Berging wordt studeerkamer!
+2
Jade
Alex
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Berging wordt studeerkamer!
Al een tijdje wil ik wat met onze berging gaan doen, het is zo'n mooie ruimte en eigenlijk wilde ik er een mooie extra kamer van maken. Nu gaat het dan echt gebeuren: de berging wordt een studeerkamer! Deze week ben ik begonnen met het leegmaken van de berging. Ik heb helaas geen foto van hoe het was, maar wel van hoe het gisterenochtend was en aan het begin van de middag.
Nu:
Rechts staat nog een vriezer en de wasmachine. Ik ga vandaag met schoonvader de wasmachine naar de bijkeuken verhuizen en daar aansluiten. Wat ik met de vriezer moet weet ik nog niet.
Wordt vervolgd!
Nu:
Rechts staat nog een vriezer en de wasmachine. Ik ga vandaag met schoonvader de wasmachine naar de bijkeuken verhuizen en daar aansluiten. Wat ik met de vriezer moet weet ik nog niet.
Wordt vervolgd!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Re: Berging wordt studeerkamer!
Wat leuk zeg! Ik ben heel erg benieuwd hoe het wordt!
Laat je de muren ook stucadoren?
Laat je de muren ook stucadoren?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Leuk! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Leuk hoor, is het een inpandige berging en zit er ook nog een raam in?
Je zou de diepvries altijd nog kunnen laten staan met een kleedje erover en een paar leuke planten erop!
Je zou de diepvries altijd nog kunnen laten staan met een kleedje erover en een paar leuke planten erop!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ben benieuwd naar het resultaat. Lijkt mij wel een uitdaging. Maar hebben jullie geen fietsen etc die in de berging moeten? Ik zou niet weten waar ik de inhoud van onze volgepropte berging zou moeten laten.
Edit; is zo'n berging niet vochtig en koud voor een studeerkamer?
Edit; is zo'n berging niet vochtig en koud voor een studeerkamer?
Laatst aangepast door Nois op di 26 jun 2012 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois, dat zou kunnen en eigenlijk boeit dat me niet Het is zoals het is.
We hebben nog een schuur achterin de tuin waar onze fietsen in staan. Daar staat nu ook het gereedschap in, ruimte zat! De berging zit aan het huis en er zit een raam in:
We gaan de muren isoleren door rachels aan te brengen, isolatiemateriaal en daar vervolgens gipsplaten voor (die kunnen dan dus aan de rachels bevestigd worden). Er zit een verwarming in, dus als het 's winters te koud is gaat die gewoon aan. In de zomer kan de deur open.
Oh ja, voordat we gaan isoleren gebruiken we nog een waterafstotend goedje op de muur zodat er geen water naar binnen komt.
We hebben nog een schuur achterin de tuin waar onze fietsen in staan. Daar staat nu ook het gereedschap in, ruimte zat! De berging zit aan het huis en er zit een raam in:
We gaan de muren isoleren door rachels aan te brengen, isolatiemateriaal en daar vervolgens gipsplaten voor (die kunnen dan dus aan de rachels bevestigd worden). Er zit een verwarming in, dus als het 's winters te koud is gaat die gewoon aan. In de zomer kan de deur open.
Oh ja, voordat we gaan isoleren gebruiken we nog een waterafstotend goedje op de muur zodat er geen water naar binnen komt.
Alex- Ratel
Misschien viel het ook alleen mij op dus heb het wel even weggehaald.
Maar een verwarming en raam, dan zal dat idd wel meevallen. Ben benieuwd naar het resultaat. Gaan jullie alles zelf doen of laten doen?
Maar een verwarming en raam, dan zal dat idd wel meevallen. Ben benieuwd naar het resultaat. Gaan jullie alles zelf doen of laten doen?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Dank je wel, Nois
We gaan het allemaal zelf doen! Scheelt in de kosten en zo moeilijk is het niet.
Dit bureau hebben we trouwens uitgezocht en gaan we dit weekend kopen.
We gaan het allemaal zelf doen! Scheelt in de kosten en zo moeilijk is het niet.
Dit bureau hebben we trouwens uitgezocht en gaan we dit weekend kopen.
Alex- Ratel
Leuk! Een studeerkamer is best heel handig om te hebben. Zorg ook voor voldoende kastruimte, da's ook zo lekker om spullen op te ruimen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
We zijn dit weekend al aardig opgeschoten! Zie de foto's!
En we zijn een ombouw aan het maken voor de cv-ketel, het wordt zo mooi!
Zo was het:
En zo ziet het er nu uit, het schiet nog niet erg op, maar het krijgt al wat vorm:
En we zijn een ombouw aan het maken voor de cv-ketel, het wordt zo mooi!
Zo was het:
En zo ziet het er nu uit, het schiet nog niet erg op, maar het krijgt al wat vorm:
Alex- Ratel
Oreo schreef:Mooi, Lexie!! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Ik ook!
Alex- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Garage of berging?
» Wie helpt (studeerkamer)?
» nieuwe inrichting studeerkamer
» Wat wordt ze groot!
» Wie wordt er Landskampioen?
» Wie helpt (studeerkamer)?