Berichten verwijderen Facebook
Pagina 1 van 1
Berichten verwijderen Facebook
Is dat niet meer mogelijk? Ik wil graag al mijn oude berichten verwijderen uit Facebook (de PM's zeg maar) maar dan komen ze in een archief terecht en vanuit daar kan ik ze niet deleten... Of kijk ik ergens overheen?
Gast- Gast
Re: Berichten verwijderen Facebook
Dat dacht ik eerst ook maar ben toen blijven zoeken haha.
Als je een bericht opent zie je rechtsboven het kopje 'acties' staan. Als je daar op klikt zie je ergens in het midden 'berichten verwijderen' staan. Zo kan je ze wel verwijderen
Als je een bericht opent zie je rechtsboven het kopje 'acties' staan. Als je daar op klikt zie je ergens in het midden 'berichten verwijderen' staan. Zo kan je ze wel verwijderen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Al je berichten op je prikbord moet je ook per stuk verwijderen of niet? Ook zo irritant! Is daar geen snellere manier voor?
Gast- Gast
Voor zover ik weet moet je alles per stuk verwijderen... Heel irritant inderdaad. Voordat die tijdlijn er kwam kon je volgens mij wel meerdere (prikbord)berichten tegelijk verwijderen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Geen idee eigenlijk, dat heb ik ook nooit gedaan. Bij Hyves had je idd een knop om al je berichten te verwijderen of kon je gewoon in je berichtenbox blijven klikken. Niet dat ik nu zo zeer terug verlang naar Hyves maar ik snap niet dat het niet makkelijker gemaakt wordt. Willen ze graag dat je een hele verzameling mails hebt ofzo?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» berichten verwijderen facebook
» Facebook vraag-berichten verwijderen
» Hoe whatsapp berichten verwijderen
» Vraag over berichten op Facebook...
» Facebook verwijderen
» Facebook vraag-berichten verwijderen
» Hoe whatsapp berichten verwijderen
» Vraag over berichten op Facebook...
» Facebook verwijderen
Pagina 1 van 1