Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huisdier

+12
Snoes
Jade
RYW
Rush
Raindrop
Guus
Susan
Rumble
Sanne
TukTuk
Blond
Discordia
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 23:53

Rush schreef:
Jade schreef:Ik weet nog wel een super lieve, schattige puppy.. Huisdier - Pagina 2 253468018
Je moet niet alles met 4 poten over 1 kam scheren. Ik bied haar ook geen schaap aan. Laughing

Niet? Dus ik hoef ook niet te proberen om mijn giraffe aan Discordia te slijten? Huisdier - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 23:57

On topic: Mijn vriend was eerst ook anti-katten (mijn moeder heeft een kat en toen ik nog thuis woonde werd hij gek van dat beest op bed als hij bij me sliep), maar toen we samen gingen wonen was hij ineens om; hij miste toch wel de gezelligheid van dat beestje. Dus toen hebben we een kat uit het asiel gehaald, en nu is hij er zo mogelijk nog blijer mee dan ik zelf smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Bazinga vr 29 jun 2012 - 0:32

Gewoon een kittentje in huis nemen en de kitten z'n charmes laten uitoefenen...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 0:33

Dolcis_ schreef:Mijn vriend haat katten! Dat laat hij ook wel merken want de kat heeft allemaal regeltjes. Zo mag ze niet op de bank, stoelen en niet naar boven. Ook kijkt hij haar vals aan als ze miauwt hahahahaha.. Maar verder gaat het best goed.
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:52

Discordia schreef:
Dat snap ik heel goed. Al kunnen dieren autistische kinderen soms ook heel goed helpen om hen wat uit hun wereldje of hun beleving te laten stappen.

Mijn gezinslid is autistisch en die kan helemaal niet met huisdieren overweg gaan. Hij weet niet hoe hij op onverwachte reacties van dieren moet reageren en gaat ze dus liever uit de weg. Ander gezinslid, ook autistisch, is dan weer wel helemaal weg van dieren en kan daar ook zijn 'ei' in kwijt. Kan dus twee kanten op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 4:25

Mijn vriend houdt niet van katten, en toch loopt er hier een pluizenbol rond Laughing Hij is opgegroeid met honden, dus wist sowieso niet wat hij kon verwachten met een kat. Ik wilde het perse, dus als compromis hebben we nu een oude uit het asiel. Sinds dag 1 zijn het vriendjes, hij zei laatst (hij dacht dat ik het niet hoorde) dat hij echt wel van hem hield (antwoord kat: MIAUW met een kopje) en hij zegt hem eerder gedag dan dat hij mij gedag zegt nerd Maar zodra zijn kattenbak stinkt of de kat iets doet, dan begint die altijd te mopperen dat hij toch echt geen kat wil laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 8:21

Mijn man riep meteen toen we een huis kochten dat 'ie een kat wilde. Ik heb gezegd dat er never nooit een kat in zou komen bij mij.... Dat wist hij eigenlijk ook wel. Heb nooit iets gehad met die beesten, vond ze vroeger eng en daarna gewoon stom.
Toen kwam het topic van Marin. En ehhh, tsja, deed ik iets impulsiefs, haha.

Nu vind ik het helemaal leuk met Mitzi. Katten van andere mochten nooit bij mij op schoot komen. Gisteravond nog lag Mitzi bovenop mij te slapen Huisdier - Pagina 2 561177 op de bank. Maar ik heb inderdaad ook meer 'regeltjes' zoals iemand anders zei en ik heb ook niet altijd zin om haar aandacht te geven. Dan is er mijn man, die dat geweldig vindt en haar overlaadt met aandacht. Tot ze er soms zelf genoeg van heeft, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 8:25

Huisdier - Pagina 2 Foto-E78MV4OB
Mwoahaha, ze ligt zo onnozel steeds!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  _Nina vr 29 jun 2012 - 8:29

En toch kriebelt het bij mij ook weer, zo'n klein wollig kittentje. Maar ik wacht denk ik tot het najaar. Onze kater is net weg en ik heb nog geen idee hoe de poes op een kitten gaat reageren. Laat haar eerst maar verwerken dat de kater weg is... Toch?
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 8:31

De poes op de foto boven je zit vol met wollige schattige kittens. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  _Nina vr 29 jun 2012 - 8:33

Rush schreef:De poes op de foto boven je zit vol met wollige schattige kittens. Very Happy
Ja zeg, maak me even ng harder aan het twijfelen... Hoe lang moet ze nog?
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 8:36

Statler schreef:
Rush schreef:De poes op de foto boven je zit vol met wollige schattige kittens. Very Happy
Ja zeg, maak me even ng harder aan het twijfelen... Hoe lang moet ze nog?
Ze is exact op de helft, dus eind juli/begin augustus komen de kleintjes, precies als ik vakantie heb :cheering:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Pompoen vr 29 jun 2012 - 8:38

*


Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  _Nina vr 29 jun 2012 - 8:40

Mag ik me alvast aanbevolen houden? Eerste keus? :P
Friesland woonde je toch? Niet naast de deur maar is best te doen. M'n vriend zit geregeld in L'warden Wink
Komt wel goed uit, want dan zit je zo'n beetje half najaar eer ze weg mogen, eerder wil ik het toch niet echt..
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 8:42

Hahaha, ik hoop dat ze genoeg kittens krijgt, want het loopt storm Laughing Maar ik zal ook aan jou denken, als ze er zijn!

Maar het is dichterbij dan L'warden in ieder geval, dat scheelt Razz
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Raindrop vr 29 jun 2012 - 8:50

Oh Rush, je kunt wel zien dat ze zwanger is! Ik vind haar echt zo mooi! I love you Het zou leuk zijn als je vriend ermee akkoord gaat om er eentje te houden! Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  _Nina vr 29 jun 2012 - 8:53

Rush schreef:Hahaha, ik hoop dat ze genoeg kittens krijgt, want het loopt storm Laughing Maar ik zal ook aan jou denken, als ze er zijn!

Maar het is dichterbij dan L'warden in ieder geval, dat scheelt Razz
hahaha nou ik hou me idd aanbevolen hoor!
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Marin vr 29 jun 2012 - 8:53

Kenya schreef: Gisteravond nog lag Mitzi bovenop mij te slapen Huisdier - Pagina 2 561177 op de bank.

I love you Dat vind ik zo fijn om te lezen he! Ze heeft het volgens mij echt heel goed bij jullie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 8:55

Raindrop schreef:Oh Rush, je kunt wel zien dat ze zwanger is! Ik vind haar echt zo mooi! I love you Het zou leuk zijn als je vriend ermee akkoord gaat om er eentje te houden! Very Happy
Jaaaaa ze krijgt echt een bolletje en ze heeft al huge tepels haha! We mogen er ook niet meer aan zitten, dan hapt ze even, maar ze bijt niet, ze beschermt haar kleintjes goed!

@Statler (echt erg, dat is de bijnaam van m`n vader) ik ga het onthouden. Zal ook zeker wel een bevallingstopic openen! Twisted Evil
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Raindrop vr 29 jun 2012 - 8:59

Rush schreef:
Raindrop schreef:Oh Rush, je kunt wel zien dat ze zwanger is! Ik vind haar echt zo mooi! I love you Het zou leuk zijn als je vriend ermee akkoord gaat om er eentje te houden! Very Happy
Jaaaaa ze krijgt echt een bolletje en ze heeft al huge tepels haha! We mogen er ook niet meer aan zitten, dan hapt ze even, maar ze bijt niet, ze beschermt haar kleintjes goed!

@Statler (echt erg, dat is de bijnaam van m`n vader) ik ga het onthouden. Zal ook zeker wel een bevallingstopic openen! Twisted Evil

Oh dat is goed dat ze ze beschermt haha! Wanneer moet ze bevallen?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  _Nina vr 29 jun 2012 - 9:05

Rush schreef:
Raindrop schreef:Oh Rush, je kunt wel zien dat ze zwanger is! Ik vind haar echt zo mooi! I love you Het zou leuk zijn als je vriend ermee akkoord gaat om er eentje te houden! Very Happy
Jaaaaa ze krijgt echt een bolletje en ze heeft al huge tepels haha! We mogen er ook niet meer aan zitten, dan hapt ze even, maar ze bijt niet, ze beschermt haar kleintjes goed!

@Statler (echt erg, dat is de bijnaam van m`n vader) ik ga het onthouden. Zal ook zeker wel een bevallingstopic openen! Twisted Evil
:cheering: :cheering:
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 9:06

Eind juli/begin augustus Raindrop, nog dik 4 weekjes.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdier - Pagina 2 Empty Re: Huisdier

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum