zomer kleding heb :/. Ik ben blij qua kleding als het weer herfst is dan heb ik zat om aan te trekken (plus dat ik dan de mode ook echt mooier vind).
Staat goed Marin!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ken het Loura! Ik vind wintercollecties ook veel meer de moeite waard.
Dat groenige, blauwe en taupe kleurige topje heb ik afgelopen week nog even snel gekocht bij de H&M. Moet je nagaan als ik die niet had haha. Dan had ik echt niets.
In de zomer is alles van die flutkwaliteit en dan denk je 'oh goedkoop!' maar dat tikt dan ook zo weer aan naar 50 euro voor een paar shirtjes. Dan heb ik er liever een mooie trui voor, voor in de herfst . Dus lekker basic zo
Leuk Marin!! Mooie haren ook
@ chipp.. ooh lekker naar zuid frankrijk. Ook heerlijk
Dat groenige, blauwe en taupe kleurige topje heb ik afgelopen week nog even snel gekocht bij de H&M. Moet je nagaan als ik die niet had haha. Dan had ik echt niets.
In de zomer is alles van die flutkwaliteit en dan denk je 'oh goedkoop!' maar dat tikt dan ook zo weer aan naar 50 euro voor een paar shirtjes. Dan heb ik er liever een mooie trui voor, voor in de herfst . Dus lekker basic zo
Leuk Marin!! Mooie haren ook
@ chipp.. ooh lekker naar zuid frankrijk. Ook heerlijk
Gast- Gast
Leuk punk'd!
Mooi marin! Je ziet er mooi uit.
Ik heb dit aan vandaag.
Met mijn nieuwe armband, gekregen van mijn vriend voor m'n diploma.
Mooi marin! Je ziet er mooi uit.
Ik heb dit aan vandaag.
Met mijn nieuwe armband, gekregen van mijn vriend voor m'n diploma.
Gast- Gast
Marin: wat zit je haar leuk! Staat jou echt super, een bob
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
weg
Hopelijk doet ie het zo.
Mijn outfit voor vandaag..inclusief wit met blauwe benen.
Hopelijk doet ie het zo.
Mijn outfit voor vandaag..inclusief wit met blauwe benen.
Laatst aangepast door Mees op zo 29 jul 2012 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Leuk hoor Punk'd! Zou je alleen niet wat meer shirtjes meenemen? Ik vind elke dag een schoon shirtje op vakantie altijd wel lekker!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wat leuk Mees! Heb je daar een tattoo op je arm? Wat staat er op?
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=30766
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=30766
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic