Oorbellen
+17
Chocolate Cookie
Belle1985
Kabouter
Guus
Niekske
Suus
Lotus
Frappuccino
Raindrop
Zora
Bliss
Mizz_S
patjuhhh
Blond
Zininzon
silly-one
Serena
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Oorbellen
Ik heb sinds een paar weken gaatjes en draag nu dus alleen nog maar zweerknopjes...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sushi schreef:Ik zie trouwens de laatste tijd steeds weer vaker oorbellen met gekleurde veertjes eraan (zoals dat een jaar of 8 geleden ook helemaal in was). Wat vinden jullie daarvan? Ikzelf vind het persoonlijk echt afschuwelijk.
Dit idee:
Maar je hebt ook zilveren oorbellen en dan helemaal onderaan bungelt een triest slap knalroze (of wit of paars of oranje of noem maar op) veertje.
Lelijk. Van die Hiawata dingen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb in elk oor twee gaatjes, maar ik draag sinds een maandje of zo niks meer in het tweede gaatje. Ik was het ineens helemaal zat. Vroeger droeg ik echt alleen maar lange oorbellen, tegenwoordig alleen nog maar eenvoudige knopjes. Dat vind ik gewoon het meest passen bij me en het meest chic staan.
Oh en ik heb een traguspiercing gehad, maar die wilde niet goed genezen Wil 'm heel graag nog een keer, maar ik durf niet meer!
Oh en ik heb een traguspiercing gehad, maar die wilde niet goed genezen Wil 'm heel graag nog een keer, maar ik durf niet meer!
Gast- Gast
Ik heb 4 gaatjes. In mijn 2e gaatje heb ik eigenlijk standaard kleine, zilveren oorbelletjes, van die kleine knopjes. In mijn eerste gaatje heb ik bijna altijd grotere oorbellen. Heb ook best wel wat oorbellen, hangen in een mooi oorbellenrek, maar zou er nog wel meer willen! Alle kleuren, soorten, vind ik leuk, het liefst niet te klein ook. Alleen als ik stage heb of moet werken heb ik of geen oorbellen in of knopjes. Het is niet echt handig om op het KDV of bij TNT grote oorbellen in te hebben.
Gast- Gast
Ik heb wel gaatjes, maar draag niet elke dag oorbellen. Denk gemiddeld zo'n twee keer per week. Ik heb er een stuk of 20-30. Ben vooral van de knopjes of kleine hangdingetjes, die passen het beste bij mij. Draag heel soms wel iets groters, maar dan zorg ik er altijd voor dat het lichte oorbellen zijn. Zie soms wel 's vrouwen met zo'n uitgerekt gaatje van al het gewicht wat ze er jarenlang aan hebben gehangen en dat wil ik graag voorkomen.
Gast- Gast
Ik draag altijd oorbellen, ik voel me ook naakt zonder ik heb in beide oren twee gaatjes, maar ik heb in het tweede gaatjes niet altijd oorbellen. De gaatjes groeien niet echt dicht en anders prik ik ze wel weer open met een oorbel. Ik draag echt vanalles, ik heb minstens 100 paar... die veertjes vind ik ook niet mooi, maar die vind ik ook te licht in je oren. Ik heb een paar oorbellen van flinterdun metaal en die zijn ook heel lict. In de wind waaien ze alle kanten op en dat voelt niet prettig. Oorbellen moeten wel echt 'hangen' vind ik maar ik draag ook knopjes en ringetjes... ik koop veel bij de six, daar kan ik niet weggaan zonder iets te kopen, haha!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb in beide oren twee gaatjes, en bovenin mijn oor een. Bovenin mijn oor heb ik een ringetje, altijd. Als gewone oorbellen heb ik nu knopjes, die heb ik van mijn vriend gehad, maar ik heb nog vele andere soorten, maar allemaal knopjes eigenlijk, geen ringen of lange dingen
Gast- Gast
ik heb al drie jaar dezelfde in
met deze eraan:
ik ben alergisch, dus krijg erg snel dikke rooie oncharmante oorlellen... heel soms naar een thema feestje oid doe ik andere in van six of de H&M maar daar heb ik eigenlijk altijd meteen spijt van.. :'(
met deze eraan:
ik ben alergisch, dus krijg erg snel dikke rooie oncharmante oorlellen... heel soms naar een thema feestje oid doe ik andere in van six of de H&M maar daar heb ik eigenlijk altijd meteen spijt van.. :'(
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Zora schreef:Ik heb in mijn rechteroor 3 gaatjes, in mijn linker 2. In de voorste gaatjes heb ik verschillende oorbellen, soms hangers, soms grotere knopjes. In de 2e en 3e altijd een tijdje dezelfde, en altijd kleine knopjes (soms met steentje).
Die met die veertjes vind ik inderdaad ook stom Sushi! Alhoewel ik jaren geleden wel een aantal oorbellen had in de vorm van blaadjes. Die zie je nu ook weer en die vind ik leuker.
Zo heb ik het ook en dan in mijn rechter ook zitten bovenin nog twee ringetjes en een tragus (meestal een steentje daarin).
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Hahahaha! Inderdaad!_Chance schreef:Sushi schreef:Ik zie trouwens de laatste tijd steeds weer vaker oorbellen met gekleurde veertjes eraan (zoals dat een jaar of 8 geleden ook helemaal in was). Wat vinden jullie daarvan? Ikzelf vind het persoonlijk echt afschuwelijk.
Dit idee:
Maar je hebt ook zilveren oorbellen en dan helemaal onderaan bungelt een triest slap knalroze (of wit of paars of oranje of noem maar op) veertje.
Lelijk. Van die Hiawata dingen
Ik hou ook van wat zwaardere oorbelen. Ik heb inderdaad ook een paar oorbellen waarvan je eigenlijk niet voelt dat je ze in hebt, zo licht zijn ze. Ik hou daar niet zo van.Niekske schreef:die veertjes vind ik ook niet mooi, maar die vind ik ook te licht in je oren. Ik heb een paar oorbellen van flinterdun metaal en die zijn ook heel lict. In de wind waaien ze alle kanten op en dat voelt niet prettig. Oorbellen moeten wel echt 'hangen' vind ik
Gast- Gast
Ik heb in ieder oor 2 gaatjes. In het bovenste gaatje heb ik altijd een klein zilver glinster steentje en in de onderste meestal grote oorbellen (ringen). Behalve op m'n werk (kinderdagverblijf), dan draag ik wat kleinere. Maar ik draag in ieder geval áltijd oorbellen, ik voel me ook heel kaal zonder. Als ik uit ga draag ik ook grotere / opvallende oorbellen, vaak zilver. Heb er een heleboel alhoewel ik meestal toch wel dezelfde pak.
Belle1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10
Sushi schreef:Voornamelijk bij Bijou Brigitte, H&M en een leuk oorbellenwinkeltje in het centrum van Leiden. Heel af en toe zie ik leuke oorbellen bij de DA of Etos, maar dat is echt zelden.Anou1 schreef:Waar kopen jullie oorbellen?Bliss schreef:Ik ben een oorbel-addict! Heb denk ik tussen de 100 en 150 paar ofzo Ik koop ze bij Six, Bijou Brigitte, H&M. Ik draag eigenlijk altijd wel grote oorbellen, soms in een kleur, maar vaak ook in zwart of zilverkleurig. Zonder oorbellen voel ik me echt kaal! Heb trouwens in mn rechteroor ook een tweede gaatje (in linkeroor is die allang dichtgegroeid) en daarin heb ik nu al een half jaar een klein zilveren muzieknootje. Oh en ik heb in mn linkeroor nog een ringetje bovenin.
Allemachies, ik dacht dat ik veel oorbellen had! Draag je ze ook allemaal?
Ik word altijd helemaal gelukkig als ik met een nieuw paar oorbellen de winkel uitloop, dan kijk er al helemaal naar uit om ze in te doen, haha!
Bij mij is het ook zo, dat als ik even geen oorbellen inheb (op mijn werk doe ik ze heel af en toe uit) dat mensen dan vragen: "Heb je vandaag geen oorbellen in???"
Nee, ik draag ze echt láng niet allemaal! Moet ze eigenlijk weer eens uitzoeken, volgens mij kan er een hoop weg (die verroest zijn enzo).
Ik heb mijn oorbellen in dit rek hangen, kan 144 paar in!
Vind het een ideaal ding!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
OMG I'm in loooove! Ik heb ook een oorbellenrek maar daar kan denk ik maar de helft in van wat er in jouw rek kan. Mooi issie! Ik ga zo even een foto van mijn rek maken. Ookal is het een beetje donker, jammer dan Zal 'm zo plaatsen!
Gast- Gast
Ik heb aan iedere kan 4 gaatjes maar de bovenste 'gebruik' ik niet meer. De laatste tijd ben ik echt heel erg moeilijk met oorbellen. Vind echt niks leuks! Dus draag eigenlijk ook bijna niks. Soms een knopje of klein hangertje. Maar geen spannende en opvallende oorbellen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Sushi schreef:OMG I'm in loooove! Ik heb ook een oorbellenrek maar daar kan denk ik maar de helft in van wat er in jouw rek kan. Mooi issie! Ik ga zo even een foto van mijn rek maken. Ookal is het een beetje donker, jammer dan Zal 'm zo plaatsen!
Cool, ben benieuwd! Zal ik ook een foto van mijn rek met inhoud maken?
Bliss- Lady Post-a-lot
Van die rooie bovenaan heb ik er nog één maar die ligt al twee maanden bij een vriendin. Ik ben hem bij haar verloren na te veel vodka
Dat pareltje in het midden, daar zou ik er nog één van moeten hebben maar die ben ik jaren geleden eens kwijtgeraakt en ik vrees dat ik die niet meer terug zal vinden
Momenteel heb ik deze in:
Mochten jullie nog meer foto's willen zien (foto's van oorbellen of zo) dan roept u maar. Ik show ze graag!
Gast- Gast
Yes please!!!!!!!!!!!!!!Bliss schreef:Sushi schreef:OMG I'm in loooove! Ik heb ook een oorbellenrek maar daar kan denk ik maar de helft in van wat er in jouw rek kan. Mooi issie! Ik ga zo even een foto van mijn rek maken. Ookal is het een beetje donker, jammer dan Zal 'm zo plaatsen!
Cool, ben benieuwd! Zal ik ook een foto van mijn rek met inhoud maken?
Gast- Gast
Hahaha ik kom er serieus net achter door mijn foto dat ik nog een pot Buisman heb staan, jippie! Ik vond het al jammer, ik dacht dat ik er geen meer had, dus ik ben blij verrast
Gast- Gast
Sushi en Bliss, waar hebben jullie die oorbellenrekjes gekocht?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Oh bah, de winkel ligt op het puntje van mijn tong! Maar ik weet 't niet meer!Snowflake schreef:Sushi en Bliss, waar hebben jullie die oorbellenrekjes gekocht?
Heb 'm van mijn moeder gekregen. He bah, nu wil ik dus de naam van de winkel weten.
Ah pling! Het is Pink Pepper!
Gast- Gast
Komt ie dan... Een impressie:
En deze oorbellen heb ik vaak in:
(die linksboven heb ik nu in)
Het rek heb ik een paar jaar geleden besteld op www.capricci.nl (hij is nu niet leverbaar zag ik) Er was iets mis mee, waardoor ik m goedkoper kon krijgen. Merk er alleen niks van eigenlijk. Hij kan ook ronddraaien ja, ideaal!
En deze oorbellen heb ik vaak in:
(die linksboven heb ik nu in)
Het rek heb ik een paar jaar geleden besteld op www.capricci.nl (hij is nu niet leverbaar zag ik) Er was iets mis mee, waardoor ik m goedkoper kon krijgen. Merk er alleen niks van eigenlijk. Hij kan ook ronddraaien ja, ideaal!
Bliss- Lady Post-a-lot
Sushi schreef:Wauw Bliss! Mooi!!!!
Thanks Jij hebt ook een mooi rek trouwens!
Ik heb al best lang geen oorbellen meer gekocht, heb nu helemaal zin in oorbelshoppen Van t weekend maar eens even de stad in. Word daar ook blij van, ze zijn ook altijd maar een paar euro, dus het is nooit een miskoop ofzo Soms heb ik wel, als ik in de Six ben bijvoorbeeld, dat ik zóveel leuke oorbellen zie, dat ik gewoon niet meer kan kiezen en dan maar met lege handen wegga... Heb nogal moeite met keuzes en knopen doorhakken, ben dan ook een Weegschaal van sterrenbeeld.
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: