Nieuwe Eindhoven meeting?
+22
Razz
Sea of Trees
Pommes
Vino
pegster
sanne-84
Okidoki
Snoes
Ibbeltje
Rovine
Niekske
Stuiterbal
Zonnetje
Burn
Truttebol
Blair
Joontjuh
Lotus_
Curious
Kowalski
June
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 25 van 30
Pagina 25 van 30 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30
Re: Nieuwe Eindhoven meeting?
Lily schreef:er kunnen met mij 3 mensen mee omdat F dan ook meegaat. En dat we dan verzamelen ergens in Leende dat we daar de snelweg opgaan?
Leende goed plan!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
kosten volgens anwb zijn 10 euro dus dat is 2.50pp. En mijn auto is dan vol denk ik he?! Maar waarschijnlijk moeten wij wel iets later gaan want ik zit met F zijn fles om 11u. Kan er wel iets mee spelen dat is niet erg maar geen uur
Gast- Gast
2,50 is goed. Laat maar weten hoe laat.
Half 12 en waar spreken we dan af? Parkeerplaats Piet Kerkhof?
ja dan aan de kant waar ook de plus en aldi enzo zitten. Maar daar mag je wel maar 2 uur ofzo met parkeerkaart staan
Gast- Gast
Ik zet hem sowieso in een wijkje aan de achterkant net als eerder een keer
Ik kan dan ook mee rijden toch? Ibbeltje, zonnetje en ik?
Zonnetje zullen wij dan samen naar leende rijden? Ik kom toch bijna langs jou.
Zonnetje zullen wij dan samen naar leende rijden? Ik kom toch bijna langs jou.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus> ja als het goed is kan dat idd
2,50 euro is goed. Half 12 ook. Als dat voor jou haasten is, kunnen we ook iets later afspreken, Lily.
Op zondag hoef je bijna nooit een parkeerschijf neer te leggen. Anders parkeer ik ook wel in de wijk daarachter. Ik kijk wel even.
@Lotus: Normaal gesproken was dat prima geweest, maar ik weet niet precies hoe laat we terug zijn, dus misschien dat ik op de terugweg vanaf Leende meteen het centrum van Eindhoven in rijd, want ik ga 's avonds uit eten met een paar vrienden. Daarom is het toch handiger om zelf te rijden, denk ik.
Op zondag hoef je bijna nooit een parkeerschijf neer te leggen. Anders parkeer ik ook wel in de wijk daarachter. Ik kijk wel even.
@Lotus: Normaal gesproken was dat prima geweest, maar ik weet niet precies hoe laat we terug zijn, dus misschien dat ik op de terugweg vanaf Leende meteen het centrum van Eindhoven in rijd, want ik ga 's avonds uit eten met een paar vrienden. Daarom is het toch handiger om zelf te rijden, denk ik.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
ja F is nu wat verkouden maar denk dat dat zondag wel beter is en dan geef ik z`n fles om kwart voor 11 dan moet ik het hopelijk net kunnen halen. Anders kwart voor 12 afspreken, dat moet ik zeker kunnen halen.
Gast- Gast
Kan ik makkelijk in Leende komen met het openbaar vervoer? Anders is het voor mij niet te doen en moet ik overslaan, sorry. Ben mijn OV chipkaart kwijt en met de trein wordt het dan te duur.
Gast- Gast
Wat voor jou het fijnste is Lily. Ik vind kwart voor ook goed dan heb je meer tijd.
niet lullig bedoeld zelda maar mijn auto zit nu vol of ik moet kijken of ik oppas vind voor F dan kan je wel mee.
weet niet wie er verder nog meer kwam?! edit, rovine staat ovb misschien dat die komt en dat jullie samen kunnen rijden zelda?
weet niet wie er verder nog meer kwam?! edit, rovine staat ovb misschien dat die komt en dat jullie samen kunnen rijden zelda?
Gast- Gast
Ik heb gekeken maar ik kan verder met niemand meerijden helaas. Ik ga nog even kijken of het haalbaar is om met OV in Leende te komen, anders moet ik helaas afzeggen.
Gast- Gast
Rovine wilde last minute beslissen, die wist niet of ze kwam omdat ze vrijdag en zaterdag een festival heeft. Ik heb liever iets meer zekerheid, ik vind het niet prettig om last minute te beslissen dus ik denk dat dat geen optie is, of Rovine moet al besloten hebben dat ze zondag toch wil gaan.Lily schreef:
Gast- Gast
Hoe het vervoer is naar Leende weet ik niet vanuit Eindhoven. Anders kunnen we misschien toch met 2 auto's gaan?
edit dit zag ik op ov9292
http://9292.nl/reisadvies/station-eindhoven/leende/vertrek/2012-12-16T1111
Maar wie weet kan Lotus je oppikken? Of Zonnetje?
edit dit zag ik op ov9292
http://9292.nl/reisadvies/station-eindhoven/leende/vertrek/2012-12-16T1111
Maar wie weet kan Lotus je oppikken? Of Zonnetje?
Lily's auto zit sowieso vol, dus ik kan dan niet meerijden vanuit Leende toch?
Gast- Gast
Mja, anders laat ik het deze keer wel gewoon overgaan, Jammer, maar het is niet anders. Ik heb geen zin om moeilijk te gaan doen met vervoer (al was de bus naar Leende wel een optie geweest) maar de trein wordt me echt te duur zonder OV chipkaart (anders kon ik gratis reizen). En om altijd met iedereen mee te rijden vind ik ook lullig.
Gast- Gast
De auto zit vol, maar misschien kunnen we splitsen? Dat iemand jou meeneemt? Misschien zoals ik aangaf kan Lotus of Zonnetje jou oppikken? Geen idee of dat iets is?
Zelda schreef:Mja, anders laat ik het deze keer wel gewoon overgaan, Jammer, maar het is niet anders. Ik heb geen zin om moeilijk te gaan doen met vervoer (al was de bus naar Leende wel een optie geweest) maar de trein wordt me echt te duur zonder OV chipkaart (anders kon ik gratis reizen). En om altijd met iedereen mee te rijden vind ik ook lullig.
Zou leuk zijn als je er bij bent. Ik hoop dat Lotus of Zonnetje zo nog reageert op mijn voorstel.
Dropdraakje schreef:Niekske schreef:Dropdraakje schreef:We kunnen nog een extra meeting voor je plannen?Niekske schreef: ik moet handballen om 12.15... tegen de tijd dat ik op het station kan zijn om een trein richting het zuiden te nemen, is het half drie denk ik. Jammer, had jullie graag weer gezien omdat ik er de laatste keer ook al niet kon zijn. Niks aan te doen! Veel plezier alvast en hopelijk tot snel weer!
Ik zie dit nu pas, ik ben voor in januari ga ik een meeting organiseren, dan kan ik in elk geval zelf
Leuk!!! Weet je al welke data's? Ik heb 2 weekende die ik moet werken dus ik weet niet of ik er bij kan zijn.
Hmmm wacht we hebben die andere meeting al in januari en ik heb het weekend daarvoor een vrijgezellenfeest... wordt anders wel weer een volle maand. Februari is vast een beter optie, maar wel na carnaval ik wil em wel organiseren, want ik wil er heel graag weer een keer bij zijn!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik ben ook van de partij. Maar goed meerijden met mij heeft weinig zin hahaha.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zelda schreef:Mja, anders laat ik het deze keer wel gewoon overgaan, Jammer, maar het is niet anders. Ik heb geen zin om moeilijk te gaan doen met vervoer (al was de bus naar Leende wel een optie geweest) maar de trein wordt me echt te duur zonder OV chipkaart (anders kon ik gratis reizen). En om altijd met iedereen mee te rijden vind ik ook lullig.
Ik kan je sowieso thuis oppikken Zelda, dan kan je met mij mee naar Leende rijden. Ik kan ook wel rijden naar Dropdraakje, maar dan kost de reis me ineens 15 euro in plaats van 2,50 euro, dus ik zou het wel fijn vinden als we dan de kosten delen en stel dat Rovine meegaat, dat ze dan ook met mij meerijdt, dan kunnen we de kosten over drie personen verdelen.
En stel dat Lily oppas wil vragen/kan vinden voor F (als je dat zou willen). dan kunnen we misschien met z'n vijven in haar auto.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
schiet me nu te binnen dat het 10 euro is enkele reis dus dan wordt het 5 euro pp Zelda als je graag mee wilt ga ik gewoon kijken of ik nog oppas vind.
Gast- Gast
Pagina 25 van 30 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei