Nieuwe Eindhoven meeting?
+22
Razz
Sea of Trees
Pommes
Vino
pegster
sanne-84
Okidoki
Snoes
Ibbeltje
Rovine
Niekske
Stuiterbal
Zonnetje
Burn
Truttebol
Blair
Joontjuh
Lotus_
Curious
Kowalski
June
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 11 van 30
Pagina 11 van 30 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 30
Re: Nieuwe Eindhoven meeting?
Dan denk ik eerlijk gezegd dat we dan beter in Weert kunnen afspreken. Valkenburg is héél erg leuk, maar idd wel erg ver voor de mensen die rijden. Weert is nog wel te doen vanaf Eindhoven en de Limburgse meiden hoeven dan niet heel ver te reizen ik vind het een mooie middenweg.
Gast- Gast
Zelda schreef:Dan denk ik eerlijk gezegd dat we dan beter in Weert kunnen afspreken. Valkenburg is héél erg leuk, maar idd wel erg ver voor de mensen die rijden. Weert is nog wel te doen vanaf Eindhoven en de Limburgse meiden hoeven dan niet heel ver te reizen ik vind het een mooie middenweg.
Zo dacht ik ook idd, omdat het dan een middenweg is voor iedereen.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Strak plan! Laten we dat maar doen En ik vind Weert ook prima joh! Hmmm misschien kan ik alvast onderzoek doen naar een leuk terras. Kom vaak in Weert maar niet in de stad zelfRazz_ schreef:Ik vind Valkenburg eigenlijk ook een beetje ver sorry
Verder eens met Snoes
En eigenlijk vind ik dat de bbq meeting bij Curious moet plaatsvinden want het was tenslotte een voorstel van haar toen we bij haar waren
Gast- Gast
ik ken iemand die in weer woont, zal haar wel eens even vragen waar je goed kan terrassen
Gast- Gast
Ik kom ook wel eens in Weert en volgens mij heb je op de markt wel wat terrassen. Ik heb daar vorig jaar ook een keer met mijn moeder een hapje gegeten. Het is best een gezellige stad als het een beetje lekker weer is (daar zal ik wel voor zorgen met mijn forumnaam )
Maar we hebben nu een heleboel plannen. Welke van die plannen doen we als eerste? De terrasmeeting in Weert?
Maar we hebben nu een heleboel plannen. Welke van die plannen doen we als eerste? De terrasmeeting in Weert?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Maar als we dan voor weert kiezen dan doe mij Eindhoven maar. Die paar meter rij ik wel door aangezien Eindhoven gegarandeerd gezelliger dan weert zal zijn toch ?
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Dat denk ik niet, met ons is het overal wel gezelligStuiterbal schreef:Maar als we dan voor weert kiezen dan doe mij Eindhoven maar. Die paar meter rij ik wel door aangezien Eindhoven gegarandeerd gezelliger dan weert zal zijn toch ?
Gast- Gast
mij maakt het niet uit weert of eindhoven, keuze laatik aan jullie haha. Kreeg dan wel als tip dat als we naar Weert gaan om terrasje te pakken: Bij de oude Markt en dat ligt bij de Kerk.
Gast- Gast
Ik laat dan ook de keuze aan de Limburgers over. Wij willen voor jullie meer jullie kant op komen, zodat jullie een keer niet zo ver moeten reizen. Mij maakt het niet uit, maar ik vraag me eigenlijk af waarom Weert niet gezellig zou kunnen zijn?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Zullen we anders even kijken wie Weert wil of toch Eindhoven? Dan kunnen we bij de meeste stemmen kiezen En is die terras-meeting de hele dag of de zelfde tijd als bij eem gewone meeting?
En over gezelligheid qua stad, denk dat Valkenburg, Weert, Eindhoven allemaal hun charmes hebben maar de meeste gezelligheid maak je zelf Maar als ik mocht kiezen dan is uhhhhh Eindhoven de leukste terrasstad. Klinkt gek maar ben als Limburger groot geworden in Eindhoven
Gast- Gast
ik laat de optie aan jullie zoals ik al eerder zei, ik weet niet of ik er komende keer nog bij ben (hangt van de datum af) En inderdaad gezelligheid maak je toch zelf dus of dat nu in weert of eindhoven is tja.
Gast- Gast
Precies, dat vind ik ook. Daarom dat ik dacht dat het sowieso wel leuker is om dan naar Weert te komen, zodat de meiden uit Limburg een keer niet zo ver moeten reizen.Dropdraakje schreef:
Zullen we anders even kijken wie Weert wil of toch Eindhoven? Dan kunnen we bij de meeste stemmen kiezen En is die terras-meeting de hele dag of de zelfde tijd als bij eem gewone meeting?
En over gezelligheid qua stad, denk dat Valkenburg, Weert, Eindhoven allemaal hun charmes hebben maar de meeste gezelligheid maak je zelf Maar als ik mocht kiezen dan is uhhhhh Eindhoven de leukste terrasstad. Klinkt gek maar ben als Limburger groot geworden in Eindhoven
Snoes- Lady Post-a-lot
Dropdraakje schreef:Hey een nieuwe naam!
Snoes- Lady Post-a-lot
ik zie het nu ook ben al aan het zoeken wie haar naam heeft veranderd haha.
Gast- Gast
Oooh, ik zie het ook. En ik zie ook wie het is inderdaad. Als ik dat maar kan onthouden
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha, hoezo Dropdraakje?
Snoes- Lady Post-a-lot
Omdat ik niet eens weet of degene het wel fijn vindt als ik zo iets roep. Neem aan dat bij een naamsverandering een reden zit. Bovendien heb ik de hele dag het gevoel dingen te roepen zonder er bij na te denken. Ben er niet met mijn koppie bij vandaag. Zelfs collega's maken er geintjes over.
Gast- Gast
Wow wat is er weer veel geschreven!
Enne mermaid forest, welkom hahah
Ik ben het wel met snoes eens. Als er op het forum een topic is/was met limburgmeeting, had ik hier ook niet op gereageerd, dus om dan vervolgens wel naar limburg te gaan.. Hartstikke leuk dat jullie erbij zijn, want jullie zijn keileuke meiden, maar wel zelf de keuze om richting eindhoven te komen. ( pak ook dit niet verkeerd op, tis soms best moeilijk om iets goed op papier te verwoorden)
Maar weert vind ik qua afstand voor mij nog wel te doen, maar is inderdaad niet zo gezellig als eindhoven. Zit eigenlijk maar 1 echt tentje. Maar dan hebben we nog genoeg te zien/te buurten. Wel denk ik aangezien we met een grote groep zijn het moeilijker is om een tafel te vinden, en in eindhoven dan wel meer kans is
Ik ben het wel met snoes eens. Als er op het forum een topic is/was met limburgmeeting, had ik hier ook niet op gereageerd, dus om dan vervolgens wel naar limburg te gaan.. Hartstikke leuk dat jullie erbij zijn, want jullie zijn keileuke meiden, maar wel zelf de keuze om richting eindhoven te komen. ( pak ook dit niet verkeerd op, tis soms best moeilijk om iets goed op papier te verwoorden)
Maar weert vind ik qua afstand voor mij nog wel te doen, maar is inderdaad niet zo gezellig als eindhoven. Zit eigenlijk maar 1 echt tentje. Maar dan hebben we nog genoeg te zien/te buurten. Wel denk ik aangezien we met een grote groep zijn het moeilijker is om een tafel te vinden, en in eindhoven dan wel meer kans is
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Wow wat is er weer veel geschreven!
Ik begrijp wat jij en Snoes bedoelen. Het is idd een vrije keuze, sta overigs nog steeds achter de keus Het was ook meer een idee van Stuitje en mij, oa de terrasmeeting. Maar ook met het idee dat het ons leuk leek als wij in de toekomst ook onze stulpjes kunnen laten zien. en niet met het idee van: "nou waarom wij wel ver rijden en de rest niet" ik ben niet de persoon die daarvoor de kont gaat draaien en gaat zeuren. En gezien Stuit nog net niet verliefd is op Eindhoven de gekste... denk ik dat de keuze ook voor haar nog steeds juist is, haha
Laatst aangepast door Dropdraakje op di 3 jul 2012 - 5:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik snap jullie bedoeling zeker, maar denk dat ik dan aan het zoeken ben naar mn eigen grens. Volgens mij is het al een keer bij stuit geweest, en ben ik toen ook niet geweest. Waar ik meer naar zoek is wanneer wel/niet. Begint 1x bij bijv nu terras, vervolgens paar x meeting thuis en dan.. Dus zou het mss wel eenmalig een keer willen doen, maar tzal niet eenmalig zijn, en daar ben ik mn eigen grens in aan het zoeken (idd dus niet persoonlijk)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 11 van 30 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe mama meeting Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting