Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

+10
Rush
Atelier Madame
Dennenappel
sanne-84
Silver
Snoes
Japie
Tania
litllejoy
heartsdale
14 plaatsers

Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  heartsdale do 28 jun 2012 - 23:50

Ik vroeg me af of je een vast patroon hebt in het weekend. Sommige mensen gaan bv elke zondag naar de kerk of naar hun ouders toe. Of werken elk weekend.

Bij mij is er eigenlijk wel een vast patroon. Ik werk om het weekend zaterdag en zondag. En om het weekend vrij. Als ik moet werken heb ik vaak dienst van 12.30 tot 21.00 en doe ik na de tijd niks anders dan op de bank hangen. Voor de tijd wel even samen met vriendlief ontbijten. Als ik het weekend vrij ben ga ik standaard zaterdags winkelen, s'avonds zijn we dan vaak samen en zondags is de dag voor bezoekjes.

Echt wel een vast patroon dus haha.. En jullie?
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  litllejoy vr 29 jun 2012 - 0:07

Voor de zondag heb ik (meestal, op een verjaardag na bijvoorbeeld) wel een vast patroon. Het huishouden wordt dan gedaan, af en toe de tuin en voor de rest weinig. De andere dagen zit er geen vast patroon in.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Tania vr 29 jun 2012 - 0:12

Ik werk normaal om het weekend (heb nu nog verlof/vakantie) maar verder wisselt het heel erg wat we doen. Soms zijn we het hele weekend onderweg, het andere weekend blijven we lekker thuis.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Japie vr 29 jun 2012 - 0:18

Ik heb niet altijd een standaard weekend. De ene keer heb ik heel veel te doen en het andere weekend heb ik lekker niks.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Snoes vr 29 jun 2012 - 0:21

Japie schreef:Ik heb niet altijd een standaard weekend. De ene keer heb ik heel veel te doen en het andere weekend heb ik lekker niks.
+1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Silver vr 29 jun 2012 - 0:22

Ik heb geen standaard patroon, ik werk ook wel om het weekend maar de ene keer volledige dagdiensten en de andere keer halve dagen. Qua activiteiten is het ene weekend ook drukker dan het andere. Vind ik wel prettiger dan een standaard patroon.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  sanne-84 vr 29 jun 2012 - 0:24

Ik heb ook geen standaardweekend, ook afhankelijk van of ik moet werken en welke diensten.
Als ik vrij ben dan wisselt het ook in wat we doen. De ene keer is het niks, de andere keer staat ie vol
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 0:26

Nee niet echt. Soms werk ik ook op zaterdag en als ik niet werk ga ik s'ochtends wel standaard naar de markt. En s'middags op visite, lekker niks doen, eind wandelen etc. Morgen hebben we een verjaardag van mijn kleine nichtje. Zondags gaan we meestal naar mijn ouders op visite of gaan we een stuk fietsen of wandelen met z'n drietjes. Mijn man werkt trouwens altijd op zaterdag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Dennenappel vr 29 jun 2012 - 0:27

Standaard om het weekend het gehele weekend werken. Nog een paar weekenden en dan ben ik er vanaf thumbup

Kijk er zo naar uit! Straks heb ik standaard weekenden, standaard leuke vrije weekenden Yes
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Atelier Madame vr 29 jun 2012 - 0:31

Ik heb eigenlijk nooit een standaardweekend. De ene keer moet ik 1 dag werken, soms 2 en soms helemaal niet, afhankelijk hoeveel ik kan werken en hoeveel mijn werk me inpland.

Daarnaast was mijn vriend altijd om het weekend bij zijn ouders voor zijn bijbaan, maar daar is hij gestopt dus hij is nu in principe gewoon altijd thuis.

Voor de rest wisselen we heel erg af. Als het druk is met studeren is het meer thuis hangen en aan school werken. Als het vakantie is gaan we lekker op pad.

Vanaf september als we allebei gaan werken hoop ik wel een beetje een standaardweekend te kunnen invullen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 4:27

Nee, nooit. Ik werk meestal 1 dag in het weekend, maar dat kan zowel de zaterdag, als de zondag zijn. En als ik een weekend vrij heb is het ook altijd een verrassing smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 5:30

Op zondagmiddag gaat m`n vriend meestal naar de kroeg, soms ga ik mee, soms blijf ik thuis.

Dat is eigenlijk het enige wat standaard is aan ons weekend.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Suus vr 29 jun 2012 - 5:32

Ik heb geen standaarddingen in het weekend. De ene keer heb ik het weekend heel volgepland of ga ik weg ofzo. De andere keer is het lekker rustig en kan ik wat in huis doen. Er is geen peil op te trekken Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 5:36

Nee niet echt. In het begin toen ik mijn vriend leerde kennen deed ik om het weekend met hem afspreken en het andere weekend mijn eigen vriendinnen maar nu ik zijn dochtertje ook heb leren kennen kan ik daar ook gewoon de weekenden slapen als hij haar heeft. Dus nu plan ik gewoon weer alles door elkaar. We doen dingen samen, met zijn drietjes en met onze eigen vrienden, los van elkaar dus. Ik hou zo van mijn weekenden I love you.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Tinus vr 29 jun 2012 - 5:40

Mijn weekenden zijn eigenlijk nooit echt standaard. De ene keer heb ik meer als de andere. Ben wel blij dat ik geen vaste dingen heb, zo ben ik ook gewoon lekker vrij in mijn doen en laten.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  kwak vr 29 jun 2012 - 8:49

morgen een feest omdat mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn, de hele dag dus onder de pannen.
zondagavond gaan we de EK finale kijken bij de buren.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Raindrop vr 29 jun 2012 - 8:52

Tinus schreef:Mijn weekenden zijn eigenlijk nooit echt standaard. De ene keer heb ik meer als de andere. Ben wel blij dat ik geen vaste dingen heb, zo ben ik ook gewoon lekker vrij in mijn doen en laten.

Mijn weekenden zien er ook zo uit. Ik vind het héérlijk om geen verplichtingen te hebben in het weekend. Soms zitten ze ook wel vol maar ik ben blij dat ik vaak toch kan genieten van een vrij weekend en kan doen en laten wat ik wil haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend? Empty Re: n.a.v weekendplannen? Heb je een 'standaard' weekend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum