Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+71
Floor
Ringling
lyke
Eris
Lousanne
piertje
snowflakes
Stuiterbal
Elliot
Carra
Alex
nijntje4
Lady4
Gympie
SoGood
Janelie
Roza
Antibes
Julia
Lien
Raindrop
rapa nui
Erin
Sugarfall
Rumble
Queen
Discordia
Happinaz
kippiee
Oasis
Tiana
Suus
kajaka88
Ibbeltje
Reeza
Lenster
Twellie
Lavendel
Caresses
bolus26
TNMN
Rouge
Burn
Toet
Caroow
Cheesegirl
heartsdale
Phileine
Niene
Poubelle
Aziraphale
Zora
loura
vlindertje
Jeanette
VeryCherry
Lies
Bliss
Arwyn
Zwerver
Flippin' Bitch
Blond
Atelier Madame
Error
Mees
Guus
Kowalski
Sterre
Puggle
Feline
Marin
75 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Haha, echt? Deze reacties had ik niet verwacht! Weerhoudt me er overigens niet van me deze vakantie vol te eten om tóch ooit nog eens 5 kilo aan te komen
Deze bikini is écht oud hoor. Zo'n triangel is ook niet iets waar ik de hele dag in kan lopen, want daar zijn m'n boobs te zwaar voor. Ik had nu ook alweer striemen. Mijn nieuwste bikini's hebben allemaal beugels.
Deze bikini is écht oud hoor. Zo'n triangel is ook niet iets waar ik de hele dag in kan lopen, want daar zijn m'n boobs te zwaar voor. Ik had nu ook alweer striemen. Mijn nieuwste bikini's hebben allemaal beugels.
Gast- Gast
Jammer! Nou heb ik je gemist youandi! Je bent vast prachtig in bikini .
Gast- Gast
Ben gisteren wezen shoppen bij de Zara
Maar even heel eerlijk is het broekje niet veel te kort, voel mij zo naakt? Uhm draag nogmaal nooit z'n korte broekjes? Heb bijna altijd een lange broek aan, iets met veel zonlicht en verbranden.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Jammer! Nou heb ik je gemist youandi! Je bent vast prachtig in bikini .
Ik heb het ook gemist. Maar ik ben het eens met PB.
Gast- Gast
Super leuk Dropdraakje! Je kunt die broek prima hebben met jouw figuur hoor En laat die sjaal af joh, het is prachtig weer en jij loopt altijd met een sjaal of is er een andere speciale reden voor?
Gast- Gast
Gast- Gast
Dropdraakje je ziet er geweldig uit met dat broekje!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Nee echt zeker niet ordinair, leuk juist met die bloemetjes en nogmaals, je kan het prima hebben hoor, maak je geen zorgen je ziet er erg leuk uit
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:
Ben gisteren wezen shoppen bij de Zara
Maar even heel eerlijk is het broekje niet veel te kort, voel mij zo naakt? Uhm draag nogmaal nooit z'n korte broekjes? Heb bijna altijd een lange broek aan, iets met veel zonlicht en verbranden.
Nee joh je hebt echt prachtige benen!! Mooi gespierd van boven (en dan ook nog bruin haha). Je kunt het heel goed hebben
Gast- Gast
Leuk DD! Je kunt het echt meer dan prima hebben, dat is geen ordinair broekje hoor!
Leuk Minneke!
Dit is een paar maanden geleden.
Dit is nu. Haha best gek om te zien. Het lijkt alleen net alsof mijn borsten een stuk kleiner zijn maar dat zijn ze helemaal niet?! Misschien ben ik dan ook wel niet echt dunner maar lijkt het gewoon zo op de foto haha .
Leuk Minneke!
Dit is een paar maanden geleden.
Dit is nu. Haha best gek om te zien. Het lijkt alleen net alsof mijn borsten een stuk kleiner zijn maar dat zijn ze helemaal niet?! Misschien ben ik dan ook wel niet echt dunner maar lijkt het gewoon zo op de foto haha .
Gast- Gast
Leuke outfit PB, maar ik vind het op de eerste foto mooier eigenlijk.. Is de broek nu iets te groot? Of lijkt dat zo omdat je op de eerste foto je hand in je zak hebt?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind die eerste foto dus ook mooier . Maar toen had ik echt een blubberbuikje en lovehandles, dat viel alleen niet zo op. Stom. ik denk trouwens wel dat het ook een beetje aan de pose en de afstand tot de spiegel ligt.
Die broek is nu echt veel te groot ja, niet alleen door gewichtsverlies maar ook omdat hij echt enorm uitgelopen is. Een vriendin heeft dezelfde en die heeft het ook. Zonde!
Die broek is nu echt veel te groot ja, niet alleen door gewichtsverlies maar ook omdat hij echt enorm uitgelopen is. Een vriendin heeft dezelfde en die heeft het ook. Zonde!
Laatst aangepast door Powerbabe op ma 23 jul 2012 - 21:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik vind die eerste foto dus ook mooier . Maar toen had ik echt een blubberbuikje en lovehandles, dat viel alleen niet zo op. Stom.
Haha, ok, ligt niet aan mij dan.. Maar ik weet ook niet echt wat het is, het valt net iets mooier ofzo, vandaar dat ik dacht dat het nu misschien iets te groot was geworden.. Maja, anyway, tijd voor nieuwe outfit die met dít figuur mooier staat dan dus..
Edit op je edit: ah, misschien is dat het dan. In de tweede foto zit hij heel anders om je heupen, denk dat dat het dan is.. En doordat broek daar anders zit, lkomt truitje ook ewer anders over.. Ik zeg: nieuwe broek!
Antibes- Ratel
PB: Ik vind je op de eerste foto mooier als ik dat mag zeggen..
DD: Dat broekje kun je echt prima hebben, hartstikke leuk!
DD: Dat broekje kun je echt prima hebben, hartstikke leuk!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja dat zie je wel, dat de outfit eigenlijk beter stond op de eerste foto. Vind je ook wel heel smal worden zo, niet nog meer afvallen hoor! Maar ik zou me inderdaad lekker richten op outfits die je nieuwe figuur goed benadrukken. Kan best zijn dat je borsten ook iets zijn geslonken zonder dat ze echt een cupmaat kleiner zijn geworden.
Die broek is overigens wel echt heel erg leuk!
Ik heb een pyjama dagje want ik ben ziekjes. Lekkere slobber outfit dus:
Die broek is overigens wel echt heel erg leuk!
Ik heb een pyjama dagje want ik ben ziekjes. Lekkere slobber outfit dus:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Powerbabe schreef:Of gewoon weer 10 kilo er aan eten, haha.
Haha, zou ook een optie zijn.. Ik denk serieus dat ik dat iets mooier vond, want toen was je ook hartstikke slank en dan vrouwelijk/sportief slank. Nu ben je meer dun-slank. Maar het is belangrijker waar jij je lekker bij voelt en volgens mij ben jij heel blij met je nieuwe figuur, dus dan maar een nieuwe broek.
Antibes- Ratel
Dropdraakje; Hij doet het niet meer!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Eens ik vond je op de eerste foto ook totaal niet dik, ik zou tekenen voor beide figuren in ieder geval! Niet meer afvallen hoor PowerbabeAntibes schreef:Powerbabe schreef:Of gewoon weer 10 kilo er aan eten, haha.
Haha, zou ook een optie zijn.. Ik denk serieus dat ik dat iets mooier vond, want toen was je ook hartstikke slank en dan vrouwelijk/sportief slank. Nu ben je meer dun-slank. Maar het is belangrijker waar jij je lekker bij voelt en volgens mij ben jij heel blij met je nieuwe figuur, dus dan maar een nieuwe broek.
Gast- Gast
Vind de eerste foto ook mooier als ik eerlijk ben. Maar je ziet er nu nog geweldig uit, prachtige taille heb je.
Gast- Gast
Je kan beide foto's hebben Powerbabe. Hoeveel kilo ben je kwijt dan?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Die is er nu dan vast niet meer...
Hier hangen ze nog! In het grijs en in het blauw. Dus je kan in je eigen woonplaats kijken, maar anders wil ik er ook best eentje kopen en opsturen.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Op naar het strand!!!!
Maar aarggghhhh, mijn buik moet er af en ik wil bruin worden!!
*weg*
Haal hem zo weer weg btw!
Maar aarggghhhh, mijn buik moet er af en ik wil bruin worden!!
*weg*
Haal hem zo weer weg btw!
Laatst aangepast door Jeanette op ma 23 jul 2012 - 23:16; in totaal 2 keer bewerkt
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Die foto is gewoon gezichtbedrog haha, die foto van gister ziet er echt anders uit. Ik ben wel slanker maar zo heftig is het nou ook weer niet. Mijn vriend zegt net ook dat het op die foto "erger" lijkt dan het is. Maar goed, ik voel me heel goed en fit nu en ben blij dat ik die 9 kilo vet kwijt ben, strakker in mijn vel zit en gespierder ben.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic