Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+71
Floor
Ringling
lyke
Eris
Lousanne
piertje
snowflakes
Stuiterbal
Elliot
Carra
Alex
nijntje4
Lady4
Gympie
SoGood
Janelie
Roza
Antibes
Julia
Lien
Raindrop
rapa nui
Erin
Sugarfall
Rumble
Queen
Discordia
Happinaz
kippiee
Oasis
Tiana
Suus
kajaka88
Ibbeltje
Reeza
Lenster
Twellie
Lavendel
Caresses
bolus26
TNMN
Rouge
Burn
Toet
Caroow
Cheesegirl
heartsdale
Phileine
Niene
Poubelle
Aziraphale
Zora
loura
vlindertje
Jeanette
VeryCherry
Lies
Bliss
Arwyn
Zwerver
Flippin' Bitch
Blond
Atelier Madame
Error
Mees
Guus
Kowalski
Sterre
Puggle
Feline
Marin
75 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 22:30

Punk'd, leuk! Jij kan erg leuk combineren. Op je lijstje staat geen bikini? Moet je die niet meenemen voor het strand? Of is dit alleen je kledinglijst?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 22:32

Huh, dan klopt mijn onderschrift niet. Nu ga ik nog meer stressen! Valt wel mee eigenlijk, ik ben heel makkelijk in inpakken, wat we niet hebben, kopen we daar wel.
Wij gaan naar Zuid-Frankrijk, bij Montpellier in de buurt. Lekker aan de kust genieten sunny

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 26 jul 2012 - 22:33

Chipp: Wij gaan een paar dagen later, maar hebben echt nog niks gedaan! Nog net afgelopen weekend de nieuwe tent opgezet om te kijken of die compleet is, maar dat was het, haha. Niet zo handig, bedenk me net dat we vast nog nieuwe gasblikjes nodig hebben en de kampeerwinkel hier is er helaas niet meer sinds een paar maand..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 22:40

Arwyn schreef:Chipp: Wij gaan een paar dagen later, maar hebben echt nog niks gedaan! Nog net afgelopen weekend de nieuwe tent opgezet om te kijken of die compleet is, maar dat was het, haha. Niet zo handig, bedenk me net dat we vast nog nieuwe gasblikjes nodig hebben en de kampeerwinkel hier is er helaas niet meer sinds een paar maand..

Waar gaan jullie heen?
Wij hebben dus ook nog niks gedaan, zelfs niet de camping gereserveerd, 'living on the edge' Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 394967

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 26 jul 2012 - 22:44

Chipp schreef:
Arwyn schreef:Chipp: Wij gaan een paar dagen later, maar hebben echt nog niks gedaan! Nog net afgelopen weekend de nieuwe tent opgezet om te kijken of die compleet is, maar dat was het, haha. Niet zo handig, bedenk me net dat we vast nog nieuwe gasblikjes nodig hebben en de kampeerwinkel hier is er helaas niet meer sinds een paar maand..
Waar gaan jullie heen?
Wij hebben dus ook nog niks gedaan, zelfs niet de camping gereserveerd, 'living on the edge' Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 394967
Wij reserveren nooit, haha, zien wel waar we uitkomen! Het idee is om naar Oostenrijk te gaan (Bodensee, zo'n beetje op de grens van Oostenrijk, Duitsland en Zwitserland), maar het hangt een beetje van het weer af en of we daar een niet al te dure camping kunnen vinden.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Marin do 26 jul 2012 - 23:05

Ik vind dat je het echt goed uitgezocht hebt, Punk'd! Wel een beetje veel van hetzelfde, zelfde soort kleuren enzo, maar dan kan je makkelijk combineren dus dat is heel logisch. Ik ben altijd zo kieskeurig op vakantie: in dorpjes en met uiteten wil ik dan perse een jurkje aan, en naar de supermarkt vind ik dat dan weer niet de moeite, en dan wissel ik zo twee tot drie keer per dag van outfit.

Voor vandaag een jurkje (Kate Moss by Topshop):

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Ddb16608

En gisteren naar de kapper geweest, het is weer stuk korter:

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 67b1a614
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lavendel do 26 jul 2012 - 23:08

Leuk Marin, je haar zit echt heel mooi!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura do 26 jul 2012 - 23:13

Coole outfitjes Punk'd! HAha zo doe ik dat ook altijd hoor alles passen van te voren. Dan weet je tenminste zeker dat je genoeg mee hebt en ben je ook geen tijd kwijt daar om te bedenken wat je aan moet. Ik maak er alleen geen fotos van :p.

Ik heb alleen afgelopen week met dit mooie weer gemerkt dat ik echt amper zomer kleding heb :/. Ik ben blij qua kleding als het weer herfst is dan heb ik zat om aan te trekken (plus dat ik dan de mode ook echt mooier vind).

Staat goed Marin!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 23:22

Leuk Marin, je haar zit echt fantastisch!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 23:25

Ik ken het Loura! Ik vind wintercollecties ook veel meer de moeite waard.

Dat groenige, blauwe en taupe kleurige topje heb ik afgelopen week nog even snel gekocht bij de H&M. Moet je nagaan als ik die niet had haha. Dan had ik echt niets.

In de zomer is alles van die flutkwaliteit en dan denk je 'oh goedkoop!' maar dat tikt dan ook zo weer aan naar 50 euro voor een paar shirtjes. Dan heb ik er liever een mooie trui voor, voor in de herfst Yes . Dus lekker basic zo Wink

Leuk Marin!! Mooie haren ook Very Happy

@ chipp.. ooh lekker naar zuid frankrijk. Ook heerlijk I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 23:27

Marin, leuk! Je haar zit ook leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 23:32

Leuk punk'd!

Mooi marin! Je ziet er mooi uit.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 321515ab
Ik heb dit aan vandaag.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 97ed221a
Met mijn nieuwe armband, gekregen van mijn vriend voor m'n diploma. I love you

Gast
Gast

Bericht  Blond do 26 jul 2012 - 23:40

Marin: wat zit je haar leuk! Staat jou echt super, een bob Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Mees do 26 jul 2012 - 23:51

weg

Hopelijk doet ie het zo.
Mijn outfit voor vandaag..inclusief wit met blauwe benen.

Laatst aangepast door Mees op zo 29 jul 2012 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Atelier Madame vr 27 jul 2012 - 0:18

Leuk hoor Punk'd! Zou je alleen niet wat meer shirtjes meenemen? Ik vind elke dag een schoon shirtje op vakantie altijd wel lekker!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin vr 27 jul 2012 - 0:21

Wat leuk Mees! Heb je daar een tattoo op je arm? Wat staat er op?

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=30766
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: