Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+71
Floor
Ringling
lyke
Eris
Lousanne
piertje
snowflakes
Stuiterbal
Elliot
Carra
Alex
nijntje4
Lady4
Gympie
SoGood
Janelie
Roza
Antibes
Julia
Lien
Raindrop
rapa nui
Erin
Sugarfall
Rumble
Queen
Discordia
Happinaz
kippiee
Oasis
Tiana
Suus
kajaka88
Ibbeltje
Reeza
Lenster
Twellie
Lavendel
Caresses
bolus26
TNMN
Rouge
Burn
Toet
Caroow
Cheesegirl
heartsdale
Phileine
Niene
Poubelle
Aziraphale
Zora
loura
vlindertje
Jeanette
VeryCherry
Lies
Bliss
Arwyn
Zwerver
Flippin' Bitch
Blond
Atelier Madame
Error
Mees
Guus
Kowalski
Sterre
Puggle
Feline
Marin
75 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Smikkell schreef:Youandi schreef:Marin, leuk, staat je goed. Smikkell heeft een vlaag van jaloezie, denk ik, want hij staat je echt wel goed hoor!
Ik vind de vorm van de jurk mooi staan bij Marin. De lussen, ja, die zou ik er gewoon per direct afknippen. Maar verder een prima jurk, die Marin's figuur positief benadrukt.
Gast- Gast
Charlie schreef:Youandi schreef:Marin, leuk, staat je goed. Smikkell heeft een vlaag van jaloezie, denk ik, want hij staat je echt wel goed hoor!
Ja, dat zal het zijn .
Ja, dat denk ik. What else? Wat is er zo ontzettend mis aan dan?
Gast- Gast
Youandi schreef:Charlie schreef:Youandi schreef:Marin, leuk, staat je goed. Smikkell heeft een vlaag van jaloezie, denk ik, want hij staat je echt wel goed hoor!
Ja, dat zal het zijn .
Heb je het tegen mij? Wat is er zo ontzettend mis waar aan?
Gast- Gast
Youandi schreef:Kowalski schreef:Youandi! Leuk én leuk! Nu nog een aan-foto, anders speel je inderdaad ontzettend vals!
Jajajajajajajajaa, zo snel mogelijk!
Maar nu hang ik al de hele dag in paardrijbroek, dus da's niet zo charming met dikke heels
Kun je wachten tot morgen?
Uhmzz, jaa, ik denk dat dat wel moet lukken!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Charlie schreef:Youandi schreef:Charlie schreef:Youandi schreef:Marin, leuk, staat je goed. Smikkell heeft een vlaag van jaloezie, denk ik, want hij staat je echt wel goed hoor!
Ja, dat zal het zijn .
Aan het jurkje.
Gast- Gast
Sorry, maar ik schrijf nergens dat er iets ontzettend mis is. Opperde alleen of de riem niet te strak zat.
Gast- Gast
Youandi schreef:Charlie schreef:Youandi schreef:Charlie schreef:Youandi schreef:Marin, leuk, staat je goed. Smikkell heeft een vlaag van jaloezie, denk ik, want hij staat je echt wel goed hoor!
Ja, dat zal het zijn .
Aan het jurkje.
Ik heb toch helemaal niks over het jurkje gezegd? Ik vind het een superleuk jurkje en het staat heel erg mooi!
Gast- Gast
Dan best ik vast ook jaloers, want ik vind hetzelfde als Smikkell. Dat mag toch gewoon gezegd worden? Zo kwetsend was het niet.
Gast- Gast
Charlie schreef:Youandi schreef:Charlie schreef:Youandi schreef:Charlie schreef:Youandi schreef:Marin, leuk, staat je goed. Smikkell heeft een vlaag van jaloezie, denk ik, want hij staat je echt wel goed hoor!
Ja, dat zal het zijn .
Aan het jurkje.
Ik heb toch helemaal niks over het jurkje gezegd? Ik vind het een superleuk jurkje en het staat heel erg mooi!
Nee, Smikkell zei dat het er zo niet uitziet. Maar het kwam op mij over alsof het jurkje helemaal niet leuk is.
Sorry Smikkell, het kwam zo op me over.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat was niet mijn bedoeling. Het zag er wat strak uit en dacht dat wat losser beter zou staan. Maar misschien is het 't jurkje zelf ipv de riem.Marin schreef:Smikkell schreef:Zo ziet het er niet uit!Marin schreef:Nee, dan valt ie los. Hij zit al zo los.Smikkell schreef:Ik denk dat die riem sowieso wat losser moet.
Fijne HW!
En bedankt, nou ga ik me onzeker voelen.
Gewoon aanhouden. Tis een leuke jurk.
En op één of andere manier heb ik deze post helemaal niet gezien Dus, bij deze, excuses.
Gast- Gast
Ik snap wel wat youandi bedoelt.. Het ziet er niet uit!, is gewoon niet erg subtiel. Ook al wil je er alleen mee zeggen dat de riem niet zo mooi zit. Maargoed, zo is Smikkel.
Ben ook erg benieuwd naar een groene pumps aan foto youandi!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Stofzuiger schreef:Youandi, you made my day!
Damn, heb ik me nu zó belachelijk gemaakt?
Gast- Gast
Ik interpreteerde de 'zo ziet het er niét uit!!' als 'zo ziet het er niet uit ' snappen jullie het nog?
Laatst aangepast door Mermaid Forest op za 14 jul 2012 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar dat staat er nietJulia schreef:Ik snap wel wat youandi bedoelt.. Het ziet er niet uit!, is gewoon niet erg subtiel. Ook al wil je er alleen mee zeggen dat de riem niet zo mooi zit. Maargoed, zo is Smikkel.
Youandi, het is al goed. Kan gebeuren.
Gast- Gast
Is het weer de dag van de overgevoelige zieltjes wat vervolgens tot in den treure uitgekauwd moet worden?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dat staat er nietJulia schreef:Ik snap wel wat youandi bedoelt.. Het ziet er niet uit!, is gewoon niet erg subtiel. Ook al wil je er alleen mee zeggen dat de riem niet zo mooi zit. Maargoed, zo is Smikkel.
Edit..laat ook maar. Geen zin in gezeur.
Julia- Prater
Geloof dat jij hier de gene bent die mijn zinnen verdraait. Sorry dat ik niet voldoe aan jouw beeld van Smikkell.Julia schreef:Smikkell schreef:Maar dat staat er nietJulia schreef:Ik snap wel wat youandi bedoelt.. Het ziet er niet uit!, is gewoon niet erg subtiel. Ook al wil je er alleen mee zeggen dat de riem niet zo mooi zit. Maargoed, zo is Smikkel.
Ik vind je echt een draaierd smikkel
Gast- Gast
Charlie schreef:Is het weer de dag van de overgevoelige zieltjes wat vervolgens tot in den treure uitgekauwd moet worden?
Je noemt mij nu een overgevoelig zieltje?
Gast- Gast
Julia schreef:Smikkell schreef:Maar dat staat er nietJulia schreef:Ik snap wel wat youandi bedoelt.. Het ziet er niet uit!, is gewoon niet erg subtiel. Ook al wil je er alleen mee zeggen dat de riem niet zo mooi zit. Maargoed, zo is Smikkel.
Oeps, te laat!
Kowalski- Ratel
Youandi schreef:Charlie schreef:Is het weer de dag van de overgevoelige zieltjes wat vervolgens tot in den treure uitgekauwd moet worden?
Je noemt mij nu een overgevoelig zieltje?
Ik benoem niemand. Het lijkt er eerder op dat je je aangesproken voelt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geloof dat jij hier de gene bent die mijn zinnen verdraait. Sorry dat ik niet voldoe aan jouw beeld van Smikkell.Julia schreef:Smikkell schreef:Maar dat staat er nietJulia schreef:Ik snap wel wat youandi bedoelt.. Het ziet er niet uit!, is gewoon niet erg subtiel. Ook al wil je er alleen mee zeggen dat de riem niet zo mooi zit. Maargoed, zo is Smikkel.
Het gaat toch niet precies om welke woorden er staan..Ook de woorden: Zo ziet het er niet uit! klinkt niet erg subtiel. Maakt verder ook niets uit, wou alleen aangeven dat jij nu eenmaal vaker zo bent en dat dat niets te betekenen heeft.
Julia- Prater
Julia schreef:Smikkell schreef:Geloof dat jij hier de gene bent die mijn zinnen verdraait. Sorry dat ik niet voldoe aan jouw beeld van Smikkell.Julia schreef:Smikkell schreef:Maar dat staat er nietJulia schreef:Ik snap wel wat youandi bedoelt.. Het ziet er niet uit!, is gewoon niet erg subtiel. Ook al wil je er alleen mee zeggen dat de riem niet zo mooi zit. Maargoed, zo is Smikkel.
Het gaat toch niet precies om welke woorden er staan..Ook de woorden: Zo ziet het er niet uit! klinkt niet erg subtiel. Maakt verder ook niets uit, wou alleen aangeven dat jij nu eenmaal vaker zo bent en dat dat niets te betekenen heeft.
Ze bedoelde toch niet dat het er op die manier niet uit ziet, ze bedoelde dat het er niet zo uit zag alsof de riem nog best wel los zat!
Kowalski- Ratel
Wat ik op de vorige pagina zei dus jullie vallen allemaal om niks.Kowalski schreef:Ze bedoelde toch niet dat het er op die manier niet uit ziet, ze bedoelde dat het er niet zo uit zag alsof de riem nog best wel los zat!
Gast- Gast
Kowalski schreef:Julia schreef:Smikkell schreef:Maar dat staat er nietJulia schreef:Ik snap wel wat youandi bedoelt.. Het ziet er niet uit!, is gewoon niet erg subtiel. Ook al wil je er alleen mee zeggen dat de riem niet zo mooi zit. Maargoed, zo is Smikkel.
Oeps, te laat!
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic