Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Eindhoven meeting?

+22
Razz
Sea of Trees
Pommes
Vino
pegster
sanne-84
Okidoki
Snoes
Ibbeltje
Rovine
Niekske
Stuiterbal
Zonnetje
Burn
Truttebol
Blair
Joontjuh
Lotus_
Curious
Kowalski
June
Sjaantje
26 plaatsers

Pagina 10 van 30 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Eindhoven meeting? - Pagina 10 Empty Re: Nieuwe Eindhoven meeting?

Bericht  Stuiterbal zo 1 jul 2012 - 3:24

Owww dat wist ik niet eens eigenlijk.

Ja ik persoonlijk zou het ook fijn vinden om het een keer hier te doen.
Als dat dan het terras meeting is is dat ook leuk toch !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ibbeltje zo 1 jul 2012 - 3:29

Terras in Limboland helemaal goed! Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 3:40

Misschien is het een idee om Curious te WA'en om te vragen of een BBQ-meeting nog kan en of ze er nog voor open staat. smile Anders houdt ik mij als 2de aanbevolen. Mijn vriend wil wel de chefkok spelen :p Maar als Curious graag de volgende meeting wilt doen vindt ik dat ook prima. Dat van Snoes begrijp ik ook! Bij hoogzwanger een meeting houden kan best vermoeiend zijn, geloof het graag.

Ik vind een terras-meeting ook leuk. Uhm alleen is Brunssum niet de place to be voor een terrasje, dan moet je denk ik al aan Valkenburg denken, erg gezellig en je kunt daar ook heerlijk eten.

We hebben dus verschillende opties? Denk dat we even goed moeten beslissen wat we als eerste doen en wat het handigs is lijkt mij. smile

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 1 jul 2012 - 3:47

Ik denk dat we vooral eerst even moeten kijken wat Curious vindt ivm de BBQ. Mij maakt het zelf niets uit of die bij Dropdraakje of bij Curious plaatsvindt, maar ik weet niet hoe Curious er tegenover staat natuurlijk.

Mocht Curious toch graag de BBQ bij haar laten doorgaan, vind ik een terrasmeeting in Limburg ook zeker leuk! Ik neem aan dat beide dingen toch deze zomer doorgaan ivm het weer?

Dan vind ik het zelf prima om in september of begin oktober een meeting hier te houden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 3:52

Wat we ook kunnen doen is dat we de BBQ-meeting bij Curious houden en de terras-meeting in Limbabwe? Wink Ik heb alleen geen idee hoe of wat er precies met Curious is afgesproken. Weet niet of Stuit het ook leuk lijkt anders kunnen we samen even overleggen waar de terras-meeting gehouden wordt. Of we Valkenburg doen of Weert van mij part. Ik sta wel open voor leuke ideeen? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal zo 1 jul 2012 - 4:00

Dropdraakje schreef:Wat we ook kunnen doen is dat we de BBQ-meeting bij Curious houden en de terras-meeting in Limbabwe? Wink Ik heb alleen geen idee hoe of wat er precies met Curious is afgesproken. Weet niet of Stuit het ook leuk lijkt
anders kunnen we samen even overleggen waar de terras-meeting gehouden wordt. Of we Valkenburg doen of Weert van mij
part. Ik sta wel open voor leuke ideeen? Very Happy

VALKENBURG !!!!!!!! Geen verdere discussie mogelijk :cheering: :cheering: :cheering:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 4:03

Wink Geen commentaar Stuit! Mocht de rest het ook een leuk idee lijken dan is Valkenburg wel een grote optie! smile

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal zo 1 jul 2012 - 4:07

Dropdraakje schreef:Wink Geen commentaar Stuit! Mocht de rest het ook een leuk idee lijken dan is Valkenburg wel een grote optie! smile

En als er dan interesse is... kunnen we de avond ook doorhalen in Valkenburg ! Op naar de Karma Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ibbeltje zo 1 jul 2012 - 4:12

Valkenburg kan je daar beetje goed parkeren liefst gratis? Very Happy (ben er wel geweest met J. maar had een parkeerplek bij hotel)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 4:16

Ibbeltje, parkeerplek zat. Ik ga regelmatig met mijn vriend naar Valkenburg en heb nog nooit problemen gehad. Het is wel betaald parkeren, maar de prijs valt mee.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 1 jul 2012 - 4:36

Oke maar goed anders kunnen we sowieso hopelijk samen rijden en kosten delen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 8:09

persoonlijk moet ik zeggen dat ik valkenburg wel erg ver vind, dan voor mij liever weert. Maar ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij helemaal van de datum afhangt en hoe ik me dan voel.

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 1 jul 2012 - 9:01

Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar Valkenburg en waar Weert liggen nerd

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje zo 1 jul 2012 - 9:04

Ja Valkenburg is wel een endje rijden. Weert is wat dichterbij.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes zo 1 jul 2012 - 9:04

Oh, ik heb net gekeken, maar ik vind Valkenburg ook wel heel ver. Voor mij is dat zo'n 1,5 uur rijden. Weert daarentegen scheelt de helft, 45 minuten rijden.

Dus mijn voorkeur gaat ook absoluut uit naar Weert.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 zo 1 jul 2012 - 10:00

Ivm tijd/reistijd zeg ik ook weert..

En als ik het dus gied begrijp komt er in de zomer nog een terras en bbqmeeting, en dan ergens in september/oktober gewone meeting bij snoes?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Curious zo 1 jul 2012 - 10:33

Ik lees de berichten nu over de bbq meeting. Het kan hier, maar vind het ook geen enkel probleem om het bij dropdraakje te doen hoor. Er is inmiddels weer een varken geslacht, dus ik kan daar ook vlees van meenemen!

Wat betreft de terras meeting, ik vind valkenburg wel erg ver, woont daar iemand in de buurt? Nee toch? Weert is toch voor iedereen dichterbij? Valkenburg is wel heel gezellig weet ik uit ervaring, maar volgens mij maakt het niet uit waar we met zn alle zijn smile

Maargoed, als er meer stemmen voor Valkenburg zijn, dan vind ik t ook prima! Carpoolen kan ook dus!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Stuiterbal zo 1 jul 2012 - 10:38

Ik woon in de buurt van Valkenburg Very Happy

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 21:34

Ik zal misschien wel een jankerd zijn, sorry daarvoor! Maar eigenlijk moeten Mevrouw Stuiterbal en ik ook ver reizen. Wink Bedoel stel mocht de terras-meeting doorgaan dan is Valkenburg wel vele malen leuker dan Weert. Valkenburg is echt een kneuterig stadje met allemaal terrasjes. Weert heeft dat niet zo. Het is een optie maar Weert is niks vergeleken bij Einhovencity Very Happy Bovendien mochten we binnekort naar Snoes gaan om het huisje te bekijken waar ik overig erg benieuwd naar ben. Very Happy is het voor mij en Mevrouw Stuiterbal ook een flink stuk rijden. Ik doe er niet moeilijk over. Ik vind de meetings sowieso erg leuk en nogmaals vind het fijn dat ik erbij mag zijn! smile Maar ik denk dat 1 keertje Valkenburg echt geen kwaad kan. Wink Tis echt een leuk stadje en geloof me je zou bijna denken dat je in het buitenland zit. Je hoord vanalles behalve de Limburgse taal haha. Nogmaals mij maakt het niet uit, begrijp dat het ver is maar soms is dat voor mij en Mevrouw Stuiterbal ook zo. Wink Kijk maar joh, het is ook geen verplichting

@curious, slachten jullie varkens?? Nou dan hebben we genoeg speklapjes voor de BBQ, lekker hoor!! :cheering:

Laatst aangepast door Dropdraakje op zo 1 jul 2012 - 22:34; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 21:47

@ DD, ik vind het niet erg om een keer wat verder te moeten rijden hoor want inderdaad jullie moeten ook steeds ver reizen. Maar persoonlijk vind ik anderhalf uur wel erg ver.
En misschien kunnen we de terrasmeeting ook in EHV houden, misschien nodigt dat ook nieuwe meiden uit om te komen?!

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal zo 1 jul 2012 - 22:13

Het is mevr STUITERBAL !!!!

Wie is J ???? scratch

Verder eens met dd
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 22:32

Whahaha ja al die namen uit elkaar houden kan Dropdraakje niet. :p

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 1 jul 2012 - 23:46

Ik vind anderhalfuur zelf ook wel heel erg ver, zeker als er ook andere plaatsen zijn in Limburg waar we naartoe kunnen die een stuk dichterbij zijn. Het gaat toch om het gezelschap, toch niet of er veel te beleven valt? Als we bij iemand thuis afspreken, is dat toch ook puur voor de gezelligheid en niet omdat er in iemands huis zoveel te beleven is?

Het is inderdaad zo dat jullie ook vaak ver moeten reizen, maar dat is natuurlijk een keuze die jullie zelf maken/hebben gemaakt. Ik wil verder ook niet zeuren ofzo, maar ik heb me hier aangemeld omdat het om Eindhovenmeetings ging. Uiteindelijk zijn we ook allemaal naar mensen thuis gegaan, maar al die mensen liggen in een straal van +/- een halfuur rijden vanaf Eindhoven. Volgens internet is het vanaf Eindhoven nog ruim 1u 6min rijden en bijna 100 km. Terwijl het bijv. van Eindhoven naar mij (ik denk dat ik en Curious er het verste vanaf wonen, buiten de Limburgers natuurlijk smile) zo'n 38 km is en 32 min rijden.

Niet vervelend naar jullie toe bedoeld, Stuiterbal en Dropdraakje, absoluut niet. Maar ik kan het denk ik niet opbrengen om ruim 1,5 uur te gaan rijden, terwijl er op 45 min. ook een stad ligt waar we heen kunnen.

Wat mij betreft mogen jullie het best in Valkenburg houden, maar ik weet zelf niet of ik dan wel kom. Het is bovendien ook jullie vrije keuze om wel/niet naar mij te komen als de meeting binnenkort bij mij plaatsvindt, ik zou het juist heel goed snappen als jullie dat niet doen vanwege de afstand.

Zo, een hele post en absoluut niet slecht of vervelend bedoeld naar iemand toe, daar kennen jullie me vast wel goed genoeg voor. Maar ik ga niet schijnheilig liggen ja-knikken terwijl ik er eigenlijk helemaal anders over denk. Dan ben ik liever eerlijk smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 1:12

Ik vind Valkenburg eigenlijk ook een beetje ver sorry Embarassed

Verder eens met Snoes

En eigenlijk vind ik dat de bbq meeting bij Curious moet plaatsvinden want het was tenslotte een voorstel van haar toen we bij haar waren

Laatst aangepast door Razz_ op ma 2 jul 2012 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 1:15

Ik waardeer je eerlijkheid Snoes. Ik ben ook alsoluut niet boos of dat ik nu mijn kont draai hoor Wink Het was ook meer een optie van mevrouw Stuiterbal en ik. Kan ook goed begrijpen dat anderhalf uur lang is, helemaal in jou situatie nu! Ik vind het ook soms moeilijk om ver te rijden of in de avond ivm mijn medicatie. Ik wil met mijn bericht ook niet overkomen van ja wij wel en jullie niet, zo kinderachtig ben ik niet. Het leek ons alleen een leuk idee, om eens anders dan anders te doen. smile We moeten tenslotte samen beslissen wie wat waar gaat houden, het moet leuk blijven en voor niemand een verplichting worden smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 30 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 20 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: