Nieuwe Eindhoven meeting?
+22
Razz
Sea of Trees
Pommes
Vino
pegster
sanne-84
Okidoki
Snoes
Ibbeltje
Rovine
Niekske
Stuiterbal
Zonnetje
Burn
Truttebol
Blair
Joontjuh
Lotus_
Curious
Kowalski
June
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 24 van 30
Pagina 24 van 30 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30
Re: Nieuwe Eindhoven meeting?
Zelda schreef:Ik neig dan zelf naar 16 december
Daar neig ik ook naar, maar wat wil jij dropdraakje? Het is natuurlijk bij jou dus jij hebt het voor het zeggen.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Zaterdag 8 December: Ibbel,Zonnetje, Lotus_, Lily (ovb), Rovine
Zondag 9 December: Zonnetje (even), Ibbel, Lily, Zelda, Rovine
Zaterdag 15 December: Ibbel, Zonnetje, Niekske (ovb)
Zondag 16 December: Zonnetje (even), Ibbel, Lily, Zelda, Lotus_, Rovine (ovb), Stuiterbal en zoon
Zaterdag 22 December: Ibbel, Zonnetje, Lotus_ (ovb), Niekske, Lily, Rovine
Sorry dit is echt de enige dag dat ik kan
Zondag 9 December: Zonnetje (even), Ibbel, Lily, Zelda, Rovine
Zaterdag 15 December: Ibbel, Zonnetje, Niekske (ovb)
Zondag 16 December: Zonnetje (even), Ibbel, Lily, Zelda, Lotus_, Rovine (ovb), Stuiterbal en zoon
Zaterdag 22 December: Ibbel, Zonnetje, Lotus_ (ovb), Niekske, Lily, Rovine
Sorry dit is echt de enige dag dat ik kan
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zullen we dan de 16e (zondag) doen? Deze komt mij ook wel beter uit. Omdat het sowieso een drukke cadeau maand is en ik veel door de week werk in dec zijn de zaterdagen wel handig om nog wat cadeau's in te slaan Alleen jammer dat Nienske er niet bij kan zijn!
Gast- Gast
Ik vind de 16e goed.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ik moet handballen om 12.15... tegen de tijd dat ik op het station kan zijn om een trein richting het zuiden te nemen, is het half drie denk ik. Jammer, had jullie graag weer gezien omdat ik er de laatste keer ook al niet kon zijn. Niks aan te doen! Veel plezier alvast en hopelijk tot snel weer!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik kan wel even komen, alleen we gaan 's avonds met vrienden uit eten in Den Bosch of Eindhoven. Ik denk dat ik rond 4 uur/ half 5 terug rijd, afhankelijk van waar we gaan eten en hoe laat we afspreken.
Gezellig om jullie weer te zien!
Gezellig om jullie weer te zien!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
We kunnen nog een extra meeting voor je plannen?Niekske schreef: ik moet handballen om 12.15... tegen de tijd dat ik op het station kan zijn om een trein richting het zuiden te nemen, is het half drie denk ik. Jammer, had jullie graag weer gezien omdat ik er de laatste keer ook al niet kon zijn. Niks aan te doen! Veel plezier alvast en hopelijk tot snel weer!
Gast- Gast
Zullen we samen rijden? En komt er dan iemand toevallig half langs mij?
Ik heb die vrijdag en zaterdag al een festival, dus denk dat ik zondag te gaar ben om te komen. Liefst zou ik last-minute beslissen, maar zo'n afstand rijd ik liever niet alleen. Moet dus nog even kijken of dit iets gaat worden, al zou ik ook graag zien hoe Draakje woont.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik moet even kijken of ik oppas vind voor F aangezien J moet werken. Of willen jullie dat ik 'm meeneem?
Gast- Gast
F mag van mij altijd mee Lily zullen wij anders samen rijden?
Ik vind het ook leuk als er kindjes meekomen.
Ik kan wat langer blijven, want we gaan in Eindhoven uit eten.
Ik kan wat langer blijven, want we gaan in Eindhoven uit eten.
Zonnetje- Kletskop
als er iemand bezwaar heeft gewoon zeggen he (omdat de rest normaal de kindjes ook niet meenemen)
ibbeltje, samen rijden is goed hoor.
ibbeltje, samen rijden is goed hoor.
Gast- Gast
Lily, super leuk als F mee komt. Ik laat mijn vriend wel voor babysitter spelen?
Wat gaan jullie trouwens maken? Ik zit nog een beetje in twijfel tussen muffins of toch voor iets hartigs, maar wat?
Wat gaan jullie trouwens maken? Ik zit nog een beetje in twijfel tussen muffins of toch voor iets hartigs, maar wat?
Gast- Gast
oke fijn ik ga onze cakepopmaker uitproberen denk ik. Is een soort cakeje maar dan in een lollyvorm.
Gast- Gast
Oh leuk Lily!
Ik heb geen idee nog.
Hoe doen we het trouwens met rijden?
Ik heb geen idee nog.
Hoe doen we het trouwens met rijden?
ik wil best rijden hoor maar zou dan wel graag een kleine vergoeding willen voor de benzine omdat het toch een behoorlijk eind rijden is.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:We kunnen nog een extra meeting voor je plannen?Niekske schreef: ik moet handballen om 12.15... tegen de tijd dat ik op het station kan zijn om een trein richting het zuiden te nemen, is het half drie denk ik. Jammer, had jullie graag weer gezien omdat ik er de laatste keer ook al niet kon zijn. Niks aan te doen! Veel plezier alvast en hopelijk tot snel weer!
Ik zie dit nu pas, ik ben voor in januari ga ik een meeting organiseren, dan kan ik in elk geval zelf
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Dropdraakje schreef:We kunnen nog een extra meeting voor je plannen?Niekske schreef: ik moet handballen om 12.15... tegen de tijd dat ik op het station kan zijn om een trein richting het zuiden te nemen, is het half drie denk ik. Jammer, had jullie graag weer gezien omdat ik er de laatste keer ook al niet kon zijn. Niks aan te doen! Veel plezier alvast en hopelijk tot snel weer!
Ik zie dit nu pas, ik ben voor in januari ga ik een meeting organiseren, dan kan ik in elk geval zelf
Leuk!!! Weet je al welke data's? Ik heb 2 weekende die ik moet werken dus ik weet niet of ik er bij kan zijn.
Gast- Gast
Lily schreef:ik wil best rijden hoor maar zou dan wel graag een kleine vergoeding willen voor de benzine omdat het toch een behoorlijk eind rijden is.
oow ja natuurlijk krijg je die vergoeding. Moet je maar laten weten hoeveel!
Ik heb even terug gelezen maar wordt er nog niet veel wijzer van..
Wat gaat er nou gebeuren en wanneer?
Wat gaat er nou gebeuren en wanneer?
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
het is a.s. zondag 16dec bij dropdraakje in limburg (als ik dit weg moet halen moet je het maar zeggen) voor de precieze plaats kan je haar wel PMen. Het begint meestal rond 12u tot 17u en iedereen maakt/neemt iets mee qua hapjes.
Als je wil komen kan je eventueel wel meerijden hoor. En de volgende meeting is waarschijnlijk wel weer meer rond eindhoven.
Als je wil komen kan je eventueel wel meerijden hoor. En de volgende meeting is waarschijnlijk wel weer meer rond eindhoven.
Gast- Gast
Lily schreef:ik wil best rijden hoor maar zou dan wel graag een kleine vergoeding willen voor de benzine omdat het toch een behoorlijk eind rijden is.
Zou ik ook met jou mee kunnen rijden, Lily? Bijvoorbeeld vanaf Leende? Uiteraard betaal ik mee aan de benzine.
Wij gaan pas om half 7 uit eten in Eindhoven, dus ik hoef niet eerder terug, wat ik eerst zei.
Ik ga even nadenken wat ik ga maken.
Zonnetje- Kletskop
Zou ik ook met iemand mee kunnen rijden? Ik rijd zelf liever niet zo ver. Daar krijg ik namelijk erg veel last van.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
er kunnen met mij 3 mensen mee omdat F dan ook meegaat. En dat we dan verzamelen ergens in Leende dat we daar de snelweg opgaan?
Gast- Gast
Pagina 24 van 30 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe mama meeting Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe mama meeting Eindhoven