Nieuwe Eindhoven meeting?
+22
Razz
Sea of Trees
Pommes
Vino
pegster
sanne-84
Okidoki
Snoes
Ibbeltje
Rovine
Niekske
Stuiterbal
Zonnetje
Burn
Truttebol
Blair
Joontjuh
Lotus_
Curious
Kowalski
June
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 14 van 30
Pagina 14 van 30 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 30
Re: Nieuwe Eindhoven meeting?
Zullen we een datum plannen voor de terrasmeeting? De helft van de dagen zijn namelijk al voorbij nu. Volgens mij kunnen de meeste mensen op zondag 19 augustus. Zullen we het dan vastleggen?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ja is goed. Al moet ik even kijken of ik er dan ben. Verjaardag van opa van mijn vriend is er tussengekomen. Maar goed het is wel goed om nu een datum vast te leggen
OH en K. wordt gedoopt kreeg ik een mail vandaag, dus de 19e kan ik helemaal niet meer. Damn waarom moet alles dat weekend ook. Zo heb je niks en zo ineens heel veel.
OH en K. wordt gedoopt kreeg ik een mail vandaag, dus de 19e kan ik helemaal niet meer. Damn waarom moet alles dat weekend ook. Zo heb je niks en zo ineens heel veel.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hey meiden,
hoe gezellig zijn die meetings en mag iedereen aansluiten? Ik ben ook wel benieuwd om eens te meeten, maar ook wel een beetje onzeker, weet niet of ik het wel durf. Aangezien ik in Veghel woon en dus ook zo in Eindhoven ben wil ik ook wel eens een keertje van de partij zijn, mits ik kan.
Nu ik op zaterdag niet meer naar school hoef, is het voor mij weer gemakkelijker geworden om iets te ondernemen.
hoe gezellig zijn die meetings en mag iedereen aansluiten? Ik ben ook wel benieuwd om eens te meeten, maar ook wel een beetje onzeker, weet niet of ik het wel durf. Aangezien ik in Veghel woon en dus ook zo in Eindhoven ben wil ik ook wel eens een keertje van de partij zijn, mits ik kan.
Nu ik op zaterdag niet meer naar school hoef, is het voor mij weer gemakkelijker geworden om iets te ondernemen.
Die meetings zijn heel gezellig en wij verwelkomen graag nieuwe mensen!! Lijkt me heel leuk als je ook aansluit.
Wat betreft het onzeker zijn, dat heeft iedereen wel gehad de eerste keer (keren), maar de meeste blijven toch terug komen dus dat zegt wat denk ik! Het clubje meiden wat nu veel op de meetings komt is heel divers en eigenlijk zijn we allemaal ook verschillend, toch klikt het erg goed allemaal.
Om het misschien wat minder spannend te maken, ik kom door V. gereden als ik naar Eindhoven ga, dus wij zouden kunnen carpoolen. De eerste keer ben ik ook samen met iemand gereden en ik vond het daardoor fijner. Dus mocht je graag willen, laat het maar weten!
Op dit moment liggen de meetings geloof ik een beetje op zn gat, maar dat komt vooral door de zomer en vakanties enzo. Ik verwacht dat er in september wel weer een meeting zal zijn! Sluit je iig gerust aan!
Wat betreft het onzeker zijn, dat heeft iedereen wel gehad de eerste keer (keren), maar de meeste blijven toch terug komen dus dat zegt wat denk ik! Het clubje meiden wat nu veel op de meetings komt is heel divers en eigenlijk zijn we allemaal ook verschillend, toch klikt het erg goed allemaal.
Om het misschien wat minder spannend te maken, ik kom door V. gereden als ik naar Eindhoven ga, dus wij zouden kunnen carpoolen. De eerste keer ben ik ook samen met iemand gereden en ik vond het daardoor fijner. Dus mocht je graag willen, laat het maar weten!
Op dit moment liggen de meetings geloof ik een beetje op zn gat, maar dat komt vooral door de zomer en vakanties enzo. Ik verwacht dat er in september wel weer een meeting zal zijn! Sluit je iig gerust aan!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Joontjuh, je bent zeker welkom! Onze meetings zijn altijd reuuzegezellig!
Ik had gezegd de volgende meeting graag hier te organiseren, ergens eind september/begin oktober. Ik zal hier komende week wel wat data neerzetten.
Ik had gezegd de volgende meeting graag hier te organiseren, ergens eind september/begin oktober. Ik zal hier komende week wel wat data neerzetten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jaa onze meetings zijn super gezellig En Joontjuh wees welkom!
Ok dan... Jullie hebben me over de streep getrokken en mijn vriend ziet het als een mooie kans voor mij, aangezien ik nu weer meer vrije tijd heb. Ik sluit de volgende keer, mits ik kan graag aan!
Jeeej goed van jou en je vriend haha
Ibbeltje schreef:Jeeej goed van jou en je vriend haha
Die moet me af en toe wel ff stimuleren om door te zetten, maar dan gebeurt het ook wel...
Hoezo stimuleren, Joontje? Ben je erg verlegen? Denk wel dat het zeker goed gaat komen hoor!
Gast- Gast
Wanneer is die meeting? Woon zelf 3 kwartier van Eindhoven af.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik heb in het verleden wat minderen ervaringen gehad met meeten, dus zodoende dat hij me wat moest stimuleren, maarja dat is alweer zo'n 10/12 jaar geleden dus...
Er staat nog geen datum vast, Babydoll.
Ik zal er eens wat data ingooien, eerst even mijn agenda zoeken.
Ik zal er eens wat data ingooien, eerst even mijn agenda zoeken.
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat leuk dat er mensen zich willen toevoegen !!!!
Word vast onwijs gezellig !!!
Word vast onwijs gezellig !!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Even wat data voor de volgende meeting bij mij thuis.
Zaterdag 29 september: Snoes
Zaterdag 13 oktober: Snoes
Zaterdag 20 oktober: Snoes
Zaterdag 27 oktober: Snoes
Vul maar aan .
Zaterdag 13 oktober: Snoes
Zaterdag 27 oktober: Snoes
Vul maar aan .
Laatst aangepast door Snoes op wo 22 aug 2012 - 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Even wat data voor de volgende meeting bij mij thuis.
Zaterdag 13 oktober: Snoes, Ibbel
Zaterdag 20 oktober: Snoes, Ibbel
Zaterdag 27 oktober: Snoes, Ibbel
Vul maar aan .
Zaterdag 29 september: Snoes, Sanne ovb
Zaterdag 13 oktober: Snoes, Ibbel
Zaterdag 20 oktober: Snoes, Ibbel, Sanne
Zaterdag 27 oktober: Snoes, Ibbel
De eerste zaterdag weet ik niet zeker, aangezien ik de vrijdag terugkom van bewonersvakantie, zaterdagavond weer moet werken, en ook een keer naar schoonmoeders verjaardag moet. De andere moet ik werken, en helaas net te ver weg om erna nog te komen..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik wil ook graag weer een keertje aansluiten!! Al word ik waarschijnlijk half oktober in het ziekenhuis opgenomen en weet ik pas kort van tevoren welke zaterdagen ik precies moet werken en of ik nog een weekend hulp kan regelen voor het klussen. Maar ik hoop écht dat ik er weer een keer bij kan zijn. Ik wacht wel even tot er een datum vastgezet is maar als het even kan, ben ik erbij!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
oooh wat gezellig weer een meeting Waar of bij wie is die deze keer? En vinden jullie het erg als ik F meeneem? Wil `m nog niet bij iemand achterlaten (hoezo een moederkloek geworden )
Gast- Gast
De meeting is bij mij, Suzanne. En ik vind het helemaaaal niet erg als F meekomt! Ik zou mijn kleintje ook zo snel nog niet weg willen brengen hoor.Lily schreef:oooh wat gezellig weer een meeting Waar of bij wie is die deze keer? En vinden jullie het erg als ik F meeneem? Wil `m nog niet bij iemand achterlaten (hoezo een moederkloek geworden )
Sjaantje, leuk als je ook zou kunnen komen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Jaa F gewoon meenemen Lily! Snap dat je hem nog niet achter wil laten En ik vind het leuk
Ik zou haast zeggen dat F. mee móet!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Ik zou haast zeggen dat F. mee móet!!
Geheel mee eens hahaha
Ik moet even mijn wedstrijd-schema erbij pakken, hopelijk ben ik weer aan het sporten tegen die tijd! Enne, 20 oktober wilde ik mijn verjaardag vieren, waar jullie uiteraard uitgenodigd zijn, dus mag die eruit? ik vul de rest asap aan!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Is het al bekend wat er de volgende meeting wordt gedaan?
Ik zit er aan te denken om een keer aan te sluiten als jullie dat goed vinden en ik de moed kan opbrengen
Ik zit er aan te denken om een keer aan te sluiten als jullie dat goed vinden en ik de moed kan opbrengen
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Pagina 14 van 30 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe mama meeting Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting