Vraag over berichten op Facebook...
Pagina 1 van 1
Vraag over berichten op Facebook...
Sinds een tijdje krijg ik steeds updates bij de 'wereldbol' van een van mijn contacten als zij een bericht plaats. Ik wil eigenlijk alleen maar updates als ik een reactie geef en mensen daarna weer een reactie geven. De individuele berichten zie ik wel in het nieuwsoverzicht...
Hoe kan ik die instelling veranderen dat ik elke keer een melding krijg als een contact een bericht op haar pagina heeft geplaatst?
Hoe kan ik die instelling veranderen dat ik elke keer een melding krijg als een contact een bericht op haar pagina heeft geplaatst?
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vraag over berichten op Facebook...
Dan heb je waarschijnlijk de vriend met een ster bekroond, waardoor degene als beste vriend te boek staat. Het enige wat je kunt doen is naar degenes profiel gaan en het sterretje weer uitvinken. Dan blijven dergelijke berichten ook acherwege.
Gast- Gast
Re: Vraag over berichten op Facebook...
@ Maura, dankjewel voor je reactie! Ik zie inderdaad een ster staan bij haar berichten onder 'de wereldbol', maar ik kan er niet echt wijs uit worden hoe ik op haar profiel die ster kan uitschakelen:oops:. Wie kan mij daar mee verder helpen?
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Facebook vraag-berichten verwijderen
» berichten verwijderen facebook
» Berichten verwijderen Facebook
» Facebook-vraag
» Vraag over Facebook.
» berichten verwijderen facebook
» Berichten verwijderen Facebook