Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)

+11
Imperfect
Chocolate Cookie
Jordana
Sweety
Qiara
rapa nui
Zwoesj
Serena
Rev3rie
Zora
Zwerver
15 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:29

Haha, ik vind de foto's van jouw kat Frits ook echt heel leuk! Hoe komt hij aan zijn extra naam :P?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)  - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)

Bericht  Rev3rie zo 23 jan 2011 - 5:31

June schreef:Echt wel spectaculair, jij bent heel mooi!
Bedankt! Jij ziet er ook echt super uit!
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:31

Rev3rie schreef:
June schreef:Echt wel spectaculair, jij bent heel mooi!
Bedankt! Jij ziet er ook echt super uit!

Haha, jij hebt zeker nog nooit een foto van mij gezien :P?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:32

Nou, hij heet gewoon Frits Zonneveld, maar hij heeft zóveel charisma en stijl en klasse... Er hoorde een tweede naam bij! Iets bijzonders, Valentijn of Roderick... Alleen heb ik heel lang gedacht dat Roderick Veelo, nog een achternaam had. Dus... zoals.. Peter R. -achternaam. Roderick Veelo. - achternaam... Dus Frits kreeg die middelnaam Very Happy Roderick Veelo

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:33

Trisha schreef:Nou, hij heet gewoon Frits Zonneveld, maar hij heeft zóveel charisma en stijl en klasse... Er hoorde een tweede naam bij! Iets bijzonders, Valentijn of Roderick... Alleen heb ik heel lang gedacht dat Roderick Veelo, nog een achternaam had. Dus... zoals.. Peter R. -achternaam. Roderick Veelo. - achternaam... Dus Frits kreeg die middelnaam Very Happy Roderick Veelo

En jij snapt nog steeds niet dat mensen jou altijd als grappig bestempelen Wink? Hahaha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie zo 23 jan 2011 - 5:34

[quote="Brennuss"]
June schreef:
wc-eend schreef:*weg*
Nu jullie Embarassed Embarassed Embarassed

Even snel een foto gemaakt. Ik ben zelf wel tevreden over hoe ik er nu uitzie.

Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)  - Pagina 4 Sophia-Bush-aka-Brooke-Davis-rachel-peyton-and-brooke-2216704-376-500

Dit is hem toch? Embarassed *Voelt zich ineens een doos*
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:35

De foto is te groot, jammer :P. Heb 'm maar weer even verwijderd.

Haha, dat mensen het ook nog geloven vind ik nog wel grappig Very Happy

Laatst aangepast door June op zo 23 jan 2011 - 5:37; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie zo 23 jan 2011 - 5:36

Oke, nu ben ik ook echt dom! :P
Ik eis NUUU!! een foto van jou! (in real person please!)
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rev3rie zo 23 jan 2011 - 5:37

Dan nog weet ik het zeker dat je er leuk uitziet, je bent een leuke meid!
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:38

Rev3rie schreef:Dan nog weet ik het zeker dat je er leuk uitziet, je bent een leuke meid!

Haha dank je, maar na jouw foto durf ik niet meer Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:38

En voor de duidelijkheid: zo arrogant ben ik dus ook niet :P. En mijn ex is ook niet Chad Michael Murray, hahaha

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie zo 23 jan 2011 - 5:39

June schreef:
Rev3rie schreef:Dan nog weet ik het zeker dat je er leuk uitziet, je bent een leuke meid!

Haha dank je, maar na jouw foto durf ik niet meer Wink
Nouja... niet overdrijven he? Voortaan plaats ik nooit meer mijn foto's! Evil or Very Mad Laughing
Kom kom, ik wacht!
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:39

Dan kun je lang wachten Wink. Ik plaats bij hoge uitzondering foto's, maar sowieso niet vóór elf uur 's avonds of een ander tijdstip dat ik beschouw als 'rustig'

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:41

Zo zie ik er momenteel uit.. Nadat ik pas om 6 uur in bed lag, dus verwacht geen wonderen :P

*GONE*

Laatst aangepast door Reeza op zo 23 jan 2011 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie zo 23 jan 2011 - 5:42

Ok. om 11 uur, zit ik vast aan mijn laptop gekluisterd! En dan verwacht ik echt wel een foto van jou! Exclamation
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rev3rie zo 23 jan 2011 - 5:44

Ok. om 11 uur, zit ik vast aan mijn laptop gekluisterd! En dan verwacht ik echt wel een foto van jou! Exclamation
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:45

Rev3rie schreef:Ok. om 11 uur, zit ik vast aan mijn laptop gekluisterd! En dan verwacht ik echt wel een foto van jou! Exclamation

Ik PM je wel even, arm schaap Wink.

@ Reeza: als ik er zo uitzag wanneer ik pas om zes uur opstond, zou ik daar direct voor tekenen hoor!

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie zo 23 jan 2011 - 5:45

@Reeza, je ziet er erg fris en fruitig uit hoor! Wink
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:46

Reeza jj bent ook al zo'n mooie meid!

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie zo 23 jan 2011 - 5:49

Nou lieve mensen! June ziet er erg stralend uit, hoor! Nergens voor nodig om je je te ''schuilen'', je foto mag tijdens de spitsuur zeker gezien worden! Wink
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:51

Rev3rie schreef:Nou lieve mensen! June ziet er erg stralend uit, hoor! Nergens voor nodig om je je te ''schuilen'', je foto mag tijdens de spitsuur zeker gezien worden! Wink

Haha, ik wil 'm voornamelijk op rustige tijdstippen laten zien ivm herkenbaarheid, maar dank je wel Wink.

Gast
Gast

Bericht  Rev3rie zo 23 jan 2011 - 5:54

June schreef:
Rev3rie schreef:Nou lieve mensen! June ziet er erg stralend uit, hoor! Nergens voor nodig om je je te ''schuilen'', je foto mag tijdens de spitsuur zeker gezien worden! Wink

Haha, ik wil 'm voornamelijk op rustige tijdstippen laten zien ivm herkenbaarheid, maar dank je wel Wink.

Ik begrijp het! Ik heb genoeg gespamt nou Embarassed ... ik ga ervandoor!
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:54

Gelukkig staat er een foto van Reeza in dit topic (heel mooi overigens!!) want ik wilde eigenlijk al zeggen dat dit echt een stom topic is, zo zonder foto's... Ja, die van June dan ook natuurlijk maar dat telt niet.

Dit ben ik nu, met flinke wallen maar wel mooi kroontje:

Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)  - Pagina 4 IMG_0020

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:56

Gelukkig ben jij er om het goed te maken Very Happy! Sorry hè.. ik zal niet meer zo flauw doen. Leuke foto, dat kroontje maakt het grappig, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:57

Ik snap heus wel dat foto's weggehaald worden hoor en niet geqoute mogen worden (wil ik zelf ook) maar sommige foto's staan er bijwijze van amper 10 minuten...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: