Nieuwe Eindhoven meeting?
+22
Razz
Sea of Trees
Pommes
Vino
pegster
sanne-84
Okidoki
Snoes
Ibbeltje
Rovine
Niekske
Stuiterbal
Zonnetje
Burn
Truttebol
Blair
Joontjuh
Lotus_
Curious
Kowalski
June
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 8 van 30
Pagina 8 van 30 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 30
Re: Nieuwe Eindhoven meeting?
Meiden, ik ga helaas toch afzeggen voor morgen ik vind het erg jammer, want het was wel erg leuke afleiding geweest. Maar aangezien ik komende dinsdag ook een paar daagjes naar Wenen ga, wil ik dit weekend graag naar mijn ouders en nog even rustig alles voor Wenen in orde maken. Ik wens jullie heel veel plezier, hopelijk zie ik een aantal van jullie bij de stap-meeting en anders hopelijk tot de volgende meeting!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan nie anders zeggen dan begrijpelijk niekske. Nogmaaks sterkte
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
dat snappen we helemaal niekske, geniet van de tijd bij je familie en wenen!
Gast- Gast
Geen flauw idee, kan ook best zijn dat het een fabeltje is hoor. Dat zei men vroeger altijd tegen mijn zus (die ook bang is van grote honden). Ik hoop niet dat Ibbeltje morgen net zo ruikt zoals een dode persoonHadewijch schreef:Snoes schreef:Honden voelen het aan als mensen bang zijn en die willen dan die mensen gaan 'geruststellen'.
Ik heb ooit geleerd dat bange mensen voor honden net zo ruiken als dode mensen, maar is dat dan een fabeltje?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Rovine, ik vind rocky roads priiiima hoor
Dropdraakje, okidoki ken je wel hoor! Hele leuke spontane meid, bij de verjaardag van Zelda zat ze bij Razz.
Niekske, heel erg begrijpelijk meid!
Dropdraakje, okidoki ken je wel hoor! Hele leuke spontane meid, bij de verjaardag van Zelda zat ze bij Razz.
Niekske, heel erg begrijpelijk meid!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, nu heb ik beeld. Ze is idd een erg leuke meid. Maar dan denk ik dat ik haar verwar met iemand anders. Er zijn een paar meiden die ik nog niet uit elkaar kan houden. Sorry daarvoor.
Gast- Gast
Dat had ik in het begin ook hoor, Dropdraakje
Snoes- Lady Post-a-lot
Idd heel herkenbaar. En ik bedenk me nu dat het voor mij heel makkelijk was om te zeggen dat ze bij de vorige meeting langs mij zat, terwijl het best kan zijn dat je ons door elkaar hebt gehaald ofzo hahah
sanne-84- Ratel
Ik denk dat ik deze keer ook iets uit de winkel haal. Heb geen tijd om iets te maken helaas
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik denk dat ik deze keer ook iets uit de winkel haal. Heb geen tijd om iets te maken helaas
Vind t allang gezellig dat je komt!
sanne-84- Ratel
Lief, dank je welsanne-84 schreef:Zelda schreef:Ik denk dat ik deze keer ook iets uit de winkel haal. Heb geen tijd om iets te maken helaas
Gast- Gast
Zelda schreef:Lief, dank je welsanne-84 schreef:Zelda schreef:Ik denk dat ik deze keer ook iets uit de winkel haal. Heb geen tijd om iets te maken helaas
idd zelda zolang je maar gezellig komt maat het niks uit
De aardbeien en zo zijn al binnen hier! Morgen dus aardbeienwraps! Hopelijk vinden jullie het wat ahaha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hadewijch schreef:Snoes schreef:Honden voelen het aan als mensen bang zijn en die willen dan die mensen gaan 'geruststellen'.
Ik heb ooit geleerd dat bange mensen voor honden net zo ruiken als dode mensen, maar is dat dan een fabeltje?
En Niekske heel begrijpelijk hoor. We zien je hopelijk snel weer
En anders vissen we de aarbeiden wel uit de wrapsIbbeltje schreef:Zelda schreef:Lief, dank je welsanne-84 schreef:Zelda schreef:Ik denk dat ik deze keer ook iets uit de winkel haal. Heb geen tijd om iets te maken helaas
idd zelda zolang je maar gezellig komt maat het niks uit
De aardbeien en zo zijn al binnen hier! Morgen dus aardbeienwraps! Hopelijk vinden jullie het wat ahaha.
Snoes- Lady Post-a-lot
whaha ja dat kan ook idd Ben benieuwd
Ik zou graag met iemand mee willen rijden, kan dat? Ik hoop niet dat ik te laat ben voordat 1 van jullie het leest
Gast- Gast
nobucta ging met de auto, misschien kan je vragen of je met haar mee kan rijden? Mocht het niet kunnen wil ik wel omrijden voor je hoor
ik ga morgenvroeg de cakejes maken, hopen lukken ze.
ik ga morgenvroeg de cakejes maken, hopen lukken ze.
Gast- Gast
Ik vind mn chocotaart nog erg slap, lijkt wel op een monatoet haha. Dus mss krijgen jullie morgen ipv bordjes wel schaaltje haha
sanne-84- Ratel
Veel plezier morgen dames en ik hoop dat ik bij de volgende meeting kan zijn!
We kunnen trouwens ook weer een keer in E'hvn stad afspreken? Weer een keertje terrassen
We kunnen trouwens ook weer een keer in E'hvn stad afspreken? Weer een keertje terrassen
Gast- Gast
Lily schreef:ach zolang de smaak goed is
Ik zal dalik of morgen nog wat chocola smelten en erover heen doen, extra choco smaakje
Jh heeft al een stukje gehad (was bang dat er morgen niks overbleef). En die zei dat dat niet hoefde, dus ik ben klaar voor morgen!
sanne-84- Ratel
Zelda, je zou best met me mogen meerijden, maar ik wil rond 16u zeker weer terugrijden omdat er hier ook nog wel werk is thuis en we ook nog weg moeten 's avonds. Dus dat is niet zo handig vrees ik.
Razz, terrassen is ook een leuk idee! Misschien leuk om de volgende keer gewoon in EHV-stad af te spreken en de keer erna bij mij thuis? Ik kan toch sowieso pas vanaf half augustus weer hier thuis eentje plannen omdat we ook vakantie hebben enz. Dus misschien in juli of augustus een keer afspreken in EHV-stad en de keer erna bij mij? Ik wil jullie wel ons 'nieuwe' huis laten zien hoor
Razz, terrassen is ook een leuk idee! Misschien leuk om de volgende keer gewoon in EHV-stad af te spreken en de keer erna bij mij thuis? Ik kan toch sowieso pas vanaf half augustus weer hier thuis eentje plannen omdat we ook vakantie hebben enz. Dus misschien in juli of augustus een keer afspreken in EHV-stad en de keer erna bij mij? Ik wil jullie wel ons 'nieuwe' huis laten zien hoor
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Zelda, je zou best met me mogen meerijden, maar ik wil rond 16u zeker weer terugrijden omdat er hier ook nog wel werk is thuis en we ook nog weg moeten 's avonds. Dus dat is niet zo handig vrees ik.
En dan ga ik proberen ook eens te komen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Zelda, je kunt gewoon met mij mee! Had net eters, dus lees het nu pas.
Ik heb euh... een kilo rocky road gemaakt. We hebben net als toetje al een deel op en hij smaakte prima.
Ik heb euh... een kilo rocky road gemaakt. We hebben net als toetje al een deel op en hij smaakte prima.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 8 van 30 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe mama meeting Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting