Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
+11
Imperfect
Chocolate Cookie
Jordana
Sweety
Qiara
rapa nui
Zwoesj
Serena
Rev3rie
Zora
Zwerver
15 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
.Reva schreef:Rev3rie schreef:Leuke foto Wc eend! Jij ook Reva (ik kan maar niet aan jouw forumnaam wennen )
Nee?? Vond je F. beter?
Laatst aangepast door Rev3rie op zo 23 jan 2011 - 10:24; in totaal 3 keer bewerkt
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb hier geen webcam (ja zo'n korrelig ding uit het jaar 0 die het volgens mij niet eens meer doet) en het fototoestel ligt in het andere huis...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
@ Marin: nav. je laatste foto: even mijn eerste gedachte en vraag (afgezien van het leuke kroontje): heb jij de verwarming thuis behoorlijk hoog staan dat je in januari zonder mouwen rond loopt? Ik krijg al kippenvel als ik het maar zie.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ah eendje, heb wel deze voor je, is van gisteren aan de klus..
*Foetsie*
*Foetsie*
Laatst aangepast door Zwoesj op zo 23 jan 2011 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj- Ratel
Reva schreef:ZachtCookie heeft een heel vrolijk koppie.
Huh? Ken ik jou dan? Of mis ik iets.. Of je weet wie ik ben.
Gast- Gast
Hahha Zwoesj!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Whahah lol
Zwoesj- Ratel
rapa nui schreef:@ Marin: nav. je laatste foto: even mijn eerste gedachte en vraag (afgezien van het leuke kroontje): heb jij de verwarming thuis behoorlijk hoog staan dat je in januari zonder mouwen rond loopt? Ik krijg al kippenvel als ik het maar zie.
Haha nee hoor ik heb het gewoon nooit koud. Nou ja, ok zelden. Ik loop echt heel vaak zo, krijg ook altijd vragen van m'n collega's enzo dan zitten zij te bibberen en zit ik in een shirtje.
Gast- Gast
Jij valt zeker NIET tegen hoor! Maar je vorm toch een beeld aan de hand van het roze haar haha, dus zag jou wel als iemand met knaproze extentions in ofzo_Donnaa schreef:Thanks!!Beauty Addict schreef:Donnaa: Mooie meid ben je! Heel anders als ik altijd dacht bij jou... Komt vast door je roze haar blythe
Ja als je denkt dat iedereen op haar blythe doll lijkt, dan valt dit behoorlijk tegen
Gast- Gast
Haha, ik doelde ook inderdaad op het haar.. Het is niet rozeBeauty Addict schreef:Jij valt zeker NIET tegen hoor! Maar je vorm toch een beeld aan de hand van het roze haar haha, dus zag jou wel als iemand met knaproze extentions in ofzo_Donnaa schreef:Thanks!!Beauty Addict schreef:Donnaa: Mooie meid ben je! Heel anders als ik altijd dacht bij jou... Komt vast door je roze haar blythe
Ja als je denkt dat iedereen op haar blythe doll lijkt, dan valt dit behoorlijk tegen
Gast- Gast
Marin schreef:Jeetje Reva valt er voor mij even een kwartje zeg!
Ja? Had je er twee muntjes voor nodig? Aangezien kwartjes niet meer bestaan
Gast- Gast
Ik hoopte eigenlijk een regen van muntjes, maar helaas.
Gast- Gast
Reva, je gaat mij toch niet vertellen dat ik nu jouw foto heb gemist? Aan het lege topic te zien wel meer dan alleen jouw foto.. Maar ik heb al zo lang geen foto meer van jou gezien. Zo ga ik je dinsdag niet herkennen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva, je gaat mij toch niet vertellen dat ik nu jouw foto heb gemist? Aan het lege topic te zien wel meer dan alleen jouw foto.. Maar ik heb al zo lang geen foto meer van jou gezien. Zo ga ik je dinsdag niet herkennen
Ik ook Reva's foto gemist?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Fototopics zijn echt geen bal aan tegenwoordig... Er staat alleen een foto van Marin in hier in een topic van bijna 10 pagina's! (geweldig kroontje trouwens )
Gast- Gast
Nou, meeting of niet, dit topic heb ik geprobeerd te volgen. Ik wist namelijk dat er nu niets meer in zou staan. Maar Reva ben ik misgelopen!June schreef:Tja.. door zo'n meeting mis je direct een hoop
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, meeting of niet, dit topic heb ik geprobeerd te volgen. Ik wist namelijk dat er nu niets meer in zou staan. Maar Reva ben ik misgelopen!June schreef:Tja.. door zo'n meeting mis je direct een hoop
Die heb je toch al wel ooit gezien?
Gast- Gast
ja, dus?June schreef:Smikkell schreef:Nou, meeting of niet, dit topic heb ik geprobeerd te volgen. Ik wist namelijk dat er nu niets meer in zou staan. Maar Reva ben ik misgelopen!June schreef:Tja.. door zo'n meeting mis je direct een hoop
Die heb je toch al wel ooit gezien?
Gast- Gast
Ja, jammer is dat. Als je net te laat bent mis je allesvruchtenhagel schreef:Fototopics zijn echt geen bal aan tegenwoordig... Er staat alleen een foto van Marin in hier in een topic van bijna 10 pagina's! (geweldig kroontje trouwens )
'Vroeger' op het forum gebeurde dat toch helemaal niet? Mijn foto's van jaren terug stonden nog op het oude forum voor het uit de lucht ging....
Gast- Gast
Niet iedereen wil ze meer laten staan. Kan ik wel ergens begrijpen maar het leuke van een foto topic zijn juist de foto's
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
EensSweety schreef:Niet iedereen wil ze meer laten staan. Kan ik wel ergens begrijpen maar het leuke van een foto topic zijn juist de foto's
Gast- Gast
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zie jij er nu uit? Deel #23
» Hoe is het met.... deel 74936930
» Lol, deel 989237
» Wie wil je meeten (deel 46789346)?
» Top of the hour deel.....
» Hoe is het met.... deel 74936930
» Lol, deel 989237
» Wie wil je meeten (deel 46789346)?
» Top of the hour deel.....